Saako isorintaiset naiset paremmin miestä kuin pienirintaiset?
Kommentit (38)
Itse pidän pienemmistä rinnoista. Ainakaan sellaiset silikonirinnat ei erityisemmin sytytä.
Ja mahtuupahan enemmän polttopuita syliin kun on pienemmät.
En usko, lyhyet, sirot ja hoikat naiset ovat suosituimpia. Itse olen vähän yli keskimittainen, roteva, uhkea nainen. Jotkut ovat kyllä ihastelleet minuakin.
ainiiku.. Ryntäillä miehen kimppuun?
Eikö se klassinen hameenmitta ( vesiraja;) toimi aina miehille Paljon paremmin?
Ei tosiaankaan. Keskikokoiset lienee parhaat, vaikka parhaat kyydit olenkin saanut naiselta, jolla oli rusinat kylkiluiden päällä. Niissä keskikokoa suuremmissa pitää aina muistaa, että maan vetovoima alkaa jyllätä, kun nainen täyttää 40-50 vuotta. Kokemusta nimittäin on.
nainen kun kmartuu kesämekossaan nin on aivan eri asia jos sieltä näkyy sellanen pikku rinta jossa seisoo nortin natsa taikka toinen kun kumartuu niin mekko tulee alaspäin enä näe mitään
Jaa, eipä ole miehen puutteesta kärsiä. Tarjokkaita on.
Nimim. Pienitissinen amatson
Naisen kokonaisvaltainen ulkonäkö merkitsee paljon enemmän kuin yksi kehon osa. Poikkeuksena ehkä ne tyypit, joilla on joku tissifetissi.
Todella typerä kysymys.Naiset saa aina halutessaan seksiä,täysin riippumatta rintojen koosta.
Isorintaiset, jos tuovat ne hyvin esiin, erottuvat paremmin. Ja hyvässä mielessä. Taas mollataan uhkeita naisia.
Rakastan pieniä ja jopa olemattomia tissejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Sekä karvattomia ala- että yläosia naisella. Sellainen vain kiihottaa.
Vaimo saa aika paljon katseita isoilla tisseillä meni mihin tahansa. Hän myös nautii miesten huomiosta ja pukeutuu avonaisiin kaula-aukkoisiin puseroihin. Joskus on jopa koomista seurata, kun miehet tuijottavat isoja tissejä muka salaa, että oma vaimo ei huomaisi.
Kyllä vatsan koko ratkaisee enemmän.
Ei ole tisseistä kiinni. Kaiken kokoisilla tisseillä on faninsa. Riippuu ihan muista seikoista tuo.
Älykkyys on seksikästä, siksi mieluummin Sanna Marin kun 70F
Kaikki koot hyviä. Vaihtelu virkistää. Kiva imeä pikkutisujen nännejä, mutta välillä tekee mieli ahmia suuria rintoja suuhun ja pidellä niitä käsissä.
Pikkutisulit eivät rokkaa yhtään. Lukekaa tämä toimittajatädit ja itkekää. Isot ovat ihania. NIITÄ ei tule leikellä ja kirjoitella juttuja lehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä löytyy.
Jos miehen maku on tuosta kiinni, ovat sitten melkoisen ääliöitä. Kokemukseni mukaan eivät kyllä.
tottakai minä ainakin valkkasin isotissisimmät nuorena ajoon
miksi tyytyä ajamaan pikkupuskurisella ladalla kun samaan hemitykseen voi saada 240 volvon turvapuskureilla