Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän anoppi tällä taas tarkoitti? Kertokaa mielipiteenne!

Vierailija
25.12.2006 |

Antoi minulle ja miehen siskoille lahjaksi ne Kalevala korun naisten äänioikeuden juhlavuosi korut. Tyttärilleen sinisellä ja viherällä kivellä ja minulle ruskealla. Kysyi vielä, että pidänhän siitä ja sanoi, että ajatteli, että ruskea sopisi minulle hyvin ja ne vaaleat värit nuoremmille tytöille. Vittuiliko se minulle, kun olen miestäni viisi vuotta vanhempi vai ei? Mieheni mielestä ei, itse en olisi niin varma...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna. munkin mielestä hakemalla haet vittuilua anopin taholta. onko enemmänkin sulle itsellesi ongelma sun ja miehesi ikäero.

Vierailija
22/27 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmikymppinen ENKÄ IKINÄ halua tulla rinnastetuksi TEINIIN missään muodossa. Ja ottaisin mielelläni aikuisen naisen korun, jota voi oikeasti tämän ikäinen käyttääkin.

Minusta anoppisi ei v******t. Halusi vaan selittää, miksi erivärinen kuin omilla tyttärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hienosti on tehnyt anoppi, kun antoi samanlaisen lahjan miniälle kuin omille tyttärilleen. Osoittaa tällä taväin, että pitää sinua yhtä arvokkaana suvun naisena kuin omia tyttäriään. Harvinaisen fiksu anoppi!

Miten sinä, ap, voit tuollaisesta asiasta ottaa nokkiisi? Toivottavasti et ainakaan näyttänyt anopille, että olit loukkaantunut!

Vierailija
24/27 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta monesti kun täällä näitä ketjuja lukee anopeista niin useimmin kyllä taitaa olla ongelma-miniöitä ongelma-anoppien sijaan!

Mihinkään ei olla tyytyväisiä ja kaikki käännetään negatiiviseksi!

Vierailija
25/27 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvä tapaus

Vierailija
26/27 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan ymmärrä miksi pitää kaikesta vääntää jotain ihmeelistä. Anoppi antoi sinulle saman lahjan kuin tyttärilleen.

OLISIT TYYTYVÄINEN!

Vierailija
27/27 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vain sanomasta hänelle mitään vittuilusta. Hän taitaa olla myös herkkä ihminen, joka ei sen jälkeen uskalla sanoa tai tehdä mitään. Luultavasti hän on antanut lahjan hyvästä sydämestään ja jonkinlaisen small talkin takia sanonut jotain siitä väristä.