Mitähän anoppi tällä taas tarkoitti? Kertokaa mielipiteenne!
Antoi minulle ja miehen siskoille lahjaksi ne Kalevala korun naisten äänioikeuden juhlavuosi korut. Tyttärilleen sinisellä ja viherällä kivellä ja minulle ruskealla. Kysyi vielä, että pidänhän siitä ja sanoi, että ajatteli, että ruskea sopisi minulle hyvin ja ne vaaleat värit nuoremmille tytöille. Vittuiliko se minulle, kun olen miestäni viisi vuotta vanhempi vai ei? Mieheni mielestä ei, itse en olisi niin varma...
Kommentit (27)
Turhia pohdit. Ole iloinen kivasta lahjasta!
jos hän on erityisesti ajatellut tyyliäsi valitessaan korun, johon nyt yleensä ikä vaikuttaa eikä välttämättä mitenkään negatiivisessa mielessä.
Jos olet itse koruun tyytyväinen ole vain tyytyväinen lahjaasi.
ikä ei näköjään aina tuo viisautta?
Jos olette ihan ok-väleissä, ei varmastikaan. Itse juuri ostin kaulakoruja, äidilleni ruskean, veljen tyttöystävälle (19 v), vaaleanpunaisen ja 24-vee kaverilleni vaalean siniharmaan. Eli ajattelin juuri että pastellit nuoremmille ja ruskea-musta aikuiselle.
sanoi, että " Matti, sinähän voisit jäädä tänne näin? No et varmaan saa lupaa. olisi se kuitenkin ihanaa jos voisit jäädä" . Oltiin siis lähdössä perheen kanssa kotiin. Sanoin anopille ystävällisesti, että lapset voidaan jättää kyläilemään mutta Matti ei jää :) hymyilin ystävällisesti päälle.
Kyllä tosiaan kuulosti ja tuntui oudolta, että aviomieheni ja lasten isä olisi jäänyt jouluaattoiltana äidin luokse ja perhe lähtenyt keskenään omaan kotiin..
Etunimi muutettu, mieheni nimi ei ole Matti. Mitäs anoppini mahtoi ajatella ja tarkoittaa..
Ap, joka ei siis kirjoittanut tuota Matti-juttua.
Miehen siskot hieman alle kahdenkymmenen. Toinen jo opiskelemassa pois kotoa, toinen lukiossa. Ap
jotain negatiivista sanomista! Ajattele, että hän on valinnut harkiten sinulle mielestään sopivimman korun, ei suinkaan vittuilumielessä. Ei niitä anoppeja ole ihan pakko haukkua, jos ei syytä kerran ole. Ei ole ihan välttämätöntä mennä virran mukana, kun muut, niin minäkin.
Hyvää joulunjatkoa!
Olen ollut 18-vuotiaasta asti aikuinen nainen, omasta mielestäni, vaikka nykyisin hieman hymyilyttää kiireeni aikuistua. Aikuinen EI OLE yhtä kuin vanha.
Jos tosiaan nämä toiset ovat kymmenen vuotta jopa nuorempia, niin eihän se tarkoita että sinä olisit ikäloppu vaan aikuisempi.
Niin ainakin luulisi, että olisit aikuisempi kuin teinit mutta silti valitat tällaisesta teiniasiasta :)
" Eikö aikuisella naisella viitata lähinnä yli 50-vuotiaisiin? Minä olen vasta kolmikymppinen.
Miehen siskot hieman alle kahdenkymmenen. Toinen jo opiskelemassa pois kotoa, toinen lukiossa. Ap"
Tuolla anoppi tarkoitti että olen vanhempi kun ne muut tytöt. Ei tosiaankaan aikuisella naisella yli 50v tarkoiteta. Turhaa haastat vain riitaa.
Vierailija:
...mutta monesti kun täällä näitä ketjuja lukee anopeista niin useimmin kyllä taitaa olla ongelma-miniöitä ongelma-anoppien sijaan!
Mihinkään ei olla tyytyväisiä ja kaikki käännetään negatiiviseksi!
Itse voisin tulkita asian vaikka niin, että ruskea sopii varmemmin kaikenlaisten vaatteiden kanssa ja koska olet itse vähän vanhempi, saatat käyttää asiallisempia vaatteita tai vähän erivärisiä kuin nuoremmat naiset. Ei siinä sen kummempia varmaan ole takana. Oma asenteesi ihmetyttää, miksi anopilla pitäisi olla jotain hämäriä tarkoitusperiä sinun suhteesi?
sinä löydät siitäkin jotain huonoa.
Aika jo ymmärtää ikäsi, olet vanhempi kuin parikymppinen. Ja mitä väliä mikä on ollut valintakriteeri, kun on sinua kuitenkin ajatellut.
On huomaavainen anoppi sinulla, olisit tyytyväinen.
Minä en ainakaan ole noin kallista lahjaa koskaan saanut.
miks ihmeessä anopin yleensä pitäisi ostaa lahjoja miniöilleen ja sinun asenteesi kyllä vahvistaa tätä käsitystä. Eikös niitä lahjoja ostella vain lapsille? Onneksi joulu on taas ohi ja seuraava kaupparumba on vuoden kuluttua. Ihmiset ostavat kaikenlaista ja vastaanottajat ovat kiittämättömiä möllejä. . .
Vierailija:
...mutta monesti kun täällä näitä ketjuja lukee anopeista niin useimmin kyllä taitaa olla ongelma-miniöitä ongelma-anoppien sijaan!
Mihinkään ei olla tyytyväisiä ja kaikki käännetään negatiiviseksi!
Kaikenlaista...
Mutta täytyy sanoa, että on ajatukseltaankin hieno lahja anopiltasi. Olisit tyytyväinen!
Eikö se äänioikeus-koru symbolisoi juuri tuota AIKUISEEN IKÄÄN EHTINYTTÄ NAISTA?
omasta mielestään parhaiten sopivat korut teille kaikille.