Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grand Designs Suomi kausi 2

Vierailija
20.09.2023 |

Ihmiset rakentaneet jälleen uusia pirttejä pitäjiin.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Grand Designs Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1153)

Vierailija
661/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuohon touhuun sanoo tapaturnavakuutus?

Vierailija
662/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oli hurjaa katsottavaa se ikkunoiden asennus…tuulessa lasit heilui ja Petri katolla ilman turvaköysiä,ei kypärää…ei hyvää päivää😨

Ja vielä rakennusmestari, vai mikä nyt olikaan. Ehkä hänen työmaillaan ei asioita hoideta niin justiinsa. Kädetön tumpula onnistui vielä sen ikkunan karminkin murjomaan rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän lapsiystävällinen koti.

Vierailija
664/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuijaa. Niin mauttomasti sisustettu talo. Sitten aletaan pihistelemään valaisimen hinnasta ja tehdään itse. Valaisimethan ovat kodin kruunu. Kyllä huomasi että on itse tehty ja halvalla.

Vierailija
665/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä yhtää tunnelmallinen koti!

Vierailija
666/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä Anni Hautala olisi sopinut paremmin.

Hyi helvetti. Toivottavasti ei ole enää yhdessäkään ohjelmassa tekonauramassa.

Vierailija
667/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oli hurjaa katsottavaa se ikkunoiden asennus…tuulessa lasit heilui ja Petri katolla ilman turvaköysiä,ei kypärää…ei hyvää päivää😨

Ja vielä rakennusmestari, vai mikä nyt olikaan. Ehkä hänen työmaillaan ei asioita hoideta niin justiinsa. Kädetön tumpula onnistui vielä sen ikkunan karminkin murjomaan rikki.

Ihan tuolla hötkyilyllä en antaisi omaa projektia hänen vastuulleen vaikka rakennusmestari olikin.

Vierailija
668/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Huhhuijaa. Niin mauttomasti sisustettu talo. Sitten aletaan pihistelemään valaisimen hinnasta ja tehdään itse. Valaisimethan ovat kodin kruunu. Kyllä huomasi että on itse tehty ja halvalla.

Tai sitten se vaan on niin, että heillä ja sinulla ei ole sama maku ja varsinkin, kun rouvassa oli ymmärtääkseni marokkolaista verta, poikkeaa sisustus varmasti suomalaisten mausta ja eihän talo edes ollut vielä täysin valmis, mielestäni hieno talo/palatsi kuitenkin.

Vierailija
669/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tai sitten se vaan on niin, että heillä ja sinulla ei ole sama maku ja varsinkin, kun rouvassa oli ymmärtääkseni marokkolaista verta, poikkeaa sisustus varmasti suomalaisten mausta ja eihän talo edes ollut vielä täysin valmis, mielestäni hieno talo/palatsi kuitenkin.

Jos on rahaa rakentaa noin iso talo niin 1500€ maksava valaisin liian kallis? Säästetään väärässä paikassa. Hirveä muovihökötys katseenvangitsijan sijasta. 

Vierailija
670/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Rouva on taidettu ostaa walk in closetilla ja luikkarin laukuilla.

Vierailija
671/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tuo nyt ihan nieketön suoritus. Käytännössä yksin rakentaa tuommoinen jumalaton lukaali .. Tottakai siinä sattuu ja tapahtuu. Sehän olis ihme jos ei!

Vierailija
672/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva kuitenkin käy niissä paskahommissa töissä, mitkä eivät suomalaisille kelpaa.

Vierailija
673/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä taas katkeraa porukkaa kommentoimassa. Upee talo tuli ja jopa onnistui ja budjettikin piti

Vierailija
674/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos on rahaa rakentaa noin iso talo niin 1500€ maksava valaisin liian kallis? Säästetään väärässä paikassa. Hirveä muovihökötys katseenvangitsijan sijasta. 

Vai vielä katseenvangitsija. Eiköhän tuo 600 neliön palatsi ole itessään se katseenvangitsija 😀 vaikka olis ilman lamppua!

Vierailija
675/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mainittiinko jossain, että valaisimet olivat muovia, itse epäilen vahvasti?

Vierailija
676/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eiköhän siinä ollut idea saada omin käsin tehtyä. Hieno se minusta olikin, kuten koko talo.

Vierailija
677/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävää oli nähdä jakso, missä päästiin maaliin. Uskomaton heppu tuo mies! Jotkut ne osaa. Nostan hattua.

Vierailija
678/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus oli suoraan Maskun -85% superalepäiviltä tossa Keravan lukaalissa.

Vierailija
679/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika negatiivisia kommentteja Keravan projektista.

Työturvallisuus tulisi toki ottaa vakavasti. 

Aika kova suoritus kuitenkin. Talo ei aivan valmis vielä ollut. Ilmeisen edullinen neliöhinta talolla. Viimeistely ei luxusta. Rakennusalan ammattilainen saanut ehkä edullisia sopimuksia. Ylläpitokulut varmaan aika korkeat.

Talo ei ollut kuitenkaan omaan makuuni. Aika paljon "kovia" pintoja. Pahoin pelkään, että tontti maisemoidaan nykymuodin mukaisesti pilalle eli kaadetaan puut ja nurmikkoa tilalle ja kivipenkereitä. Toivottavasti näin ei käy.

Vierailija
680/1153 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kädetön tumpula raksapena ja joku mäkkärin kassa päättävät rakentaa 600 neliöisen kämpän.

Ohjelmaa katsoessa tuli mieleen, että kumpikohan tuo jätkä on niistä Patista ja Matista. Sen sortin turakainen tuntui olevan, kun teloi itseään jatkuvasti. 

Ovatko osanneet laskea noin suuren talon ylläpitokustannukset? Kuka sen siivoaa, kuka pesee ikkunat? Tarvitseeko "tavalliset ihmiset" noin suurta taloa? Onko se kodikas ja viihtyisä?

Siitä siivoamisestahan taidettiin keskustella ja jäin käsitykseen, että nainen siivoaa, vai kenties yhdessä? 

Nainen ainakin valitteli, että kaiteiden siivoaminen on tuskaista, kun on niin paljon lasia ja lapset tietysti jättävät niihin heti sormenjäljet.

Harmi, että sisustus ei ollut vielä valmis. Nyt oli vielä vähän kolkko. Marokkolainen olohuone olisi ollut kiva nähdä valmiina, samoin piha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi