Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä on äidin hylkäämiskokemuksia, haluaa olla jatkuvasti lähelläni, mutta minua se jotenkin ällöttää

Vierailija
20.09.2023 |

Hän on siis joutunut lapsena hylätyksi ja äitinsä on ollut kylmä ja julma. Jättänyt oman onnensa nojaa itkemään, kun mennyt itse baariin. Ja muuta vastaavaa.

Mieheni on hyvin hellyydenkaipuinen, en puhu pelkästä seksistä, mutta joskus hän halaa "kuin lapsi" ja haluaa esim vaan olla siinä. Mies on jo +40 vuotias, mutta tämä vaan jatkuu. Mielestäni tämä on jotenkin vastenmielistä. Mainittakoon, että mies on ns. normaali mies kaikessa muussa, ulospäin ei todellakaan mikään nössö, mutta sitten on tuollainen.

Tiedän että tämä kuulostaa provolta, mutta en ole hänen äitinsä.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on kosketusaddikti.

Vierailija
22/78 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin tuollaista. Ulkoisesti normaali ja pärjäävä, sitten vuoroin tällainen sylissä olija, vuoroin väkivaltainen. Jatkuvasti mustasukkainen ja petti itse kaiken aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti hylkäsi minut lapsena. Se lähti jonnekkin juomaan viinaa ja sitten ei sitä näkynyt 2 viikkoon ja sitten tuli sossutädit ja vei minut lastenkotiin. Äidistä en sitten kuullut 15 vuoteen tai jotain. Sitten sain selville että se asunut jossain jonkun miehen kanssa  mutta en mennyt katsomaan edes koska ei kiinnostanut. 7 vuotta sitten joku soitti että äitini oli kuollut. Piti sitten hautajaiset järkätä. Se oli ollut jonkun miehen kanssa yhdessä, perinyt miehen omaisuuden ja minä perin äitini sitten ja paljon rahaa.

Vierailija
24/78 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin tuollaista. Ulkoisesti normaali ja pärjäävä, sitten vuoroin tällainen sylissä olija, vuoroin väkivaltainen. Jatkuvasti mustasukkainen ja petti itse kaiken aikaa.

Epävakaa tai bipo?

Vierailija
25/78 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta tuo mies vakaalta peruskalliolta johon voisi luottaa. Nuo tunneihmisiksi itseään kutsuvat ovat yleensä äärimmäisen epärehellisiä parisuhteissaan.

Vierailija
26/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/live/hdUq_cEHF3g?si=ctE34U6hGFBv4NYp

Vierailija
29/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan omassa parisuhteessani just tota. Päästä mies sellaisen kanssa suhteeseen joka arvostaa läheisyyttä.

Iilimatomainen, tukahduttava takertuminen toiseen on aivan eri asia kuin rakastava läheisyys. Ymmärrän hyvin että aloittajaa ahdistaa.

Vierailija
30/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet AP se jolla on niitä ongelmia. Mistä moinen tunnekylmyys johtuu? Et tainnut saada paljon rakkautta lapsena?

Vierailija
31/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan omassa parisuhteessani just tota. Päästä mies sellaisen kanssa suhteeseen joka arvostaa läheisyyttä.

Iilimatomainen, tukahduttava takertuminen toiseen on aivan eri asia kuin rakastava läheisyys. Ymmärrän hyvin että aloittajaa ahdistaa.

TÄMÄ. Jotain mt-ongelmia on oltava jos ei noiden eroa ymmärrä!

Vierailija
32/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaiset palstapäivystäjämammat kilpaa haukkumassa kuinka ap on niin kylmä ja huono ihminen :D

Vierailija
33/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kämppis, niin ei tarvitse halailla. Haet irtoseksin Tinderistä.

Vierailija
34/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää vttuilla noin? Oletko itse tuollainen tunne-elämältään pikkulapsen tasolle jäänyt takertuja?

Vierailija
35/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies terapiaan, ihme kun ei jo ole ollut

Vierailija
36/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää vttuilla noin? Oletko itse tuollainen tunne-elämältään pikkulapsen tasolle jäänyt takertuja?

Tuossa nyt ei selvästi ole muuta motivaatiota tuolle parisuhteelle AP:llä, kuin omat tarpeet, niin noilla saa ne täytettyä ja mies pääsee elämässä eteenpäin.

Vierailija
37/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäis tehdä kun on ihan samanlainen naisystävä? Hänen äitiä kiinnosti hänen lapsuudessa pelkästään äitinsä uusi miesystävä ja uskonto. Mutta oma tytär ei mitenkään.

Vierailija
38/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito ja kestävä läheisyys syntyy rehellisyydestä ja luottamuksesta. Taitaa tuossa APn tapauksessa olla kyseessä mies joka ei kykene noihin. Kestävä parisuhde on paljon muutakin kuin vain kosketuksia.

Vierailija
39/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies terapiaan, ihme kun ei jo ole ollut

Ei tuollaiset terapiassa normalisoidu. Päinvastoin.

Vierailija
40/78 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi ei miehet ei näytä tunteita ja kerro heikkouksiaan"

*asia tapahtuu*

"Ei tolla tovalla! Miks mun mies on tommonen nynny?"

"Ei nainen tarvitse miestä itsetuntoaan pönkittämään ja tuntemaan oloansa turvalliseksi"

"Vää vää miksi mun mies on tommonen pehmo, meni maku!"

Käännetään APn tarinan roolit toisin päin niin jo olisi raivoa tunnekylmästä miehestä joka ei osaa ja halua auttaa kumppaniaan ja hyväksy häntä.

Teette naiset kyllä ihan itse nämä keksimänne ongelmat ettekä edes tajua.