Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisinko tehdä kotipermanentin?

Vierailija
20.09.2023 |

Hiukseni ovat nyt hartioille yltävät, lähes tasapitkät, otsatukka on melko lyhyt. (Hiukset ovat hyväkuntoiset)
Minulla on luonnonkiharat hiukset, mutta kiharat ovat häipyneet vuoden aikana jonnekin hiiteen.
Kampaajalle en voi mennä, koska minulla on sosiaalisten tilanteiden pelko.
Haluaisin kiharat, mutta en ole koskaan tehnyt kotipermanenttia.
Te, jotka olette, tehneet pyydän teiltä neuvoja!
Kiitos, jos vastaatte.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko tällaisen lopputuloksen hiuksiin: https://en.wikipedia.org/wiki/Giorgio_A._Tsoukalos#/media/File:Giorgio_…

Vierailija
2/6 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

---Tai oikeastaan haluaisin tietää mitä kaikkea voi mennä pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko tällaisen lopputuloksen hiuksiin: https://en.wikipedia.org/wiki/Giorgio_A._Tsoukalos#/media/File:Giorgio_…

Tuokin olisi parempi kuin nykyiset hiukseni. Tosin minulla on huomattavasti pidemmät.

Vierailija
4/6 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran kampaajalla mennyt hiukset ihan paperinaruksi ja katkeilivat. Älä siis pidä liian kauan. Jos on väriä alla, se vaikuttaa tulokseen myös. Jos naturel, kokeilisin johonkin hiustupsuun ensin.

Vierailija
5/6 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tavalliset vanhanaikaiset lyhytpiikkiset papiljotit tai hanki muovisia kihartamispatukoita.

Kaikki voi mennä pieleen ensikertalaisen yksin kotona itse itselleen tekemässä kotipermantissa. Kun sinulla kerran on sosiaalisten tilanteiden peko, niin missä ajattelit esitellä uutta tukkaasi? Metsän puille, kiville ja kannoille?

6/6 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herran tähden ala itse leikkiä kampaajaa kotipermanentilla. Pahimmassa tapauksessa teet kaiken väärin ja pääset hiuksistasi. Etsi pieni kampaamo, jossa on vain yksi tai kaksi asiakasta kerrallaan. Oman paikkakunnan Facen puskaradiosta voit pyytää vinkkejä valintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä