Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksuaalisuuden muutokset

Isämies
20.09.2023 |

Nuorena oli pakko vaan päästä pukille ja unelma omasta kullasta. No se saavutettiinkin pian.

Vaimosta oltiin mustasukkaisia vähän (enimmäkseen terveesti ei mitään kontrollifriikkiyttä)ja elämä pyöri perheen talon jne rakentamisessa. Sanoin kyllä aika vahvaan kielteiseen sävyyn vaimon nuoruuden ystävän kanssa hengailusta. Se oli poika, mutta osoittautui homoksi myöhemmin. No vaimo lopetti ystävyyssuhteen mun takia. Muuten aika lailla tavaomaista parisuhde-elämää.

40v pamahti rikki niin olen huomannut että en enää ole mustasukkainen kuten nuorempana vaan nyt ei haittaisi ystävyys ja lisäksi itse asiassa haaveilen tai kiihotun siitä että vaimo rietastelee muiden miesten kanssa. Tuntuu että olisi kiva jos toinen mies hyväilisi vaimon kivoja tissejä. Eräs hopeakettu saisi vaikka panna pimppaan ja se olisi ok ja kiihottavaa.

Miksibtää näin meni?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tapahtui justiin sama juttu!

Nyt viisikymppisenä olen yrittänyt vaikka sun mitä, että kaunis vaimoni intoutuisi jonkun toisen miehen kanssa pelaamaan. Olisin jopa innolla paikalla ja mukana jos vaan en olisi tilanteessa haitaksi.

Ja juuri joskus kolmevitosena ei olisi moinen tullut kuuloonkaan. Olenpa ihmetellyt itseäni, miten tämä mieleni nyt näin lähti muuttumaan? Vaimo ei harmikseni ole muuttunut mukanani mihinkään; ei antautunut muille silloin eikä kuulemma nykyisinkään tarvitse muita.

Vierailija
2/17 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama 48v kun olin vaimo 37v niin sovittiin että muitakin saa "kokeilla", kunhan se ei haittaa muuta perhe-elämää eikä ole pois keskinäisestä seksielämästämme. Eli vieraissa saa käydä salaa ja näistä ei puhuta keskenämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama 48v kun olin vaimo 37v niin sovittiin että muitakin saa "kokeilla", kunhan se ei haittaa muuta perhe-elämää eikä ole pois keskinäisestä seksielämästämme. Eli vieraissa saa käydä salaa ja näistä ei puhuta keskenämme.

Samaa olen yrittänyt vaimolle ehdotella. Lähinnä sen takia, että josko se toisi vaimolle vähän lisää seksienergiaa ja itsellä olisi mahdollisuus saada muutakin kuin sitä sääliseksiä kerran viikossa. Ei ole yllättävästi lämmennyt ajatukselle kun häntä ei juuri seksi kiinnosta muutenkaan enää.

Vierailija
4/17 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia. Mies haluaa omia naisen silloin kun tämä on hedelmällisimmillään. Näin varmistetaan omien geenien siirtyminen eteenpäin. Mies mieluusti, biologiansa ohjaamana, jakaa siittiöitään myös muille naisille. Ei ihminen luonnostaan mikään yksiavioinen ole.

Kun naisen hedelmällisin ikä on ohi, miehen mielenkiinto omia hänet vähenee, tällöin ei niin haittaa vaikka lauman nuoremmat uroksetkin käyvät ajalemassa, sillä "ei järvi soutamalla kulu".

Vierailija
5/17 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen samaa kaavaa tuntuu toteuttavan omassakin elämässäni. Teini-iästä kolmeenkymppiin kaadoin ja unelmoin naisia teollisella mittakaavalla. En ollut valmis seukkaamaan vaan naimaan. Kolmenelikymppisenä olin äärimmäisen omistushaluinen omasta naaraastani. Neliviiskymppisenä valmis jakamaan häntä ja itsekin laajentamaan reviiriä (seksuaalinen uteliaisuus, nääs) jota teimmekin jonkinverran. Sitten yli viiskymppisenä halusin tulla naiduksi, ensin naisen, myöhemmin myös miehen toimesta kolmistaan vaimon kanssa leikkiessä. Nyt olen ehkä enemmän toppina näissä miesten välisissä ja tietyllä tavalla harmikseni kiinnostus naisia kohtaan on ollut vähenemään päin, kun miesten kesken on mukavampaa. Enpä olisi parikymppisenä voinut uskoakaan tällaista tapahtuvaksi itselleni. Tämän takia on hyvä kantaa sitä suvaitsevaisuuden jyvää mukanaan kaiken tämänpäivän tuomitsevuuden voittamiseksi.

Vierailija
6/17 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttuu. Ihmisen seksuaalisuus muuttuu. Lapset vaikuttavat myös miehen hormonitoimintaan. Testosteroni laskee jo odotusaikana, ja jos isä pysyy isänä lapsilleen, se ei nouse enää aiemmalle tasolle ollenkaan. Muutenkin monet ihmiset "pehmenevät" iän karttuessa.

Vierailija
7/17 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset muuttuu. Ihmisen seksuaalisuus muuttuu. Lapset vaikuttavat myös miehen hormonitoimintaan. Testosteroni laskee jo odotusaikana, ja jos isä pysyy isänä lapsilleen, se ei nouse enää aiemmalle tasolle ollenkaan. Muutenkin monet ihmiset "pehmenevät" iän karttuessa.

Selittääkö testosteroni sen että nuorena haluaa panna ja vanhempana kiihotus tuleekin jakamisesta? Tavallaan on helpompaa kun en haluaisi pettää vaimoani vaan hän saisi pettää mua eli moraalinen kuorma ei tule itselle.

Vaimon pahin pelko on ollut että jättäisin toisen takia mutta se ei oikein osaa suhtautua siihen että sillä olisi lupa naida vierasta. on siinä määrin herkkä tunneihminen että kokee hankalana panna miestä kehen ei ole suhteessa. Mutta sitten tuleekin se vaihtoehto että myös romanttiset tunteet liiton ulkopuolisten kanssa olisivat sallittuja. Jos pystyy rakastamaan kahta samaan aikaan niin saattaisi onnistua.

Toisaalta vaikka kieltää ettei kiinnosta tai halua vierasta niin nauttii selvästi huomiosta (mikä taitaa naisilla olla esiaste antamiselle ja suhteelle). Myöskin on hirveän kiinnostunut eräästä onnellisesti naimisissa olevasta miehestä, joka taas tykkää antaa sanallista huomiota vaimolleni ja ihailee avoimesti katseellaan hänen kaula-aukkoa ja persettä - jopa oman vaimonsa läsnäollessa.

Ap

Vierailija
8/17 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kantaa korsi kekoon ja kompata monen ylläolevan huomioita. Mene ja tiedä mistä pohjimmiltaan on kyse, mutta nuoruusvuosien mustasukkainen omistushalu on totta vie tiessään nykyisin. Olisin varsin tyytyväinen jos 7v nuorempi kumppanini pitäisi toisinaan lystiä muidenkin uroiden kanssa. Kummallista.

M46

Vierailija
9/17 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kantaa korsi kekoon ja kompata monen ylläolevan huomioita. Mene ja tiedä mistä pohjimmiltaan on kyse, mutta nuoruusvuosien mustasukkainen omistushalu on totta vie tiessään nykyisin. Olisin varsin tyytyväinen jos 7v nuorempi kumppanini pitäisi toisinaan lystiä muidenkin uroiden kanssa. Kummallista.

M46

Tämä suhtautuminen konkretisoituu pukeutumisessa. Vaimo tykkää olla hyvännäköinen oman ja toisten silmissä. Ennen en ymmärtänyt avonaisia kaula aukkoja, nykyään kehun vaimoa jos näyttää tissejä olkoon tiukka toppi tai avonainen malli. Myöskin perseen ja vyötärön esiin tuovat housut tai trikoot on hyviä.

Hän on aika isokokoinen mutta erittäin naisellisesti. Jotkut miehet tykkää näinkin, mutta luulen että vielä useampi vähän hoikempana. Haluan että vaimo viihtyy itse kropassaan ja että itse voin kiihottua hänestä. Ja se kiihottaa kun huomaa että muutkin vilkuilee ja vaimo saa vahvistusta itsetunnolle.

Tarkoitus on nimenomaan että hän voisi olla paitsi hyvännäköinen niin kokea ja uskoa olevansa. Nuoruuden kauneus ja hoikkuus eivät estäneet kehohäpeää ja se on rassannut parisuhdetta varsinkin seksielämää. Onneksi edistystä on tapahtunut. Olen valmis tukemaan kaikin tavoin hänen naisellisuuttaan. Huomiointia, omaa aikaa harrastuksiin varsinkin seksikkäisiin tanssilajeihin järjestetään.

Myös rasvaimun ongelmakohtiin lupasin maksaa jos tahtoo, mutta en pidä asiaa esillä vaan kelpaa mulle jo nyt. Itseään varten voi tehdä (eli muita varten) ;)

Ap

Vierailija
10/17 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää miehiä, joilla vastaavia muutoksia tapahtunut?

Vierailija
11/17 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myös antaisin vaimolle luvan hopeakettuun.

Vaimo oikein näyttävä tapaus ja taatusti hopeakettu voisi ylpeänä kulkea vaimoni kainalossaan.

Vierailija
12/17 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tapahtunut itselleni. Sama vaimo ollut jo +20 v ja tälläinen lainaaminen ei ole käynyt mielessä kuin nyt vasta 45 iässä.

Olen ehdotellut vaimolla jo muutaman vuoden kolmannen pyörän mukaanottoa , mutta vaimo ei ole ollut kovinkaan innostunut. Olen kuitenkin pitänyt fantasian omanani, enkä ole painostanut.

Tänä vuonna on pariinkertaan saatu nuorempi kaveri mukaan heteropohjalla ja naitu vaimoa kahdestaan. Kaikki ovat nauttineet ja vaimokin on löytänyt uuden vaihteen, kaikki aukot pantu monesti

Arjen kanssakäyminen on ottanut reippaita askelia parempaan ja tuntuu ettei minunkaan tarvitse enää salailla halujani.

Vierailija
13/17 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Nyt 44 vuotiaana olis kiihottavaa jos joku - nuori tai vanha, mies tai nainen, mistä nyt vaimo tykkäisi, kävisi jyystämässä vaimoa. Paras voisi olla joku pariskunta ja kaikki voisimme nauttia toisistamme. Muutaman viime vuoden aikana omistushalu on mennyt pois ja biseksuaalisuus herännyt. Niin se aika kuluu.

M44

Vierailija
14/17 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole itsessäni huomannut tuon tapaista

muutosta, vaikka ikää on enemmän kuin sulla.

Noin nuoria uroksia ja alkaavat heivata ! ?

Vierailija
15/17 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi itsekään nuorena miehenä uskonut itsestäni, että joskus tulevaisuudessa kokisin kiihottavana (tai että edes haluaisin/"sallisin")  tilanteen, jossa naiseni nauttii vieraasta. Kiihotus ei kohdistu vieraaseen eikä siihen että nyt naistani pannaan saati että olisin cuckoldina siinä, vaan kiihottavaa on naiseni kiihko ja se tuossa tilanteessa "ulkoapäin" nähtynä.

Jossain 45-50 v.  kohdilla halu ja tarve kokea seksielämässä vielä muitakin asioita kuin normi parisuhdeseksiä (vaikka sekin oli erittäin tyydyttävää sinällään) sillä hetkellä n. 20+ yhteisen vuoden jälkeen ajoi prosessiin, joka johti vuosien mittaan swingailuun. Vieraissa käynti salaa tai luvalla ei tuntunut omalta jutulta ja ensin parinvaihto tai kimppailu näyttäytyi hyvänä mahdollisuutena saada itsekin siinä ns. extraa.

Käytännössä on tultu tilanteeseen, jossa etsimme yhdessä naiselleni ensisijaisesti naisseuraa tai paria, jossa nainen bi. Kysynnän ja tarjonnan lait tekevät kuitenkin sen, että meitä kiinnostavia kumppaneita; nuorehkoja, hyväkroppaisia jne löytyy käytännössä huomattavasti helpommin miehistä kuin naisista tai pareista. Omakin intressi on kääntynyt ns. vieraan saamisesta oman naiseni kiihkosta nauttimiseen. Joten seuraksi on tullut yksittäisiä miehiä(kin).

Siitä riittää vauhtia niihinkin hetkiin kun olemme kahden ( eli varmaan 97% seksistämme) kun vähän ääneen sanoitan "kuvia ja tunnelmia". Jo yhden kahden kerran jälkeen parin jakama fantasia vieraasta nousee uudelle tasolle, kun kumpikin tietää niin on oikeasti tapahtunut, toinenkin on sen hyväksynyt ja itsekin nauttinut tilanteesta ja näin voidaan oikeasti tehdä uudestaan sopivan hetken tullen.

M+N n. 60 v, 30+ vuotta yhdessä.

Vierailija
16/17 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen mies45 kirjoitti:

Sama tapahtunut itselleni. Sama vaimo ollut jo +20 v ja tälläinen lainaaminen ei ole käynyt mielessä kuin nyt vasta 45 iässä.

Olen ehdotellut vaimolla jo muutaman vuoden kolmannen pyörän mukaanottoa , mutta vaimo ei ole ollut kovinkaan innostunut. Olen kuitenkin pitänyt fantasian omanani, enkä ole painostanut.

Tänä vuonna on pariinkertaan saatu nuorempi kaveri mukaan heteropohjalla ja naitu vaimoa kahdestaan. Kaikki ovat nauttineet ja vaimokin on löytänyt uuden vaihteen, kaikki aukot pantu monesti

Arjen kanssakäyminen on ottanut reippaita askelia parempaan ja tuntuu ettei minunkaan tarvitse enää salailla halujani.

Toista ei voi omistaa, mutta kyllä hyvät panot synnyttää oksitosiinia eli rakkaushormonia. Tunteet voi tulla kuvaan ihan tosissaan. Siksi voi olla riittävää jos fantasia ei mee loppuun, vaan pysyis flirttinä tai korkeintaan suuseksiä.

Vierailija
17/17 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ketju. Lisäksi hauska huomata, että toistaiseksi kukaan mamma ei ole rynninyt paikalle paasaamaan, että "väärin sammutettu". Kertokaa lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi