Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi olisit mielummin: hoikka vai rikas?

Vierailija
20.09.2023 |

Kumman valitsisit: a) olisit hoikka, mutta pienituloinen koko ikäsi b) olisit tosi lihava ja suurituloinen koko ikäsi. Tämä olisi tilanne vuodesta toiseen. Hoikka ei millään rikastuisi, ja lihava ei millään laihtuisi.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava olisin, jos siis kyseessä on että olisi oikeasti rikas eikä mikään Suomen kusisella tasolla hyväpalkkainen. 

Vierailija
22/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Kuollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena hoikempi ja köyhä, vanhempana ois kiva olla rahaa, ei se vanhemman ulkonäkö enää ketään kiinnosta. Terveys on erikseen mut 50 plussana viimestään syöpä voi korjata kenet tahansa, ei paljo lohduta jos on ollut simpsakkana dietillä ikänsä, samaa matojen ruokaa sitä on.

Vierailija
24/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä " tosi lihavalla" tarkoitetaan. Joidenkin mielestähän jo 80-90 kiloinen on lihava. Jos todella lihavasta käy 104 kiloinen nainen, niin tietenkin rikas. Olo on mukava, ei ole mitään vaivoja.

Vierailija
25/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hoikka. Materia ei ole koskaan liiemmin kiinnostanut.

Vierailija
26/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo valmiiksi lihava, joten olisi ihanaa, jos olisin vielä rikaskin 🤑

Vierailija
27/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas.Jos olisin rikas niin olisin niin fiksukin että tajuisin laihduttaa. Eli rikas kun rahalla  saa laihuutta jopa leikkauksen tai rasvaimun kautta. Laihuutta kun löytyy muutenkin elämätavoilla on oikeastaan mahdotonta itseäni lihottaa.

Vierailija
28/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikastuminen on paljon vaikeempaa kuin laihduttaminen. Joten rikas.

Vierailija
29/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lihava eikä tää niin kamalaa ole. Joten valitsen rikkauden.

Vierailija
30/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä niin urpoja palsta täynnä. Yksinkertainen kysymys ja sekin menee suurimmalla osalla pieleen.

Laiha ei voi rikastua ja rikas ei voi laihtua. Ei vaikka sulla olis kaikki maailman miljoonat itelläs. Prkl.

Vierailija
31/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluusti niin tyhmä että en edes ymmärtäisi kysymystä.

Vierailija
32/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja varakas 🤣

Vierailija
33/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin rikas. Olen reippaasti ylipainoinen jo nyt, ja koko ikäni ollut lihava (siis alle kouluikäisestä), joten mitään ratkaisevaa muutosta siihen ei tulisi. Ja vielä jos tietäisin että tilanne jatkuu samana, teinpä mitä tahansa, ei tarvitsisi enää edes yrittää laihtua.

Vierailija
34/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloituas, kas kun ei musta vai valkoinen, vai kiinalainen. Ikäänkuin kaiken voisi valita, ikäänkuin kainen vois tahtoa  ja haluta ja sitten vaatia kaiken puukon kanssa.

Vierailija
35/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja pienituloinen. Olin välillä hyvätuloinen ja pyöreä. Kyllä mä ne rahat ottaisin. Ei ole temppu eikä mikään laihduttaa...

Vierailija
36/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kyllä se rikas ja lihava. 

Nyt olen ollut koko elämäni laiha ja nauttinut terveydenhuollossa huonoa palkkaa. 

Ei sitä nytkään kovin köyhiä olla, on oma velaton talo ja muutenkin ihan mukava elämä, mutta ei sitä  olla rahassa kylvetty vaan omaisuus on hankittu , kun menot on pidetty pieninä. 

Rikkaana nauttisin elämästä, josta ei puutuisi mitään ja antaisin läskien hyllyä.

Vierailija
37/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko olla normaalipainoinen ja normaalituloinen, kuten nytkin?

Vierailija
38/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen molempia. Jos toinen pitäisi valita niin tietysti rikas.

Vierailija
39/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasyi rikas. Hoikka olen ollut koko aikuisikäni (sekä tietysti köyhä). Mitään hyvää en ole tällä hoikkuudellani saavuttanut, en saa maagisesti parempaa kohtelua, ystäviä jne. Jos olisin rikas niin eläisin hyvää elämää omissa oloissani, maksaisin omat terveyskustannukseni ja nauttisin hyvästä ruoasta.

Vierailija
40/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi