Kumpi olisit mielummin: hoikka vai rikas?
Kumman valitsisit: a) olisit hoikka, mutta pienituloinen koko ikäsi b) olisit tosi lihava ja suurituloinen koko ikäsi. Tämä olisi tilanne vuodesta toiseen. Hoikka ei millään rikastuisi, ja lihava ei millään laihtuisi.
Kommentit (42)
Olen melko hoikka ja pienikokoinen. Läskiä vähän, mutta ei liikaa. Kyllä ehdottomasti mieluummin näin. Voin paljastaa, että ihmiset on kohteliaampia laihoille. Kyllä muiden käytökseen vaikuttaa, onko laiha ja läski. Joskus olin muutaman vuoden L-kokoinen, en saanut yhtä hyvää kohtelua kaupankassoilta ym.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko hoikka ja pienikokoinen. Läskiä vähän, mutta ei liikaa. Kyllä ehdottomasti mieluummin näin. Voin paljastaa, että ihmiset on kohteliaampia laihoille. Kyllä muiden käytökseen vaikuttaa, onko laiha ja läski. Joskus olin muutaman vuoden L-kokoinen, en saanut yhtä hyvää kohtelua kaupankassoilta ym.
Siis laiha vai läski
Ihan sama, kunhan nauttisin elämästä. Nyt olen hoikka ja pienituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ilmeisesti ollut lihava ja rikas. Et tiedäkään, miten hyvää kohtelua rikkaat saavat monissa paikoissa.?
Rikas. Voisin rahoillani ostaa laihuutta.
Hirveät vaihtoehdot. Olen mieluummin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtänyt kysymystä. Pointti oli, että tilanne ei muuttuisi koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä rahalla saa. Täällä asuu hyvätuloisia ja rikkaita. Ne on enimmäkseen läskejä. Ajavat autolla. Harvoin näkee normaalipainoista ihmistä täällä päin tai niitä hyvätuloisia lenkkeilemässä. Vaikuttaa siltä, että monet ei enää liiku omin jaloin, kun rahalla saa taksikyydit sun muut kyydit. Ei mulla käy kateeksi, kun päivittäin näen lihavia ihmisiä, joilla tulee ankara vanhuus sen takia. Monenlaisia sairauksia voi tulla.
Oletko ap aikuinen? 10- vuotiaat kyselevät tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärtänyt kysymystä. Pointti oli, että tilanne ei muuttuisi koskaan.
Kyllä tuossa kysymyksessä on paljonkin järkeä. Minusta tuskin tulee ikinä rikasta, kun satsaan liikuntaan ja kropan käyttämiseen ilman vastinetta enkä rahantekoon. Mieluummin menen liikkumaan kuin esim. istun, vaikka siitä saisi paljon rahaa. En edes voisi työskennellä hyvin palkatuissa istumatöissä, koska mieluummin olen liikkumassa. Saatan olla koko elämäni pienituloinen sen takia. Olen päätynyt töihin, jotka ei tuota paljon rahaa, mutta voi lähteä lenkille keskellä päivää.
Mieluiten olisin vaan onnellinen, ei sitä rahalla saa, eikä onnellisuus liity myöskään painoon. Siihen vaikuttaa paljon muu. Ihmiset on kovin pinnallisia materialisteja nykyään, surullista.
Ehdottomasti olisin rikas ja lihava!
Hoikka olen jo nyt. Se ei paljoa vaadi. Lopettaa ylensyönnin. Rikkaudet vaatii enemmän työtä jos ei ole sattunut perimään rahaa.
Rikas ja lihava saisi naista, laiha ja köyhä ei.
Riippuu mitä tarkoitat lihavalla, onko paino 100kg vai 300kg?
Vierailija kirjoitti:
Rikas ja lihava saisi naista, laiha ja köyhä ei.
Hyvän näköinen ja hoikka mies, joka osaa käsitellä naisia, saa todella paljon halukasta seuraa. Naisetkin ymmärtävät hauskanpidon ja silmänruuan päälle, vaikka toista joskus väitetään. Ei kukaan punkero lompakollansa vie naista seitsemänteen taivaaseen, siinä tarvitaan myös hyvää fyysistä kuntoa.
Hoikka.