Koirien ulkoiluttaminen
Me asutaan rivitalossa ja jokaisella on oma pieni piha. Yleinen hiekkatie menee siitä vierestä. Mikä siinä on että koirien ulkoiluttajat pissattaa ja kakattaa koirat toisten pihalla tai ns. terassilla? Ihan oikeesti onko pakko toisten parvekkeella paskattaa oma koira?
Kommentit (28)
Myrkytä piha-alueesi ja laita kyltti että piha myrkytetty. Sopii sitten tulla rakin kanssa sinne asioimaan ja rakki lentää taivaaseen eritteitään suihkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Asun alueella, jossa on kävelyteitä, joiden reunoilla rivitaloja. Rivitaloissa on pihat, joita pensasaidat erottaa kävelytiestä. Annan koirani kyllä vapaasti kulkea kävelytiellä ja sen reunamilla ja haistella pensasaitoja. Niiden läpi en tietenkään päästä. Joskus pissaa pensasaitaan tai kakkaa siihen viereen. Kakat tietysti siivoan. Stressaavaa koiralle, jos koko ajan pitäisi kulkea lyhyellä hihnalla tai aina kiskottaisi pois, kun alkaa tarpeilleen. Jos jota kuta toimintani ärsyttää, niin totean vaan, että kannattaa muuttaa jonnekin metsään, jossa ei naapureita näy. Tai ainakin jos ei kestä pihan vieressä kulkevia, kuseskelevia ja paskovia koiria, niin kannattaa hankkia asunto, jonka vieressä ei kävelytietä ole.
Muuta sinä rakkisi kanssa metsään ja paskata elukkasi siellä, JUNTTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun alueella, jossa on kävelyteitä, joiden reunoilla rivitaloja. Rivitaloissa on pihat, joita pensasaidat erottaa kävelytiestä. Annan koirani kyllä vapaasti kulkea kävelytiellä ja sen reunamilla ja haistella pensasaitoja. Niiden läpi en tietenkään päästä. Joskus pissaa pensasaitaan tai kakkaa siihen viereen. Kakat tietysti siivoan. Stressaavaa koiralle, jos koko ajan pitäisi kulkea lyhyellä hihnalla tai aina kiskottaisi pois, kun alkaa tarpeilleen. Jos jota kuta toimintani ärsyttää, niin totean vaan, että kannattaa muuttaa jonnekin metsään, jossa ei naapureita näy. Tai ainakin jos ei kestä pihan vieressä kulkevia, kuseskelevia ja paskovia koiria, niin kannattaa hankkia asunto, jonka välillä vieressä ei kävelytietä ole.
Muuta sinä rakkisi kanssa metsään ja paskata elukkasi siellä, JUNTTI.
Miksi minä niin tekisin, kun ei minua täällä ärsytä naapureiden toiminta ja olen kaikkeen tyytyväinen? Välillä naapurista kuuluu vauvan itkua tai riitelyn ääniä, mutta ei ne minua haittaa. Jos haittaisi, muuttaisin omakotitaloon.
Laita siihen se koirakieltokyltti. Siitä ei voi oikeasti kukaan loukkaantua.
Itse olen keskustellut ihmisten kanssa ja kehoittanut laittamaan sen kyltin.
Osa porukoista kunnioittaa kylttiä ja mitä vähemmän alueella on muiden koirien tuoksuja sitä harvemmat koirat alueelle haluaa.
Meidän lähellä on paljon taas uusia koiria ja välillä kyllä ihmetyttää miksei niitä jätöksiä kerätä?
Koirien jätöksissä voi olla viruksia jotka voivat olla ihmisillekin haitaksi.
T. Koiran omistaja
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä. Miten ja ennen kaikkea miksi joku koira kakkaisi kenenkään terassille? Eikö koirat luontaisesti hakeudu nurmelle/heinikkoon asioilleen? Miten ne sinne sun terdelle saati parvekkeelle pääsee? Jotku ankat ehkä voi paskoa. Ne kakkii ihan koiranpötköjen näköstä jöötiä. Yööööök!
Kyllä koirat paskovat ja kusevat mihin sattuu. Kusipäisiä kun ovat. Merkkaavat joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä että tullaan terassin reunalle, vaan ihan pokkana sisälle asti tullaan paskattaa se koira. Tässä muutama vastaus minkä olen saanut kun olen huomauttanut
- noh, maatuhan se
- mitä sä nyt valitat siinä?
- toihan on ihan pikku kikkare vaa
- huolehdi omista asioistasTäähän on mun oma asia niinku oma terassiki ja oma piha
Pitäkää koiranne poissa
Asut mitä luultavammin vuokra-alueella ja vuokra-asunnossa. Sen huomaa sun ja ulkoiluttajien käytöksestä. Ei meillä tommosta käytöstä ole missä asun.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvin pidetyt koirat ovat kivoja!
Ei ole silloinkaan!
Asun alueella, jossa on kävelyteitä, joiden reunoilla rivitaloja. Rivitaloissa on pihat, joita pensasaidat erottaa kävelytiestä. Annan koirani kyllä vapaasti kulkea kävelytiellä ja sen reunamilla ja haistella pensasaitoja. Niiden läpi en tietenkään päästä. Joskus pissaa pensasaitaan tai kakkaa siihen viereen. Kakat tietysti siivoan. Stressaavaa koiralle, jos koko ajan pitäisi kulkea lyhyellä hihnalla tai aina kiskottaisi pois, kun alkaa tarpeilleen. Jos jota kuta toimintani ärsyttää, niin totean vaan, että kannattaa muuttaa jonnekin metsään, jossa ei naapureita näy. Tai ainakin jos ei kestä pihan vieressä kulkevia, kuseskelevia ja paskovia koiria, niin kannattaa hankkia asunto, jonka vieressä ei kävelytietä ole.