Aladin jyrähtää: Laiton moskeija ei lähde mihinkään!
"Luvaton moskeija ei ole lähdössä mihinkään. Näin linjaa Malmilla sijaitsevan epävirallisen moskeijan johtaja, Aladin Maher.
Me emme aio lopettaa toimintaa."
Kommentit (415)
Yksi ainoa pelastus on annettu tämän taivaankannen alle ja se on VAPAHTAJAMME Jeesus Kristus
eli synnittömän. Ja päin vastaisen elämän kuin väärä profeettaa ja joka teki kaikkia syntejä ja lisäsyntiö sillä että oikeutti tekonsa itselleen,
Mitä se masjid haittaa missään, Malmissakaan? Kyllä Suomeen temppeleitä mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat taas aivan liian sinisilmäisiä kuten oltiin venäjän suhteen.Olen asunut useamman ranskassa.Täälä on ollut iso ongelma poliitista ääri-islamia levitävät moskeijat, koraanukoulut ym.Joitakin on onnistuttu sulkemaan ja muutama saarnaaja karkoitettu.Mutta vaikeaa se on. Siksi heti alusta tulisi suhtautua tiukasti. tiukasti
No mitä benäläiset nyt on muka meille tehneet.
Kannattaisi olla hyvät suhteet Venäjään, se voi olla meidän ainoa turva kun Eurooppa islamisoituu. Siellä ei tämmöiset ahmedit juhli.
Venäjä Suomen turva. 🤣
Aprillipäivä kuules meni jo!
Vierailija kirjoitti:
Nämä voisi ohjata suoraan ihmeiden onkaloon, joka suomalaisina myös putkana tunnetaan.
En ees tiedä miten päädyin tähän ketjuun mutta tää on paras letkautus vähään aikaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun tämän moskeijan vieressä olevassa talossa Soidintiellä. Ei meno ole minua/perhettäni mitenkään haitannut. Ymmärrän kyllä jos siinä talossa asuvia häiritsee melu, mutta luulisi että päiväkodistakin tulisi yläkertaan meteliä?
Se on hienoa ettei sinua mitenkään haittaa että kotisi vieressä levitetään ideologiaa jonka mukaan homot, ateistit ja islamista kääntyneet tulee sur ma ta.
Minua ainakin haittaa, mutta enemmän minua haittaa kantasuomalaiset jotka ajattelevat samalla tavalla ja pitävät itseään kristittyinä.
Vierailija kirjoitti:
Aladin oli ilkkunut homoja ja tehnyt samalla pumppaavia panoliikkeitä äänitehosteilla. Miksei vihervasemmisto ole älähtänyt?
Ällöttävä tyyppi. Mitä tekevät hänen "opetuslapsensa". Seuraavat perässä.
Mitenköhän ukko suhtautuisi jos asuisin tuolla isojen koirieni kanssa. Koirat kilttejä... kilteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IZZZlamismi nykyajan natZIZZZMI
On ollut siitä lähtien kun muhametti sen keksi. Armoton juu talaisviha. Koska muhametti hääräsi siinä juu talaisten maalla.
Mutta muhamettu kuitenkin omissa "pyhissä" teksteissään mainitsee useastikin että alue(nykyinen Israel)on nimenomaan juutalaisten maa. Mitenköhän tämä asia on unohdettu????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aladin oli ilkkunut homoja ja tehnyt samalla pumppaavia panoliikkeitä äänitehosteilla. Miksei vihervasemmisto ole älähtänyt?
Ällöttävä tyyppi. Mitä tekevät hänen "opetuslapsensa". Seuraavat perässä.
Mitenköhän ukko suhtautuisi jos asuisin tuolla isojen koirieni kanssa. Koirat kilttejä... kilteille.
Mulla on sellaisis lainata. Joskus niiltä tulee vahinkopökäle rappuun.... voi harmi, sorry! 😅
He lähtee, kuin leppäkeihäs, jos Suomenlaki niin sanoo.