Tuntuu että kuolen sydänkohtaukseen
Mitä teen? Olen psykiatrisella osastolla ja en uskalla puhua kenellekään.
Kommentit (23)
Kuolema KORJAA. Sydänkin on pian ehyt.
Vierailija kirjoitti:
En halua kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua kuolla.
Tiedämme, ettet halua kuolla, mutta valitettavasti tai onneksi jokainen täältä poistuu aikanaan.
Kirjoita lappu pöydälle, että hoitaja voi aamulla kertoa meille miten kävi.
No sano silti jollekin. Onko hoitsua paikalla. Kuvaile oireita. Kirjoita paperille oireita jos tarvii. Voihan lääkkeestäkin tulla haitta tai joku stressi, muu.
Et kuole sydäriin. Kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät
Hengitä syvään ja rauhallisesti, keskity vain siihen hengittämiseen.
Minä puolestani sain tänään heikotus ja hikoilukohtauksen, jota tapahtuu harvakseltaan.
vaadi päästä päivystyjseen. itke ja huuda vaikka, jos ne ei saata sua saamaan hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät
Kuulostan varmaan itsekin ihan hullulta, mutta olen jonkinlainen näkijä. Tai "tuntija". Saan ennakkotuntemuksia tapahtuuko jotain vai ei. En saanut tästä aloituksesta fiilistä, että olisit saamassa sydänkohtausta milloinkaan lähiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
vaadi päästä päivystyjseen. itke ja huuda vaikka, jos ne ei saata sua saamaan hoitoa.
En viitsi. Joutuisin vaan lepositeisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät
Kuulostan varmaan itsekin ihan hullulta, mutta olen jonkinlainen näkijä. Tai "tuntija". Saan ennakkotuntemuksia tapahtuuko jotain vai ei. En saanut tästä aloituksesta fiilistä, että olisit saamassa sydänkohtausta milloinkaan lähiaikoina.
Ja olen uskossa. Saisin kyllä viestin ylhäältä, jos arvioni tilanteestasi olisi väärä. Hengitä syvään ja hitaasti sisään ja ulos. Kyllä sun olo vielä helpottaa.
Ehkäpä sinun ei tarvitse puhua kenellekkään ennen kuin siltä tuntuu. Saisitko ajatuksia vietyä johonkin muualle, esim. ristikko, sudoku, youtube eläinvideot.
Itsellä auttaa parhaiten liikunta. Minulla on sellaista tukehtumisen tunnetta. Osastolle en ole koskaan lähtenyt koska se ahdistaisi vielä lisää. Opamox on illalla miellyttävä.
Tämäkin menee ohi, tämäkin menee ohi....
En tiedä. Kuolisin mielelläni sinun sijastasi sydänkohtaukseen. Terv. toinen hullu, joka on kotona