Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla on ollut niin perseestä revitty joulu ettei KENELLÄKÄÄN!

Vierailija
25.12.2006 |

KAIKKI on tapellu ja riidelly keskenään.. riitaa on tullut veljen ja sen vaimon kanssa, vanhempien kanssa, miehen kanssa, pikkuveljen kanssa. Paha on mieli.. Paras " kaveri" ei ole ottanut yhteyttä ja yhtään lahjaa tai korttia en kavereilta saanu. Eli ilmeisesti mulla menee AIVAN HELVETIN HUONOSTI!!!

ONNITTELUT VAAN mulle! En oikeesti tiedä mitä tämmösessä tilanteessa tekisi???

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin kaikki asiat menee PALJON paremmin :)

T: näkijä

Vierailija
2/12 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aina mee niinku pitäs...mulla kans kiva joulu...kahestaan pojan 2v. kans värkättiin ilta uusilla leluilla kun iskä lähti kavereitten kans viettään joulua....nehän ne on tärkeimpiä...ja minä oon aina kuvitellu että sitä joulua vietetään oman perheen kans ja että se on " lasten juhla" , eikä niin että lähetään kavereitten kans pitään omaa hauskaa ja ottamaan " vähä" olutta.. laittaahan se v...taan..ja muutenki ku yritin laittaa kaikkea vaikkei ois jaksanu, LA kuukauden päästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nyt joku itsetutkiskelun paikka? terapia? mitä?

miten voi olla edes mahdollista että ihminen on riidoissa kaikkien kanssa? persoonallisuushäiriökö?

miks hitossa mulla ei oo ystäviä?

ap

Vierailija
4/12 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä riita veljen ja vaimon kanssa?

Vierailija
5/12 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan samaa maata mun 18v poikani kanssa. Mikään ei ollut tänään hyvin ja sen kyllä kuuli; ruuan tulo kesti ja ei ollut hyvää, lahjat oli riittämättmiä jne jne ja sitten ihmetteli kun me muut oltiin raivon partaalla.

Se varmaan luulee, että kaikki hoituu sormia napsauttamalla ja kellään muulla ei ole vastaavia toiveita tai tunteita kun sillä. Se ei näe, että toiset näkee vaivaa saadakseen aikaan tunnelmaa ja hyvää joulumieltä. No tänään ei riittänyt munkaan näyttelijän taidot. sääli vaan noita pikkusisaria:/

Vierailija
6/12 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:[i

Se varmaan luulee, että kaikki hoituu sormia napsauttamalla ja kellään muulla ei ole vastaavia toiveita tai tunteita kun sillä. Se ei näe, että toiset näkee vaivaa saadakseen aikaan tunnelmaa ja hyvää joulumieltä. No tänään ei riittänyt munkaan näyttelijän taidot. sääli vaan noita pikkusisaria:/

[/quote]

Vierailija
7/12 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perheen esikoinen taas oli aivan toista maata (ja pikkuveli sai siis hänetkin vihaiseksi lopulta), eli melkeinpä sanoisin, että kyse on luonteesta?.

Vierailija:[iJaahas, esikoinen tottunut herran kohteluun? Tuollaisia niistä sitten tulee mamman kultapojista..

[/quote]

[/quote]

Vierailija
8/12 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä stoori, enkä jaksa/viitsi kertoa kokonaan, mutta lihavan riidan päätteeksi mies otti viinapullonsa ja lähti. Ilmoitti puoli vuotta sitten haluavansa erota ja nyt avioero lähtee vireille heti kun palataan arkeen.

Pahinta on, että lapset näki ja kuuli kaiken. Ei ollut lasten korville sopivaa... meidän perheen kohdalla ei valitettavasti toteutunut " anna lapselle selvä joulu" . Miehelle pullo oli tärkeämpi. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. En enää koskaan halua lasteni joutuvan tähän tilanteeseen.

Vierailija
9/12 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä masennu. Koeta vielä jos miehesi tulisi uskoon. Lopettaisi juomisen ja tasaantuisi itsekin. Tule itse ensin uskoon ja rukoile teidän perheen ja avioliiton puolesta.

Lue alkuun vaikka syntisen rukous.

RAKAS TAIVAALLINEN ISÄ!

Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Kadun kaikkia syntejäni ja tahdon kääntyä pois syntisestä elämästäni.

Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.

Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.

Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.

Pane minuun kalliin veresi merkki.

Haluan antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.

Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.

Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.

Jeesus sanoo: " ...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois"

Vierailija
10/12 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta ei ole meidän juttu. Ei minun, eikä miehen. Kiitos kuitenkin yrityksestäsi. Ajattelen sinua lämmöllä.

14

Vierailija
11/12 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a ja tutkittavana.

ettei riitä niin aaton aatto meni samaisissa merkeissä. silloin onneksi tosin riitti tarkkailu yhdessä sairaalassa. eri lapsi kyseessa molemmilla kerroilla.

Vierailija
12/12 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti olet persoonallisuushäiriöinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä