Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tapailumies ei anna suuseksiä, ero?

Vierailija
18.09.2023 |

Jos seksiä on ollut jo pari kertaa mutta mies ei vihjailusta/pyynnöstä nuole, niin ei taida kovin siitä touhusta tykätä?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Itse olen aina saanut nuolentaa joka suhteessa, niin yhden yön suhteissakin kuin sitten pidemmissä.

Vierailija
22/47 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimppojen maussa ja hygieniassa on suuria eroja. Nuolen mielelläni kumppaninille nautintoa tuottaakseni, mutta joskus on pakko luovuttaa, kun oksennusrefleksi alkaa olla lähellä. Oksennus ei ole tahdonalainen, mutta moniko nainen sen ymmärtäisi?

Miten vaikeaa se on se pesulle meno ennen seksiä, kummallekkin? En antas mieheni edes nuolla ennenkuin olisin pesulla käynyt. Samoin mies sanoo että älä vilelä, käyn pesulla.

Ihan simppeliä ja kohteliasta.

No en kyllä ikinä ole varta vasten seksiä varten käynyt pesulla. Normaali hygienia aamusuihkun yhteydessä ja sitten voi nuolla / imeä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät selvästkään mene nautinto edellä, vaan tarkoitus on alistaa miestä visvaisen toosan avulla. Otin opiksi, hyvästi!!!

Vierailija
24/47 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino,haju,karvaisuus,kylän polkupyörä*?    noista jossain syy

Vierailija
25/47 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pilluun ei voi mitenkään koskea ja aina pitäisi työntyä perseeseen, ei mies ole hetero.

Vierailija
26/47 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama pohdinta menossa. Olen ollut vuosia seksi suhteessa miehen kanssa joka rakastaa antaa suuseksiä. Sanoo aina että on maailman ihanan p*illu. Suuseksiä on paljon, ennen yhdyntää, sen välissä ja lopussa.

Nyt olen alkanut tapailla miestä josta olisi muuhunkin kuin vain seksi suhteeseen. Seksi on muuten hyvää mutta tämän parin kuukauden aikana olen saanut kaksi kertaa suuseksiä joista toinen oli niin pikainen että en kerennyt oikein mukaan edes. Seksiä kuitenkin on useamman kerran päivässä. Ei pitäisi olla hygienia asia kun useasti saunotaan ennen seksiä ja muutenkin olen aina pitänyt hygieniasta huolta. Ja kaikille edellisille on kyllä maistunut.

Mutta tosiaan tuosta johtuen olen miettinyt pitäisikö olla jatkamatta suhdetta vai mitä asialle voi tehdä. Suoraan puhuminen tietysti ensin mutta jotenkin olisin toivonut että mies tykkäisi nuolla oma-aloitteisesti.

Vierailija
27/47 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama pohdinta menossa. Olen ollut vuosia seksi suhteessa miehen kanssa joka rakastaa antaa suuseksiä. Sanoo aina että on maailman ihanan p*illu. Suuseksiä on paljon, ennen yhdyntää, sen välissä ja lopussa.

Nyt olen alkanut tapailla miestä josta olisi muuhunkin kuin vain seksi suhteeseen. Seksi on muuten hyvää mutta tämän parin kuukauden aikana olen saanut kaksi kertaa suuseksiä joista toinen oli niin pikainen että en kerennyt oikein mukaan edes. Seksiä kuitenkin on useamman kerran päivässä. Ei pitäisi olla hygienia asia kun useasti saunotaan ennen seksiä ja muutenkin olen aina pitänyt hygieniasta huolta. Ja kaikille edellisille on kyllä maistunut.

Mutta tosiaan tuosta johtuen olen miettinyt pitäisikö olla jatkamatta suhdetta vai mitä asialle voi tehdä. Suoraan puhuminen tietysti ensin mutta jotenkin olisin toivonut että mies tykkäisi nuolla oma-aloitteisesti.

Kiertoon vaan.

Vierailija
28/47 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne yököttävät karvat

Vierailija
29/47 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaamani nainen ei ikinä niele eikä ota perseeseen? mitä teen?

Vierailija
30/47 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vaikka aloitat oman keskustelun, kun on eri aihe.

Vierailija
31/47 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähtökohta on aivan sama, sukupuolet eivät vain kohtaa otsikkoa.

Vierailija
32/47 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähtökohta on aivan sama, sukupuolet eivät vain kohtaa otsikkoa.

Perseseksi ei ole sama kuin suuseksi. Siitä voi keskustella erikseen, että ottaako nainen kullia perseeseen ja mies strapdildoa.

Myös suihin voi ottaa nielemättäkin.

Vierailija
33/47 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiertoon vaan. Huono mies seksin suhteen.

Entä ne naiset jotka ei ota suihin ollenkaan tai ei jaksa sitä pitkään?? Ei osaa antaa käsihoitoa?? Nekin suoraan kiertoon vaan ja pellolle

Vierailija
34/47 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin eroat, niin mene nyt ainakin pesulle ja poista karvat. Jos et ole jo niin tehnyt. Eikä tämä ole mikään tyhjä heitto, tei letkautus, vaan ihan vilpitön vinkki.

Vierailija
35/47 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska useimmille naisille se nuoleminen on varmin tapa saada se orgasmi, on mies joka ei sitä tee, lemppaulsen arvoinen.

Ja naista ei voi verrata,, sillä miehet saavat kuitenkin melkein aina naidessa. Muu on sitten ekstraa.

Vierailija
36/47 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kaikki miehet saa Jos daami on kuin lahnaa jyystäsit

Vierailija
37/47 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiertoon vaan. Huono mies seksin suhteen.

Entä ne naiset jotka ei ota suihin ollenkaan tai ei jaksa sitä pitkään?? Ei osaa antaa käsihoitoa?? Nekin suoraan kiertoon vaan ja pellolle

Miten tämä vaikuttaa ap:n asiaan?

Mutta joo, kiertoon vaan jos mies näitä asioita kaipaa ja nainen ei anna saati jos vielä lopettaa yhdynnänkin ennen kuin mies kerkiää laueta.

Vierailija
38/47 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusmies taitaa olla. Aika harvassa ovat ne miehet joita moinen touhu kiinnostaa.

Vierailija
39/47 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

dekaliini kirjoitti:

EI kaikki miehet saa Jos daami on kuin lahnaa jyystäsit

Käytä sitää kuuluisaa "aivoistahan se lähtee" tätähän naisille markkinoidaan!  Pitää vaan kiihoittua ja saada se orgasmi, vaikka ukko päällä läähättää hakeakseen vain sitä omaa orgasmiaan. Thekää se sama, teillehän se on helpompaakin.

Ole vastuussa omasta orgasmistasi hyvä herra.

Vierailija
40/47 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perusmies taitaa olla. Aika harvassa ovat ne miehet joita moinen touhu kiinnostaa.

Ei kyllä ole. Ainakin omista noin 50 seksikumppanista ei montaa löydy.