Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä jouluviestit ovat aivan ihania!!!!

Vierailija
24.12.2006 |

Minusta on ollut aivan upeaa saada erilaisilta ihmisiltä jouluviestejä ja -tekstareita. Ihaninta niissä on se, että olen saanut niitä ihmisiltä, joihin olen tutustunut parin vuoden sisään ja olen ollut vielä vähän epävarma, tuleeko näistä tuttavuuksista parempia vai unhottuuko kokonaan. Toisaalta niitä on ihanaa saada ihmisiltä, jotka on tuntenut jo pitkään, mutta yhteydenpito on vähäistä. Nyt tiedän, että he haluavat pitää yhteyttä, vaikka se ei olisikaan niin tiivistä. Tiedän, että nämä ihmiset haluavat olla enemmän tai vähemmän tuttavia. Tuntuu mukavalta saada näitä hyvän joulun toivotuksia!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertoisit saman postikorteista niin tietysti olisin samaa mieltä! Niihin kuitenkin joutuisi vähän käyttämään vaivakin (ja aikaakin).

Txt,minulla on ainakin puhelimessa mahdollisuus lähettää sama viesti " kaikille" yhdellä napin painalluksella. Paljonpa se,että tekisin noin kertoisi siitä,että välitän tmv...

Vierailija
2/4 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarit tulee paljon halvemmaks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni ei ole varaa lähettää joulukortteja. Niinpä olen lähetellyt häpeillen sekä tekstareita että sähköpostikortteja, kun on tuntunut, että pitäisi lähettää oikeita postikortteja. Tänään on kuitenkin tullut paljon sellaisia hali-tekstareita ja sähköpostikortteja ihmisiltä, joille en lähettänyt edes ko. viestejä itse. Olen ollut todella iloinen, että he ovat muistaneet minua. Tämän takia itse aion muuttaa suhtautumistani siihen, kun lähetän tekstareita ja sähköpostikortteja. En enää häpeä vaan lähetän reilusti, koska tiedän, että sekin on tapa muistaa toista ihmistä. Minä ainakin olen oikeasti ilahtunut, joten tiedän, että joku ainakin ilahtuu myös minun lähettämistäni viesteistä.

Vierailija
4/4 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on avuttomia kyhäelmiä, yritys kuitenkin on tietysti hyvä ja niistä tulee lähettäjälle hyvä joulumieli, joten en tietenkään kerro miten säälittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän