Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänimaljahoitajaksi tai enkeliterapeutiksi?

Vierailija
18.09.2023 |

Olen ollut 25 vuotta IT-alalla ja mitta on aivan täysi. Palkka on hyvä, mutta stressi loputon ja hyvästä palkastakin verottaja vie todella ison osan koska pitää maksaa lokkien asumistuet ja loikoilukorvaukset. Ajattelin siis uudelleenkouluttautua johonkin pilipaliammattiin jossa ei ole stressiä. Puuttuvat tulot haen Kelalta kuten kaikki ne lokitkin tekevät joita olen neljännesvuosisadan elättänyt.

Äänimaljahoitaja tai enkeliterapeutti kuulostaisivat juuri sellaisilta *ammateilta* joissa ei tarvitse osata yhtään mitään eikä työn laatua voi mitata millään todellisilla menetelmillä koska kaikki perustuu totaaliseen höpöhöpöön. Kuulostaa siis täydelliseltä, onko jollain näistä kokemuksia tai olisiko muita vastaavia vaihtoehtoja?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tai oli kaveri, joka aina hurahti johonkin, kasvissyönti oli hetken aikaa ihan ehdoton. Sit tuli joku muu juttu. Ja kun viimeksi näin kävi jossain enkelihoidoissa ja kun ulkona näki linnun höyhenen se oli viesti enkeliltä. Enkelit auttoivat myös löytämään vapaan parkkipaikan keskustasta kun vain pyysi. Että kyllä hulluja riittä vedätettäväksi

Olet kateellinen, elämässä saa hurahtaa. 

Joo, mut järki pitää pysyä päässä.

Vierailija
42/46 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pärjäisi äänimaljahoitajana tai enkeliterapeuttina kun sinun pitäisi sietää niitä stressaantuneita ihmisiä, jotka tulevat sinulle hoitoon.

Nämä edellyttävät jonkinlaista psykologista silmää, että pystyy vedättämään asiakasta pitkään. Yhdellä käynnillä saat vain tietyn rahan, kyllä menestys vaatii, että saat asiakkaat käymään jatkuvasti. Ja äänimalja vaatii vielä aika kovaa pokkaa, että niitä saa paukutettua naama peruslukemilla. Ei nyt sillä, että enkelihoitojakaan olisi kovin helppo vetää nauramatta itse.

Näin on! Pitää lypsää vähän kerrallaan rahaa. Ihan samalla tavalla kuin mafia kiristää. Joka kuukausi sen verran mitä uhri pystyy maksamaan. Jos rupeaa liian ahneeksi niin rahahana tyrehtyy tavalla tai toisella.

Jotain huuhaa-reikihoitoja voi parhaimmillaan myydä vuosikymmenten ajan samalle ihmiselle. Kerran kuukaudessa tarkistaa, että on chakrat terävänä ja astraalienergiat oikealla taajuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aion perseterapeutiksi, terapiassani taputellaan asiakkaan (mielellään nuoren naisen) persettä taikasudilla ja pierun ääni sitten tulkitaan chanelloinnilla enkelien viestiksi

Vierailija
44/46 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänimaljahoitajilla enemmän asiakkaita kuin enkeliterapeuteilla. 

Vierailija
45/46 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse työskennellyt vuosia terveyskeskuslääkärinä ja mitta kohtalaisen täysi täälläkin, mutta valitettavasti ammatinvaihtomahdollisuuksia hankaloittaa se, että tiedän nykyammattini pohjalta jo, kuinka perseestä asiakaspalvelutyö on. Jos vielä vaihtaisi jollekin "ihanalle" hyvinvointialalle niin ihmisten odotukset siitä kohtaamisen laadusta olisi vielä korkeammalla kuin terkkarissa. Nyt kun värianalyysi on nosteessa niin yksi vaihtoehto voisi olla alkaa tehdä niitä etänä asiakkaan kuvan pohjalta. Toki myös energiahoitoja voi tehdä etänä, mutta en kyllä kannusta ketään suoranaiseen huijausbisnekseen, jolllaisia nuo energiahoidot on. 

Vierailija
46/46 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse työskennellyt vuosia terveyskeskuslääkärinä ja mitta kohtalaisen täysi täälläkin, mutta valitettavasti ammatinvaihtomahdollisuuksia hankaloittaa se, että tiedän nykyammattini pohjalta jo, kuinka perseestä asiakaspalvelutyö on. Jos vielä vaihtaisi jollekin "ihanalle" hyvinvointialalle niin ihmisten odotukset siitä kohtaamisen laadusta olisi vielä korkeammalla kuin terkkarissa. Nyt kun värianalyysi on nosteessa niin yksi vaihtoehto voisi olla alkaa tehdä niitä etänä asiakkaan kuvan pohjalta. Toki myös energiahoitoja voi tehdä etänä, mutta en kyllä kannusta ketään suoranaiseen huijausbisnekseen, jolllaisia nuo energiahoidot on. 

Energiahoitoja voi oikein hyvin tehdä etänä. Koska hoidon tehokkuus on täsmälleen yhtä hyvä vaikka sen tekisi Timbukusta saakka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä