Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pörssisähkösopimus ja laskuerittely

Vierailija
18.09.2023 |

Miksei pörssisähköön perustuvassa sähkölaskussa ole laskuerittelyä, eli että paljonko kunkin kuukauden tuntina on sähköä kulutettu ja paljonko sen hinta on ollut? Puhelinliittymien laskuissa erittely on pakollinen!

Onko kukaan vaatinut sähköyhtiöltä erittelyä, jos on, niin mitä sieltä on vastattu? Onko kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on halpaa sähköä. Lue vaikka tästä.

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/energiateollisuus-suomessa-viime-vuonn…

Vierailija
22/26 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ajatellut kuinka korruptoitunut Suomi tänä päivänä on, sähköyhtiöiden toiminta tosi räikeää ja me maksamme kiltisti. Kaikki me emme voi elää öisin, pestä pyykkiä, astoita ja kokata. Ei kerrostalossa voi elää vain öisin, jos yksikään asukkaista elää normaalia elämää, töissä käyden.

Ja mitä elämää, sekunttikello kourassa seurata pesukoneen käyntiä.

Itse olen ajatellut miten hieno sähköjärjestelmä Suomella on ja miten halpaa sähkö meille on ollut.  

Paljon päästötöntä tuuli-ja aurinkovoimaa. Tässä olisi Itänaapurillakin paljon opiittavaa.

Ei kaikkea sähkönkulutusta tarvitse säätää yöaikaan. Riittää että lataa sähköauton, saunoo ja pesee sekä kuivaa pyykit silloin kun sähkö on halpaa. Yleensä viikonloppuna tämä onnistuu oikein hyvin.

Ajastan pesukoneet ja sähköauton latauksen halvimpaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ajatellut kuinka korruptoitunut Suomi tänä päivänä on, sähköyhtiöiden toiminta tosi räikeää ja me maksamme kiltisti. Kaikki me emme voi elää öisin, pestä pyykkiä, astoita ja kokata. Ei kerrostalossa voi elää vain öisin, jos yksikään asukkaista elää normaalia elämää, töissä käyden.

Itse olen ajatellut miten hieno sähköjärjestelmä Suomella on ja miten halpaa sähkö meille on ollut.  

Paljon päästötöntä tuuli-ja aurinkovoimaa. Tässä olisi Itänaapurillakin paljon opiittavaa.

Ei kaikkea sähkönkulutusta tarvitse säätää yöaikaan. Riittää että lataa sähköauton, saunoo ja pesee sekä kuivaa pyykit silloin kun sähkö on halpaa. Yleensä viikonloppuna tämä onnistuu oikein hyvin.

Ajastan pesukoneet ja sähköauton latauksen halvimpaan

Me ollaan oltu kyllä tämän pörssisähkösysteemin voittajia. Sähköauton kilometrit ovat maksaneet vain 1,5e /100 km,

Säästetään ihan tolkuttomasti vuosittain.

Vierailija
24/26 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysellyt mutta kun hintaa heiluu tunneittain ja jatkossa jopa vartin välein tarkottaisi se sitä että laskusi erittely olisi useita a4-arkkeja ja tulevaisuudessa ison kirjan verran...olisi siinä posteljoonilla naaman-liikkeitä kun yksi asuma-alue ja sen laskut painaisi tuhansia kiloja...sitä paitsi mitä sinä sillä edes tekisit?

Vierailija
25/26 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajastan pesukoneet ja sähköauton latauksen halvimpaan

Ja mistä sinä tiedät koska on halpaa...jos viittaat kinttaalla txt sivu 189, niin sillä ei ole mitään tekemistä sinun laskusi kanssa...katso ja kauhistu, niin se van on. Ja jos epäilet minua niin milläs selität sen että joka yhtiöllä on omat hinnat?

Vierailija
26/26 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää että näen tuntikohtaisen ja päiväkohtaisen kulutuksen ja hinnan 5v ajalta Fortumin appissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi