Miten rakastuit ja miten sen näytit
Joku totesi että rakkaus tulee ajan kanssa. Minä uskon vahvasti feronomien vaikutukseen ja silloin voi rakastua ihan tuosta vaan tuntemattomaankin!
Niin on käynyt ja niinkin että muutaman tutustumis kerran jälkeen olen rakastunut eli luonteeseen.
Miehillä ja naisilla varmaan erilainen tapa ja syy rakastua.
Näyttääkö rakastunut mies heti naiselle rakastuneensa? Ja miten jos vielä kuitenkin ollaan tutustumis vaiheessa?
Kommentit (5)
Vein nykyisen vaimon hotellille ja kysyin tykkääkö hän ottaa perseeseen. Hän tykkäsi.
Vai että feronomien. Onko ne sukua hortonomeille.
Minusta taas rakastumisessa ei vaikuta olevan mitään varsinaista eroa naisilla ja miehillä, ainoastaan ehkä miehissä enempi sellaista voimakkaampaa hullaantumista ja naiset useammin vähän epäröi.
Feromonit on joo tieteellisestikin todistettu vaikutin, mutta se on jännä, ettei ne osu yksiin läheskään aina. Eli moni rakastuu yksipuolisesti. Itse näin just yhtä miestä jonka kanssa oli jotain pientä juttua joskus 2014, ja tuo mies selitti jostain ominaistuoksustani joka on aina ollut niin huumaava - hän on selittänyt tuosta aiemminkin. Itse taas en koe häntä ollenkaan niin voimakkaasti enkä ylipäätään koskaan kokenut häntä kohtaan niin voimakkaasti mitään kuin hän minua kohtaan.
Sitten taas itse olen kokenut voimakkaita tunteita jotain sellaista miestä kohtaan, joka ei selkeästi koe minua kohtaan niin voimakkaasti.
En edes tiedä tarkalleen missä vaiheessa rakastuin. Ensihetkestä meni jalat alta, mutta ehkei se vielä rakastumista ollut? Tunnetta, jota voisin ajatella rakkaudeksi, koin ensimmäisen yhteisenä aamunamme, kun katselin ja kuuntelin hänen nukkuvan. Olin pakahtua siihen tunteeseen ja olisin halunnut jäädä siihen loppuelämäkseni. Elämäni kaunein hetki heittämällä.
Miten näytin rakastumiseni... Päästämällä hänet lähemmäs kuin kenetkään muun koskaan. En koskaan kertonut tunteistani, ja hyvä niin.
N
Minusta äkkirakastuminen on enemmänkin rakastumista itseluomaansa mielikuvaan vieraasta ihmisestä kuin todellista rakkautta toiseen ihmiseen.