Syötkö kaksi lämmintä ateriaa päivässä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta eines ei ole kunnon ruokaa?
Samaa ruokaa se on mitä kotona tehdään.
Eihän ole.
Syön yhden lämpimän ruuan ja aamu- ja iltapalan, ne on yleensä leipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ruokaa se on mitä kotona tehdään.Asut tehtaalla ja laitat ruokaasi lisäaineita?
On aika paljon eineksiä, joissa ei ole yhden yhtä lisäainetta. Ihan vaan normaalit ainekset ja mausteita.
Itse ainakin luen ainesosaluettelon aina eineksiä valitessani.
Et taida ymmärtää lukemaasi.
Syön. Yleensä paljon kasviksia ja kalaa tai kanaa. Linssi- ja papukeittoja tai muita kasviskeittoja tulee myös syötyä tai saatan tehdä vaikka kasvismunakkaan päivälliseksi, jos haluan jotain nopeaa ruokaa. Ruoka maistuu hyvältä lämpimänä. En syö leipää laisinkaan.
Nyt sairaana ollessa olen syönyt kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Huomasin että turhat välipalat jäivät pois. Olen nukkunutkin paremmin.
Riippuu päivästä, joskus jopa kolme, aamupuuro, lämmin lounas ja päivällinen. Joskus kaikki itsetehtyä, joskus ei mikään.
Syön koko päivän, en tarvi asettua lautasliina aseteltuna, vaan voin tietokoneen ääressä vedellä semiaterioita useamman kerran päivässä.
En syö aamiasta vaan syön itse tehtyä ruokaa lounaalla ja päivällisellä. Kokkaan lounaan ja syö sitten loput päivällisellä. Piene välipalan syön tuossa välissä, yleensä luonnonjogurttia, marjoja ja siemeniä.
Joo aloin syödä nyt laihduttaessa. Kaloreita tulee 1300 - 1500 kcl. Jätini pois leivän mussutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ruokaa se on mitä kotona tehdään.Asut tehtaalla ja laitat ruokaasi lisäaineita?
On aika paljon eineksiä, joissa ei ole yhden yhtä lisäainetta. Ihan vaan normaalit ainekset ja mausteita.
Itse ainakin luen ainesosaluettelon aina eineksiä valitessani.
Et taida ymmärtää lukemaasi.
Miten tuo "laitat ruokaasi lisäaineita" sitten olisi pitänyt ymmärtää?
Syön lounaaksi lämpimän ruoan, päivälliseksi salaattia.