Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet haluaa matalan statuksen aloille, autonasentajiksi ja raksaukoiksi?

Vierailija
17.09.2023 |

Siksikö, että eivät halua korkealla ja haluavat tulla töissä likaisiksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeeta duunia, eikä mitään toimiston pullamussutusta.

Siinä vaiheessa kun alkaa taloudessa tökkimään ja velkavetoinen humppa loppuu niin käytännön taidoilla on paljon enemmän käyttöä kuin jollain Excelin/Powerpointin muotoilulla ja paperin pyörittelyllä. 

Raksa-alaltahan tuo tökkiminen näyttää ainakin tällä kertaa alkavan.

Vierailija
22/31 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kunnia raksaäijille, mutta olen iloinen, ettei oma mieheni kuulu heihin.

Naapurin isäntä on ollut koko ikänsä raksalla. Kroppa aivan loppuun käytetty. Nykyään hän on liian sairas töihin mutta liian terve eläkkeelle.

Toivon, että minulla ja paperinpyörittelijä-miehelläni on paljon hyviä eläkepäiviä edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tyhmä. Tähän voi sanoo semmosen ikivanhan viisauden..kaikki eivät voi olla lääkäreitä toimitusjohtajia tai vaikkapa lakimiehiä. Jokainen fiksu sen tajuaa. Sitä paitsi harrastuksien kautta voi luoda kyllä jonkinlaisen sivu-uran jos tykkää ja ainakin itseään sivistää.

Vierailija
24/31 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä miten joku kuvittelee saavansa jotain statusta tai rakentaa omakuvaa työnsä kautta. Tuntuu että täytyy olla aika tyhjä elämä? Itse olen tehnyt sekä raksahommia että ohjelmointia ja tykännyt molemmista hommista. Tietysti jos likaa ja liikuntaa inhoaa niin ymmärrän ap:n kantaa. Ja sama varmaan toiseen jos inhoaa paikallaan istumista ja näytön tuijottamista.

Vierailija
25/31 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä voi olla joko selviytymistä eläimen tapaan, keinolla millä hyvänsä, esimerkiksi sosiaalietuuksilla elämällä.

Tai elämällä Jeesuksen opetusten mukaan ollen välittämättä tästä maailmasta tai maallisesta mammonasta, esimerkiksi sosiaalietuuksilla elämällä.

Vierailija
26/31 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niinsanottujen korkean statuksen työpaikoissa on aloittajan kaltaisia ylimielisiä prinsessoja, no thanks.

Vierailija
27/31 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä voi olla joko selviytymistä eläimen tapaan, keinolla millä hyvänsä, esimerkiksi sosiaalietuuksilla elämällä.

Tai elämällä Jeesuksen opetusten mukaan ollen välittämättä tästä maailmasta tai maallisesta mammonasta, esimerkiksi sosiaalietuuksilla elämällä.

Sosiaalietuuksilla ei eletä, niillä kituutetaan. Ei saa edes lainaa mistään, jos on tukien varassa elättinä ja loisena. Surkeaa kitumista.

Vierailija
28/31 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole motivaatiota opiskeluihin ja en ole taitava esimerkiksi matematiikassa ja kielissä. Minulle riittää ihan perushommat. Olen yli nelikymppinen ja tunnen väsymystä. Se mistä haaveilen, olisi tauko kaikesta.

Vierailija
29/31 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amis ja palkanlaskija. Miksi menisin kouluun ja hankkisin hienon ammatin, kun tämä kelpaa minulle? Naisilla on ihme vimma haluta vain parasta. M28

Vierailija
30/31 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeeta duunia, eikä mitään toimiston pullamussutusta.

Siinä vaiheessa kun alkaa taloudessa tökkimään ja velkavetoinen humppa loppuu niin käytännön taidoilla on paljon enemmän käyttöä kuin jollain Excelin/Powerpointin muotoilulla ja paperin pyörittelyllä. 

"Oikea duuni" on vain kateellisten keksimä ilmaus, kun oma aivokapasiteetti ei riitä abstrakteihin asioihin

Teillä tuntuu molemmilla olevan aika sama aivokapasiteetti kun mudostatte minäkuvaanne työn kautta. Kannattaa koittaa etsiä jotain oikeaa sisältöä elämään.

Vierailija
31/31 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki välitä statuksesta mitään. Mieheni on raksaukko. Koulutukseltaan rakennusteknikko, mutta tekee kirvesmiehen töitä.