Smoothiet. Anna vinkki mitä mun
kannattais lisätä sekaan, että saisin hedelmä/marjasmoothien sekaan, että siitä tulis täyttävämpää.
Kommentit (5)
Pähkinöitä/manteleita, kauraleseitä, kasvijuomaa (mantelijuoma/kaurajuoma), proteiinijauhetta, rahkaa jos kestät, raakaa kananmunaa tai munanvalkuaista. Ihan varmasti pärjäät lounaaseen saakka, jos laitat noita, ei siis tarvita kaikkia yhtäaikaa!
Käytän joko marjoja pelkästään tai banaanin kanssa. Lisäksi maitorahkaa, hedelmäsosetta (Bonne tai kauppojen omia merkkejä) ja vettä. Hyvä välipala ja helppo ottaa töihin mukaan.
Kookoskerma. Ainakin itse tykkään. Itse tykkään esim. banaani/mustikat/kookoskerma/soijamaito yhdistelmästä.
Vierailija kirjoitti:
Pähkinöitä/manteleita, kauraleseitä, kasvijuomaa (mantelijuoma/kaurajuoma), proteiinijauhetta, rahkaa jos kestät, raakaa kananmunaa tai munanvalkuaista. Ihan varmasti pärjäät lounaaseen saakka, jos laitat noita, ei siis tarvita kaikkia yhtäaikaa!
Yhtä aikaa tulee täyttävämpi lopputulos. Pähkinät ja viljat nyt ainakin. Tai vähemmän rasvaisemmalle käyttäisin proteiinia ilman rasvoja.
Osta jotain proteeinijauhetta? Löytyy eri makuisina ja mauttomina.
https://sportlife.fi/tuotteet/whey100-30g/