Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Smoothiet. Anna vinkki mitä mun

Vierailija
17.09.2023 |

kannattais lisätä sekaan, että saisin hedelmä/marjasmoothien sekaan, että siitä tulis täyttävämpää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain proteeinijauhetta? Löytyy eri makuisina ja mauttomina.

https://sportlife.fi/tuotteet/whey100-30g/

Vierailija
2/5 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinöitä/manteleita, kauraleseitä, kasvijuomaa (mantelijuoma/kaurajuoma), proteiinijauhetta, rahkaa jos kestät, raakaa kananmunaa tai munanvalkuaista. Ihan varmasti pärjäät lounaaseen saakka, jos laitat noita, ei siis tarvita kaikkia yhtäaikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joko marjoja pelkästään tai banaanin kanssa. Lisäksi maitorahkaa, hedelmäsosetta (Bonne tai kauppojen omia merkkejä) ja vettä. Hyvä välipala ja helppo ottaa töihin mukaan.

Vierailija
4/5 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookoskerma. Ainakin itse tykkään. Itse tykkään esim. banaani/mustikat/kookoskerma/soijamaito yhdistelmästä.

Vierailija
5/5 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pähkinöitä/manteleita, kauraleseitä, kasvijuomaa (mantelijuoma/kaurajuoma), proteiinijauhetta, rahkaa jos kestät, raakaa kananmunaa tai munanvalkuaista. Ihan varmasti pärjäät lounaaseen saakka, jos laitat noita, ei siis tarvita kaikkia yhtäaikaa!

Yhtä aikaa tulee täyttävämpi lopputulos. Pähkinät ja viljat nyt ainakin. Tai vähemmän rasvaisemmalle käyttäisin proteiinia ilman rasvoja.