Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen miestä, joka kommentoi ja kysyy, et "miksi ostat tuota, etkä X"? Onko mielestänne tyhmä syy lopettaa juttu?

Vierailija
17.09.2023 |

Näin käy saippuasta, leivästä ja pesuaineesta. Olen vastannut, että ostan sitä mitä haluan. Hän saa itse ostaa, mitä haluaa, mutta niin ostan minäkin.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häntä häiritsee se että teet itse omat päätöksesi. Yrittääkö alistaa sinua, yrittää saada sinut tottumaan siihen että päätöksesi ovat huonoja ja vääriä? Kohta opit ajattelemaan että olet huono ja sitten mies vasta alkaakin hyväksikäyttämään sinua. Varo.

Vierailija
2/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pinttyneitä tapoja hänellä ostaa jotakin tiettyä merkkiä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän oudolta syystä kuulostaa, jos se on ainoa syy lopettaa juttu. Toki jos tuo tapahtuu aivanjoka ikisen ostamasi asian kohdalla, niin alkaisi kyllä itseäni ärsyttää. Millä hän tuommoisen toisen asioihin puuttumisen sitten perustelee?

Vierailija
4/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on besserwisser. Itsekin olen naisena tuollaisessakin, koska tiedän vain nyt paremmin mikä on parasta leipää jne. 😅

Vierailija
5/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se haittaa jos mies on vähän vammainen

Vierailija
6/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot käytöstavat.

Ehkä hän yrittää sanoa: Ai, sinä olet tottunut ostamaan X, itse olen tottunut käyttämään tuotetta Y, kun se on halvempi/kotimainen/pidän sen pakkauksen väristä/exäni osti aina sitä/äiti sanoi että se on hyvä.

Huomauttaisin, etten pidä tuollaisesta kommentoinnista, kun se tuntuu arvostelemiselta tai vähättelyltä. Jos ei lopeta, niin heihei!

Vierailija
7/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on besserwisser. Itsekin olen naisena tuollaisessakin, koska tiedän vain nyt paremmin mikä on parasta leipää jne. 😅

Koska kaikillahan on samanlainen makuaisti kuin sulla ja kaikista se sun lempileipä on parasta.

Vierailija
8/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö se niin, että olette yhdessä ruokakaupassa ja olet ostamassa Vaasan ruispaloja, kun mies sanoo, että miksi et osta Reissumiestä? Selittääkö hän syyn tälle vaikka että Reissumiehen kilohinta on alhaisempi tai vastaavaa? Eli miten hän selittää sanomisensa?

Makuasioista ei voi kiistellä, se on tietenkin selvä asia ja jos leipä on tarkoitettu molempien syötäväksi, niin tottakai mielipiteensä voi sanoa.

Vierailija
9/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikillahan on samanlainen makuaisti kuin sulla ja kaikista se sun lempileipä on parasta.

Jep, ap ja kumppanit ovat nyt turhan ärhäköitä. Yleensäkin asioista on hyvä keskustella.

Vierailija
10/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuollaiset voi olla aika rasittavia. Voithan seurailla tilannetta tovin, jos vaikuttaa menevän huonompaan suuntaan niin parempi lopettaa tapailu. Olen ollut vastaavassa tilanteessa, ei hyvä.

Vierailija
11/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö se niin, että olette yhdessä ruokakaupassa ja olet ostamassa Vaasan ruispaloja, kun mies sanoo, että miksi et osta Reissumiestä? Selittääkö hän syyn tälle vaikka että Reissumiehen kilohinta on alhaisempi tai vastaavaa? Eli miten hän selittää sanomisensa?

Makuasioista ei voi kiistellä, se on tietenkin selvä asia ja jos leipä on tarkoitettu molempien syötäväksi, niin tottakai mielipiteensä voi sanoa.

Ei vaan hän tulee luokseni ja kysyy että "miksi oot ostanu nestemäistä pesuainetta, jauhemainen on halvempaa". Ei hän sitä pesuainetta käytä.

Vierailija
12/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No avaas nyt vähän käytännön tilanteita

Vierailija
13/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos hänen neuvonsa ärsyttävät niin lopeta.

Vierailija
14/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisu tuollaista jankkaajaa. Jokainen normaaliälyinen kyllä älyää olla hiljaa tuollaisista. Ketään ei kiinnosta mitä pesuainetta/leipää/levitettä joku muu ostaa ja miksi tuollaisesta edes väittelemään. Varmaan kiva olisi muuttaa yhteen tai perustaa perhe tuollaisen tolvanan kanssa.

Vierailija
15/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun menette kauppaan ja kun hän ostaa tuotteen x, kysy häneltä mikset osta tuotetta y. Huomaapi pian kuinka ärsyttää hänen kysymyksensä.

Vierailija
16/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki syyt jättää tai olla jättämättä ovat jonkun muun mielestä tyhmiä.

Vierailija
17/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ottaisi miestä mukaasi kauppaan?

Vierailija
18/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä voi tuntua pikkuseikalta tai vain huonolta käytökseltä. Mutta luultavasti jos teillä olisi yhteinen talous, miehellä olisi erittäin voimakkaita mielipiteitä kaikesta mahdollisesta. Ja todennäköisesti hänen näkemyksensä olisivat todella paljon järkevämpiä... Sinuna tarkkailisin tilannetta. Jos tulee esiin kontrollointitarvetta, joustamattomuutta yms. niin ennuste ei ole hyvä.

Vierailija
19/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan hän tulee luokseni ja kysyy että "miksi oot ostanu nestemäistä pesuainetta, jauhemainen on halvempaa". Ei hän sitä pesuainetta käytä.

Joku superpihi, joka yrittää ajoissa laittaa sinut aisoihin? Eihän tuo asia edes hänelle kuulu.

Vierailija
20/49 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ei ole tyhmä syy. Omat kokemukset ovat opettaneet sen, että jos jo tapailun/tuttavuuden alussa toinen alkaa jankuttaa jostain ostamastani saippuamerkistä, niin homma menee ajan myötä vain pahemmaksi. Kuukauden jälkeen sanomista tulee jo pukeutumisesta, musiikkimausta ja työpaikasta. Väistä luoti nyt heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi