Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaate mitä et mistään hinnasta pukisi päällesi?

Vierailija
17.09.2023 |

Onko sinulla vaatetta tai kenkiä tai asustetta, mitä et ikinä laittaisi yllesi?

Muut peukuttavat alapeukku tarkoittaa eri mieltä ja yläpeukku tarkoittaa samaa mieltä.

Ap ei ikinä pukisi leopardikuvioista puseroa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leokuvioiset vaatteet ovat klassikkoja, taito sitten osata pukea ne oikein. Ei luultavasti kannata kokeilla jos ei ole tunnettu hyvästä tyylistään. 

Juu, niitä käyttää tyylikkäät lähiöpubin pubiruusut ja sellaiset, kuten Meiju Suvas. 🤭

Vierailija
42/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään mikään kardsahianperseperheen rätti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Not so fast, AP! Kunhan olet puumaikäinen, huomaat pukeutuvasi leopardikuvioisiin legginseihin ja samaa kuosia olevaan numeroa liian pieneen trikoopaitaan napaan saakka yltävällä pääntiellä.

Minä olen jo ns puuma-ikäinen, would not be caught dead in those.

Vierailija
44/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leokuvioiset vaatteet ovat klassikkoja, taito sitten osata pukea ne oikein. Ei luultavasti kannata kokeilla jos ei ole tunnettu hyvästä tyylistään. 

Juu, niitä käyttää tyylikkäät lähiöpubin pubiruusut ja sellaiset, kuten Meiju Suvas. 🤭

Jos yhtään seuraat kansainvälistä tyyliskeneä, niin kyllä käyttävät! Et näemmä juuri seuraa. Jos käyt vain lähipubissa, niin luulatavasti tuo on aika mitätön otos. 

Vierailija
45/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leopardikuvio on kuosina ns. neutraali, peruskamaa siinä missä ruudut ja raidat ja sellaisena sitä tulisi käyttää.

Joskus 80-luvulla oli muoti-ilmiö käyttää sitä jonkinlaisena "yritän olla seksikäs" -vaatteena, ja osa luulee näköjään vieläkin että se on sitä.

Se on neutraali ja sopii hyvin esim. ballerinoihin, pikkulaukkuihin ja ei-tyköistuviin mekkoihin.

Leopardikuvioiset vaatteet ei ole minusta neutraaleja (olen 3-kymppinen helsinkiläinen). Minulle tulee niistä tunkkainen fiilis ja white trash -vibat. Anteeksi että käytän tuota wt-termiä, vaikka inhoan itsekin sitä ja olen kaukana snobista, mutta se lienee parhaiten tuota vaatetta kuvaava. 😅

Tässä trashy meinikiä 

https://www.theladylikeleopard.com/2019/06/25/5-tacky-leopard-print-loo…

Tässä tyylikkään näköistä

How to Style Leopard Print for a Chic and Sophisticated Look

Vierailija
46/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leopardikuvio on kuosina ns. neutraali, peruskamaa siinä missä ruudut ja raidat ja sellaisena sitä tulisi käyttää.

Joskus 80-luvulla oli muoti-ilmiö käyttää sitä jonkinlaisena "yritän olla seksikäs" -vaatteena, ja osa luulee näköjään vieläkin että se on sitä.

Se on neutraali ja sopii hyvin esim. ballerinoihin, pikkulaukkuihin ja ei-tyköistuviin mekkoihin.

Leopardikuvioiset vaatteet ei ole minusta neutraaleja (olen 3-kymppinen helsinkiläinen). Minulle tulee niistä tunkkainen fiilis ja white trash -vibat. Anteeksi että käytän tuota wt-termiä, vaikka inhoan itsekin sitä ja olen kaukana snobista, mutta se lienee parhaiten tuota vaatetta kuvaava. 😅

Näyttääkö Kate Middleton tässä leopardikuosisessa mekossa tunkkaiselta ja WT:ltä?

https://www.hellomagazine.com/fashion/royal-style/495535/kate-middleton…

Vierailija
47/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringit

Just. Oksennus tulee joka kerta uimahallissa kun joku tulee viereiseen pukukaappiin ja riisuu stringit. Epähygieeniset.

Vierailija
48/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun painaa peukkua ylös tai alas, se laittaa siihen toiseenkin monta kertaa numeroita. Ei siis paljon kannata luottaa tähän peukutusjuttuun.

Muut huomanneet saman asian?

Oletko vähän yksinkertainen?

Voisit vastata mollaamatta muita.

Edelliselle kirjoittajalle: kun peukutat, järjestelmä päivittää näkyviin kaikki peukutukset, joita on tullut sen jälkeen, kun latasit sivun.

Kuten huomaat, siinä ei ne lukumäärät vilise kaiken aikaa. Ne muuttuvat sinun näkymääsi vain silloin, kun lataat sivun tai peukutat itse.

Vierailija
49/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopardikuvion taidokas pukeminen paljastaa oikean tyylitaikurin ja leopardikuvio vaatii asennetta. Ja jollekin se oma tyyli voi olla juuri se hompsuinen leopardimuori, entä sitten.

Vierailija
50/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lyhyt pikkumusta, että melkein pikkuhousut näkyvät, ja sama pikkumusta niin syvään uurrettu, että rinnat näkyvät melkein kokonaan.

Näitä näkee aina joskus, ja usein kantaja on noin 150 cm pitkä ja tasapainottelee korkkareissa.

Vierailija
51/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit, crocsit, leopardikuvioiset vaatteet, college housut.

53v.

Vierailija
52/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopardi piristää kivasti joskus, mutta nakumekko on jo no-no kahdesta syystä: jätän pintamuoti-ilmiöt nuorisolle ja keski-ikäiselle on mautonta ja epätoivoisen näköistä paljastella liikaa.

Nuorisoksi lasken alle 30-vuotiaat.

T. Keski-ikäinen

Vierailija
53/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimien huivi.

Vierailija
54/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burka

Vierailija
55/57 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa jossa on iso logo. Pahinta jos joku ökymerkki Gucci, Balenciaga, Dior, hilfiger tms.

Tunnettu ökymerkki Hilfiger😂

Hilfiger ei ole ökymerkki.

Vierailija
56/57 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia farkkuja. Näissä on kaikki mahdollinen pielessä ja eniten ällöttää tuo, että takareisien kohdalle jää ylimääräinen rypästymä.

Upeat suosikkituotteet Zalandolla: ARMEDANGELS-MAIRAA - Tapered-Farkut - mid blue https://www.zalando.fi/armedangels-mairaa-tapered-farkut-mid-blue-ar321…

Vierailija
57/57 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaita