Apua mitä mulle on tapahtunut reilu vuodessa!! Olen harmaantunut ja muuttunut hajamieliseksi!!
Kaikki tapahtunut reilu vuodessa.
Ikää 51v.
Vielä kaksi vuotta vanhoissa kuvissa minulla on oma ruskea hiusväri täysin tallella.
Näytän virkeältä ja skarpilta.
Nyt huomasin kauhistukseksi, ettei hiuksissani ole enää ruskean vivahdettakaan vaan olen täysin harmaantunut pikkuhiljaa.
Näytän myös väsyneeltä ja pihalla olevalta, vaikka yritän poseerata ja pitää itseni skarpin oloisena kuvissa.
Myös unohtelu on alkanut pikkuhiljaa. En muista puolituttujen nimiä enää, en välttämättä enää meinaa tuntea naapureita kaupassa, vaikka ennen tunsin.
Unohdin, että veljelläni koira, vaikka se on ollut 3 vuotta.
Olen huolissani itsestäni.
Olen tosiaan vasta 52v pian.
Kommentit (25)
Richard Dean Anderson myös harmaantui ja vanheni ihan silmissä Tähtiportti-sarjan edetessä.
Vaihdevuodet. Mulle kävi noin about vuodessa. Lisäksi lihoin 47kg:stä johonkin 55kg ilman että liikkumiset tai syömiset muuttui.
Ihmiset harmaantuvat eri tahdissa, katsoin perjantaina järkyttyneenä poikaani, hänellä oli enemmän harmaita kuin minulla. Jos ihosikin tuntuu ikääntyneen nopeasti, syötkö varmasti kunnolla. Tee muistitesti, vaikka nettitesti ensi alkuun.
Vuosi Vauvassa vanhentaa ihmisen noin 20 vuotta.
Eli kun normaali Vauva-kirjoittaja on 11 -vuotiaan tasolla, niin kaikki käy kolmekymppisistä.