Mä en enää ikinä aio mennä Giganttiin
Raskas kokemus tältä päivältä, kun kävin ostamassa tuotteen, mihin tarvitsin myyjän apua, kun pakkausta ei löytynyt hyllystä vaan se piti noutaa varastosta. Aluksi nuori myyjä oli tosi iloinen ja ystävällinen, mutta kun oli aika luovuttaa minulle tuote, että olisin mennyt maksamaan sen kassalle alkoi sen kaltainen pakkomyynti, että ei tosikaan. Ihan väkisin hän kauppasi minulle kaikenlaista ja ei lopettanut millään, lopuksi vaan sanoin monta kertaa, että kiitos, en osta mitään muuta, ostan vain tämän.
Myyjä otti sitten nokkiinsa ja lopetti ystävällisyyden siihen paikkaan. Ihme, että sain koko tuotteen ostettua.
Jäi tosi huono maku, enkä aio enää ikinä mennä tuollaista kokemaan.
Kommentit (4)
Olisit nyt ostanut kaikki lisävakuutukset ja kännykkäliittymät ja muut kylkiäiset. Nyt jäi myyjältä provikat saamatta ja menee nälkäisenä nukkumaan kyynel silmässä. Saa nähdä uskaltaako tulla huomenna töihin kuuntelemaan esimiehen haukkuja :(
Mullekin ne yrittivät myydä vaikka mitä vakuutuksista puhelinliittymiin asti. Kerroin että osaan ne itsekin netistä ostaa ja hankin ainoastaan sen tuotteen minkä olin tullut hakemaankin. Sitä paitsi niillä oli ihan sikahinnat esim. puhelinliittymissä joten sanoin että jos laskette ne samalle tasolle ja mielellään pari euroa alle kuukaudessa missä omani on niin voin harkita asiaa. Eivät pystyneet.
Tuollaistahan se on.