Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka seksi toimimaan?

Vierailija
24.12.2006 |

Pitkä kuiva kausi takana. Turhauduin seksiin. Turhaan sellaiseen. Miestä rakastan ja hänkin kai minua, mutta mies ei tiedä edes missä on klitoris. Ei halua suudella ja seksi tuntuu olevan hänelle vain suoritus eli muna sisään,rynkytys ja laukeaminen (hänen). Hän on ollut pitkään naimisissa ja kertoo ex naisen saaneen aina orgasmin. Tätä epäilen kyllä vahvasti. Miehelle olen sanonut, että hän voi tyylillään " panna" minua kun huvittaa, mutta mies ei halua sitäkään jos en ole hommassa mukana. Näyttelemäänkö siis, että mies saa tarvitsemansa seksin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se mieskin kaipaa vähän muuta kuin tuota kuvaamaasi tyyliä? anna itse sille " enemmän" jos se innostuisi sinuakin huomioimaan;)

Vierailija
2/3 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksestasi paistaa että mies haluaisi miellyttää. On häneltä kyllä törkeää sanoa että ex sai aina hänen kanssaan orgasmin! Siitä miinusta... Mutta jos hän on valmis opettelemaan niin kerro avoimesti mikä sinusta tuntuu hyvältä, tehkää juttuja yhdessä ja opetelkaa! Seksi ei välttämättä suju kaikkien ihmeisten välillä samalla tavalla vaikka muuten rakastaisi kuinka. Olen ollut 10 vuotta oman mieheni kanssa ja kyllä me olemme ihan opettelemalla opetelleet mistä toinen pitää. Rohkeasti vaan!

Hyvää joulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt puhua miehelleni mistä pidän. Esimerkiksi kunnon suutelua kaipaan, en mitään pieniä suukkoja. Mutta ei. Ei vain onnistu. Itselleni ne olisivat tärkeitä jo että lämpiän koko touhuun. Kun niitä ei tule, sitä on yritettävä sitten rasvan kanssa kostuttaa itsensä, kun kuiviltaankaan homma ei järin hääviä ole. Pari vuotta yhdessä ollaan oltu ja ei vieläkään yhtä kunnon suudelmaa (exän kanssa miehellä oli kuulumma mennyt yli kymmenen vuotta suutelematta) Ei kai toista voi pakottaakaan, jos on niin vastenmielistä? Itsellenikin on jäänyt koko hommasta TODELLA paha mieli. Onko se suuteleminen niin kamalaa, ettei voi sitä tehdä edes toisen takia? Miehiä minulla on ollut ennenkin ja moiseen pulmaan en ole ennen törmännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä