Selän takana ilkeilevä anoppi
Minun anoppini ilkeilee minulle aina miehen selän takana. Ei koskaan kun mies on kuulemassa.
Ihan kaikesta: minulla on liian lyhyt tai liian tätimainen mekko. Hiuksetkin on taas niin rumasti leikattu. Hyi kamala kun valitsit liian tumman meikkivoiteen. Kyllä minun aikanani me pukeuduimme nätimmin ja miksi sulla ei ole hajuvettä ja voisit kyllä hymyillä enemmän...
No nämä ovat vaan muutama esimerkki.
Onko siis ihan totta, että anopit eivät voi sietää miniöitä?
Kommentit (39)
Minä kertoisin miehelle ja muille myös anopin aikana hänen tokaisunsa: "Kerttu tässä juuri ilmoitti, että hiikseni ovat huonosti leikatut ja hame tätimäinen. En taida olla Kertun lempiminiä ollenkaan, voi-voi." Siis tekisin anopin naurunalaiseksi ihan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa käytöstä anopilta. Vaikka ei miniästä tykkäisikään, niin miksi huomautella tyhjänpäiväisistä asioista yleensä kenellekään. Pidän outona tuollaisiin henkilökohtaisuuksiin menemistä, mutta suhtaudun pienellä varauksella aloittajan juttuun. Ihmisillä kun on tapana vähän liioitella ja värittää tarinoita, ja toiset loukkaantuu herkästi ja saattavat jopa kuvitella toisten sanomisia loukkauksiksi.
Ap:n kuvailemaa tyyppiä olevia äitejäkin on. Jostain syystä äitini väänsi moneen kertaan hiusmallistani ja siitä miten minun pitäisi mennä hänen kampaajalleen, kun hänen kampanjansa on niiiiiiiin hyvä.
Ei auttanut, vaikka sanoin etten halua kuulla enää yhtäkään kertaa kommenttia hiuksistani. Lopulta sanoin, että kuvitteleeko hän että hänen hiuksensa ovat minun mielestäni hyvin leikattu? 😑
Vierailija kirjoitti:
Ap. Älä välitä. Anoppi on menettänyt poikansa sinulle.
Normaalisti lapset aikuistuvat ja perustavat oman perheen. Persoonallisuushäiriöisten on tätä vaikea ymmärtää.
Joo kyllä jotkut anopit voivat olla tosi ilkeitä! Onkohan kateellinen sinulle? Minulla on tollanen sisko! Arvostelee joka asiaa.
Minun anoppini puhutteli minua aina kolmannessa persoonassa: Onko Hilma jo saanut ne venyvät opintonsa päätökseen? Jne.
Anopit osaa.
Jokasunnuntainen anoppihullun avaus. Ja heti parikymmentä tanttaa ottamassa tosissaan😆
Vierailija kirjoitti:
Jokasunnuntainen anoppihullun avaus. Ja heti parikymmentä tanttaa ottamassa tosissaan😆
Joo siitä titää provoksi kun saa haukkumismyllyn käyntiin, häipyy, eikä olekaan enää mitään sanottavaa aloittamaansa asiaan.
Katkaise välit ja jos mies on äitinsä puolella,eroa myös miehestä. Itsellä nykyään uusi puoliso ja hänen vanhemmat todella ihania. Ei ole enää ilkeää anoppia.
Kyllä niitä hulluja anoppia on. Kiusaa vielä miehestä erottuani. Ei vaan mene läpi heidän typerät temput edes viranomaisille:'D Ja minulla on oma suku tukena.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä tapasin tulevan anoppini ensimmäisen kerran ja kättelimme, hän käänsi päänsä pois minusta. En ole koskaan tuota ymmärtänyt.
Loukkaus tai häpesi. Miten myöhemmin on reagoinut ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä hulluja anoppia on. Kiusaa vielä miehestä erottuani. Ei vaan mene läpi heidän typerät temput edes viranomaisille:'D Ja minulla on oma suku tukena.
Romanisuvut, kahinat arkipäivää.
Vaihda uuteen anoppiin. Suosittelen lämpimästi. Mieskin kaikin puolin parempi.
Vierailija kirjoitti:
Katkaise välit ja jos mies on äitinsä puolella,eroa myös miehestä. Itsellä nykyään uusi puoliso ja hänen vanhemmat todella ihania. Ei ole enää ilkeää anoppia.
Muuan vuos aloituksesta.
Protip: anopin kanssa ei ole mikään pakko viettää sekuntiakaan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on kertoa miehelle.
Hyvä vastaus anopin ilkeilyyn on heleä nauru ja ihan kunnollisella äänellä vastaaminen " totta, ei tämä mekko / hiusmalli / meikkivoide sinulle martta sopisikaan!" Ja iloinen nauru päälle.
Miksi ihmeessä tässä olisi tärkeintä miehelle kertominen. Tämä on kahden aikuisen naisen välinen asia.
Minulla on ex-anopinkin kanssa hyvät välit, onhan tuo sentään lapseni mummu. Eli eivät ainakaan kaikki anopit meitä miniöitä inhoa, edes ex-sellaisia.
Itse olen myös anoppi. Oman miniäni kanssa ei ole yhtä välittömiä välejä kuin vaikka tuon mainitsemani ex-anopin kanssa. Olen vain niin erilainen miniäni kanssa, ettei oikein sen takia olla kovin läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuan vuos aloituksesta.
Anoppeja ja miniöitä ja ongelmia kumminkin on myös 2025 ja siiitä eteenpäinkin.
Ap. Älä välitä. Anoppi on menettänyt poikansa sinulle.