Kynnet aina tuusan nuuskana!
Siis aina. Ei kestä mitään, katkeilee, halkeilee, liuskoittuu jne. Mikä auttaa oikeesti? Joillain on hyvät kynnet, vaikka elämäntavat mitä sattuu. Toisella huonot, vaikka syö terveellisesti jne.
Olen tulossa siihen tulokseen, että asiaan ei voi vaikuttaa mitenkään.
Kommentit (11)
leikkaa kynnet kuukalenterin aikataulun mukaan. guuglaa Yläkuu.
Toimii. Vuosien kokemus ja kynnet kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla hyvät kynnet?
No ei ja siksipä olen päätynyt geelikynsiin.
Minulla ongelma oli sormenpäästä poikki napsahtaminen tosi helposti, eli ei ihan tuollaista halkeilua ja liuskottumista. Biotiinia käytin vuosikausia, kun sen pitäisi auttaa vahvoihin kynsiin. Mutta tuohon ei minulla ollut vaikutusta. Kun aloin muista syistä käyttää d-vitamiinin (lähes) vuoden ympäri, sen jälkeen ei ole ollut tätä ongelmaa. Käytin myös kynsiöljyjä jottei kynnet olisi niin kovat vaan joustaisivat vähän paremmin kun osuvat johonkin.
Kannattaa kokeilla jotain hiuksille ja kynsille tarkoitettua lisäravinnetta pitempänä kuurina. Lisäksi kynsienhoitotuotteet käyttöön, juurikin kynsiöljy. Ja tiskaushommissa yms. kumihanskat käyttöön.
Paljon pyydät yhdestä kiekosta?
-Mage
Mulla kans vaikka rasvaanki ne käsirasvalla aina kun rasvaan käteni. Jos pääsee pitkiksi niin katkee ns. väärään suuntaan eli puolivälissä kynnessä järkyttävä halkeama ja verta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako geelikynnet jotenkin vai?
Itsellä tosi hyvät kynnet ja hiukset.Syön juustoa ja juon maitoa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako geelikynnet jotenkin vai?
Geeli syö omat kynnet. Kesti melkeen vuoden kun sain terveet kynnet kasvamaan!