HS: Eduskunnan jättänyt Marin esiintyi muiden liberaalitähtien rinnalla Kanadassa
MARIN piti pari pitkähköä puheenvuoroa. Niissä hän keskittyi pohtimaan, miten kansalaisten luottamus politiikkaan saadaan palautettua ja miten vihapuhetta vastaan tulisi taistella.
Ihmiset eivät ole tyhmiä. He näkevät huolestuttavia kehityskulkuja ympäri maailmaa ja haluavat, että johtavat poliitikot välittävät niistä asioista. Meidän pitää palata maan pinnalle, Marin sanoi.
Meidän pitää olla rehellisiä. Pitää katsoa, mitä ongelmia ihmiset näkevät, ja tarjota niihin ratkaisuja. Kyse on koko maailman ongelmista mutta myös arjen ongelmista, jotka ovat samoja monessa maassa. Ratkaisujen luominen jokapäiväisiin ongelmiin on yksi keino lisätä ihmisten luottamusta politiikkaan.
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spermuli-Riikalla naama kiiltää katkeruudesta ja pää heiluu holtittomasti hillotolpan juurella kun lipoo ja lutkuttaa tukea ja hyväksyntää muilta kaltaisiltaan reppanoilta.
Olen käsittänyt, että te värilliset solvaatte kaikkia valkoihoisia spermanaamoiksi. Mitä ajattelit sillä saavuttavasi? Suvaitsevaisuuttako
Ei minussa ole mitään värejä. Olen pikimusta.
Hesarissa tänään mielenkiintoinen juttu poikien empatian puutteesta. Persut on tämän puutteen aikuinen tiivistymä. Se oirehtii rasismilla, misogynialla ja anti-feminismillä.
Empatia on onneksi kyky, jota voi kehittää. Nyt on aika kehittää sitä pojissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä uutinen. Tuolla pääsee oikeasti vaikuttamaan asioihin. Siltarumpujen kanssa säheltäminen sopii paremmin pienen maan paikallispoliitikoille.
Mitä muutama syrjäytetty vasemmistolainen voi vaikuttaa mihinkään?
Hauska käsitys syrjäyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kerro, millaisten ihmisten seurassa viihdyt. Minä kerron, millainen olet".
Olen hyvin kiitollinen siitä, että omassa ja läheisteni työssä on mukana sielu.
Mutta kukin taaplaa tyylillään.
Minä eikä lähipiirini ei serustele rasistisien persujen kanssa. Mukana pitää olla sielu joka hyväksyy kaikki Luojan luomat.
Niin, ja selvästikään sinä et hyväksy kaikkia Luojan luomia, siis persuja. :)
Siinä kävi ilmi, että ei rasistisia persuja,koska se on ihmisiä erittelevä.. Pitääkö sinun mielestä hyväksyä rasistisuus.
Ei vaan pitäisi ymmärtää, että rasistisesti ajatteleva henkilö on myös ihminen, ja hänessä on muutakin kuin rasistisia mielipiteitä.
Varmaan on joo, mutta ei kiinnosta tutustua niihin puoliin. Maailma on kivempaa sakkia täynnä. Miksi tuhlata aikaa persuloidiin?
Tuo on juuri se ajatusvirhe nykymaailmassa: luulemme, että yksi ominaisuus selittää ihmisen tyhjentävästi. Jos hänellä on rasistisia mielipiteitä, hän on kokonaan paha. Tämä ei ole todellisuutta. Todellisuus on monimutkaisempi.
Mulle ihan riittävän kus*pää. Löydän parempaa seuraa. Juuri kukaanhan ei tuoreen kyselyn mukaan halua pariutuakaan persujen kanssa. Kannattaisko heräillä ihmisten tavoille siellä pierunhajun ja vihan täyttämissä kellareissa?
Lauttasaaressa pyörii nykyisin sun parempaa seuraa. Toki niitä laumoja on muuallakin.
Totta, lauttislaiset vaikuttaa tosi liberaaleilta. Tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Purra kirjoituksissaan kutsui itseään spermaturvaksi.. Hmmm. Jussikin niitä luki..
Oliko kyseessä lupaus hallalahkon mestarille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spermuli-Riikalla naama kiiltää katkeruudesta ja pää heiluu holtittomasti hillotolpan juurella kun lipoo ja lutkuttaa tukea ja hyväksyntää muilta kaltaisiltaan reppanoilta.
Olen käsittänyt, että te värilliset solvaatte kaikkia valkoihoisia spermanaamoiksi. Mitä ajattelit sillä saavuttavasi? Suvaitsevaisuuttako
Ei minussa ole mitään värejä. Olen pikimusta.
Niin olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Purra kirjoituksissaan kutsui itseään spermaturvaksi.. Hmmm. Jussikin niitä luki..
Oliko kyseessä lupaus hallalahkon mestarille?
Persujen tapa flirttailla 🤷🏻.
Kukkamekko oli slaavilaisvaikutteinen.
Mulle teki musta tyyppi mustala lapsen naamala muka valetilin ja perseili poliisille meni rikollista touhua. Kyllä nämä kertoo paljo hauaako tuttaviin tällaiset kokemukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhjää puhetta tyhjältä ihmiseltä.
Kai sitä noinkin voi joku elantonsa ansaita. Itse en kehtaisi.
Höpisee jotain itsestäänselvyyksiä "työkseen"
Ei helvetti
Nää on on näitä kuuluisia "jonkun pitäisi tehdä jotain"-puheita. Kukaan noista ei ikinä esitä ratkaisuehdotuksia. :D
Koska ei ne osaa mitään konkreettista.
Ihan sama kuin elo ka pi na apinat - on helpompi maata keskellä katua vetämässä pizzaa nassuun kuin opiskella tutkinto, joka voisi auttaa ongelmien ratkaisua.
Mahtaa persurahvasta nyt kadehduttaa... Eliittipersujakin sekä muita fassareita. Jännä seurata mitä räkytyksiä kehittävät ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ne y li k s e llä kirjoittelevat kaksi miestä on saaneet tuomion "anonyymeistä" nettikirjoituksista, seuraavaksi voitaisiin hommata sulle syyte näistä sun kirjoituksista. NIitä on todisteeksi jo melkoinen määrä ja tyylisi on helposti tunnistettavissa.
Jokaisesta persujen viestistä voisi vastaavan tehdä, että kaada vaan itsellesi... Talteenotettuja on jo paljon
Liberaalius on siisti juttu.
Venäjä edustaa konservatiivisia arvoja ja perinteistä maailmaa.
Aika vaikea vastustaa venäjää jos on konservatiivi.
Kannatatisi olla liberaali ja tehdä selvä pesäero venäjään, lähi-itään, amerikan republikaaneihin yms.
Miksi haluat olla konservatiivi ja edustaa pahuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kerro, millaisten ihmisten seurassa viihdyt. Minä kerron, millainen olet".
Olen hyvin kiitollinen siitä, että omassa ja läheisteni työssä on mukana sielu.
Mutta kukin taaplaa tyylillään.
Minä eikä lähipiirini ei serustele rasistisien persujen kanssa. Mukana pitää olla sielu joka hyväksyy kaikki Luojan luomat.
Niin, ja selvästikään sinä et hyväksy kaikkia Luojan luomia, siis persuja. :)
Ihminen, puolue ja huono käytös ovat eri asioita - eikä huonoa käytöstä tarvitse hyväksyä keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kommunistimekko oli
Persujen kritiikin taso - maristaan mekosta ja kampauksesta. Miten pikkumaisia nasseja he ovatkaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli srk yksi tumma nainen ja se liehtoi ja liehtoi merkkifarkuissa ja kynnet geelitettynä monta krt vuodessa Usassa vaikka ihan amis. Millä rahallahan
Kutsuttiin kylään juu mutta neiti se unohti kutsua vastakyllän josta huomautin neitokaista että hetkinen tää on varsin yksipuolista , no hepulia veti kutsua ei tullut ja
palasipa vielä haukkumaankin kahvilaan huusi kovaa ja nautti nöyryyttää julkisesti.Onneksi en ole ikinä enää tavannut kyllä näki mikä oli naisiaan
Olet nyt ihan väärässä ketjussa öyhöttämässä rasistista paskaa - mene pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunistimekko oli
Persujen kritiikin taso - maristaan mekosta ja kampauksesta. Miten pikkumaisia nasseja he ovatkaan 🙄
Miksi persut, koko venäjä, amerikan republikaanit, lähi-itäläiset ja muut taantumukselliset konservatiivit haluaa maailmaan ankeutta ja pahuutta?
Toimivat luonnon vastaisesti rajoittaen ihmisen vapaata luontoa.
Konservatiivit on kuin kommarit ja nasset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ne y li k s e llä kirjoittelevat kaksi miestä on saaneet tuomion "anonyymeistä" nettikirjoituksista, seuraavaksi voitaisiin hommata sulle syyte näistä sun kirjoituksista. NIitä on todisteeksi jo melkoinen määrä ja tyylisi on helposti tunnistettavissa.
Tällaista tekstiä te persut kirjoitatte Marinista - ja heti huudetaan sensuuria kehiin kun osuu omaan idoliin 😂
Vierailija kirjoitti:
liberaalit yksilönvapaudet rules kirjoitti:
Liberaalius on siisti juttu.
Venäjä edustaa konservatiivisia arvoja ja perinteistä maailmaa.
Aika vaikea vastustaa venäjää jos on konservatiivi.
Kannatatisi olla liberaali ja tehdä selvä pesäero venäjään, lähi-itään, amerikan republikaaneihin yms.
Miksi haluat olla konservatiivi ja edustaa pahuutta?
Minusta esim. peräsuoliseksi niin heteroilla kuin samansukupuolisilla ilmentää pahuutta, ja sehän on nimenomaan liberaalien juttu.
Onpa taas todella mieltä ylentävää ja fiksua kommentointia persuilta 🙄 Sivistys oikein uhkuu teistä 😂
Hallalahkossa leviää epäusko ja kauhistus! Eikö Marinin maalittaminen tuottanutkaan toivottua tulosta?