Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Eduskunnan jättänyt Marin esiintyi muiden liberaalitähtien rinnalla Kanadassa

Vierailija
17.09.2023 |

MARIN piti pari pitkähköä puheenvuoroa. Niissä hän keskittyi pohtimaan, miten kansalaisten luottamus politiikkaan saadaan palautettua ja miten vihapuhetta vastaan tulisi taistella.

Ihmiset eivät ole tyhmiä. He näkevät huolestuttavia kehityskulkuja ympäri maailmaa ja haluavat, että johtavat poliitikot välittävät niistä asioista. Meidän pitää palata maan pinnalle, Marin sanoi.

Meidän pitää olla rehellisiä. Pitää katsoa, mitä ongelmia ihmiset näkevät, ja tarjota niihin ratkaisuja. Kyse on koko maailman ongelmista mutta myös arjen ongelmista, jotka ovat samoja monessa maassa. Ratkaisujen luominen jokapäiväisiin ongelmiin on yksi keino lisätä ihmisten luottamusta politiikkaan.

Kommentit (398)

Vierailija
301/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerro, millaisten ihmisten seurassa viihdyt. Minä kerron, millainen olet".

Olen hyvin kiitollinen siitä, että omassa ja läheisteni työssä on mukana sielu.

Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
302/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi miten koville ottaa Marinin menestys! Melkoista vihapuhetta täällä julkaistaan, mutta siitä huolimatta persujen ulina ei lopu - mikähän siihen auttaisi?

Olen niin läpen kyllästynyt tähän persumainintaann. En voi sietää Sanna tai hänen politiikkaa, en ole Persukaan. Miksi ette lopeta ,olette kuin rakkikoiria. Jättäkää minut rauhaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin lääkehän maailmaa riivaavaan vastakkainasetteluun ja jakautumiseen on: "Olet meidän puolellamme tai meitä vastaan."

Todella vastuuton iskulause maailmansodan partaalla elettäessä.

Eiköhän meidän kaikkien ihan aikuisten oikeesti kannata olla vahvasti demokratian, parlamentarismin, tasa-arvon, ihmisoikeuksien, vähemmistöjen aseman, rauhan ja yhdenvertaisuuden puolella, kuten Marin toivoi.

Jos Marin toivoi näitä asioita, miksi hän lietsoi kahtiajakoa? 

Mitä se nyt vielä noista asioista vaahtoaa? Eikö sen pitänyt keskittyä strategiseen autonomiaan? Saudeissa ja Venäjällä odotellaan jo Sannan autonomiavinkkejä.

Marin on tosiaan maailmanluokan auktoriteetti strategisessa autonomiassa. Ei ihme että osallistujat maksavat 6-numeroisia summia päästäkseen kuulemaan häntä.

Ei ihme, että he, joilla ei ole varaa maksaa, veetuilevat tällä palstalla!

Vierailija
304/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä noista keskusteluista on kenellekään? Ovat esillä ja saavat suuria palkkioita. Itselleen huomiota hankkivat.

Vierailija
305/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Riikkuli pääse esiintymään noihin tilaisuuksiin muiden merkittävien ja tunnettujen poliitikkojen kanssa?

Kiroituksissan kertoi alapesuohjeita Jussille, niin voisi kertoa myös heille.. 😂

Kertoisi ensiviikolla koko eduskunnalle, kun oppositio höykyttää perskokkareta älyttömistä esityksistään.. Siinä on persuille ja kansalle kyylää mistä ja nauramista... 😄

Vierailija
306/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä eikä lähipiirini ei serustele rasistisien persujen kanssa. Mukana pitää olla sielu joka hyväksyy kaikki Luojan luomat.

Vierailija
307/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin lääkehän maailmaa riivaavaan vastakkainasetteluun ja jakautumiseen on: "Olet meidän puolellamme tai meitä vastaan."

Todella vastuuton iskulause maailmansodan partaalla elettäessä.

Eiköhän meidän kaikkien ihan aikuisten oikeesti kannata olla vahvasti demokratian, parlamentarismin, tasa-arvon, ihmisoikeuksien, vähemmistöjen aseman, rauhan ja yhdenvertaisuuden puolella, kuten Marin toivoi.

Jos Marin toivoi näitä asioita, miksi hän lietsoi kahtiajakoa? 

Mitä se nyt vielä noista asioista vaahtoaa? Eikö sen pitänyt keskittyä strategiseen autonomiaan? Saudeissa ja Venäjällä odotellaan jo Sannan autonomiavinkkejä.

Marin on tosiaan maailmanluokan auktoriteetti strategisessa autonomiassa. Ei ihme että osallistujat maksavat 6-numeroisia summia päästäkseen kuulemaan häntä.

Ei ihme, että he, joilla ei ole varaa maksaa, veetuilevat tällä palstalla!

Menisin mielelläni poimimaan Sannan huulilta jokaisen viisauden helmen strategisesta autonomiasta, mutta toistaiseksi Kela on ollut haluton kustantamaan lippuja.

Sama täällä. Olisin innokas kuulemaan viimeisimmät trendit strategisesta autonomiasta, mutta juuri nyt ei ole irrottaa puolta miljoonaa sitä varten.

Vierailija
308/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä noista keskusteluista on kenellekään? Ovat esillä ja saavat suuria palkkioita. Itselleen huomiota hankkivat.

Miksi tänne kerrot, että noin paljon itkettää. Hanki sinäkin huyä palkkainen työ mistä tykkäät, ja edisty.

Vierailija
309/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä eikä lähipiirini ei serustele rasistisien persujen kanssa. Mukana pitää olla sielu joka hyväksyy kaikki Luojan luomat.

Olet hullu. Jokainen ihminen on Luojan luoma ettekä te edes usko Luojaan demarit

Miksi sitten olla Rasisti.

Vierailija
310/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on kyllä ilmiömäinen. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. 

Vierailija
311/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa liberaalitähtiä, muiden maiden lehdissä entisiä ja nykyisiä vasemmistopolitiikkoja...

Jossain sanottiin tilaisuuden olleen sitä kun vasemmistolaiset taputtivat toisiaan selkään.

Vierailija
312/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa liberaalitähtiä, muiden maiden lehdissä entisiä ja nykyisiä vasemmistopolitiikkoja...

Jossain sanottiin tilaisuuden olleen sitä kun vasemmistolaiset taputtivat toisiaan selkään.

Mut sehän on kiva! Teillä oikeistolaisilla taitaa olla tapana vasaroida toisianne kalloon.

Vierailija
313/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tänne kerrot, että noin paljon itkettää. Hanki sinäkin huyä palkkainen työ mistä tykkäät, ja edisty.

Se on mielipiteeni. Demokratiaan kuuluu osallistuminen keskusteluun. Koita kestää!

Vierailija
314/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hullu. Jokainen ihminen on Luojan luoma ettekä te edes usko Luojaan demarit

Kuka sinä olet vastaamaan muiden puolesta? Olen demari ja uskon Jumalaan. Minulle on juuri siksi tärkeää ihmisarvo, ja en hyväksy rasismia.

Vierailija
315/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mielipiteeni. Demokratiaan kuuluu osallistuminen keskusteluun. Koita kestää!

Aika turha mielipiteesi oli, eli aika naurettavaa vedota demokratiaan. Todellisuus taitaa olla, että kateus on kova.

Vierailija
316/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liberaali Sanna vaatii, että puhetta suitsitaan.  :D :D 

Onneksi ei ole enää Suomen politiikassa. Pää ei kestänyt tappiota 

Älä höpötä. Olisi hyvinkin kestänyt, mutta halusi edistyä poliittisella uralla ja saada ulottuvuutta ym. maailmalla ja maailman politikoilta.. Riviedustajana pönöttäessä ei edisty.. Lisäksi meistä kaikki haluaa parempaa palkkaa.. Olen onnellinen hänen puolestaan.

Halusi edistyä kun hävisi vaaleissa.Mutta näissä piireissähän nuollaan toinen toisensa... ja päästään jatkoon. 

Tässä nähdään taas persujen kommentoinnin taso - todella ällöttävää. Menkää töihin, niin ei tarvi kadehtia muita.

Vierailija
317/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vähäälyiset persuParat etsikää jo joku toinen maalitettava kuin Marin jos teidän on pakko tuoda sitä tyhmyyttänne esiin jatkuvasti uusi kohde saattaa löytyä ihan lähipiiristä

Vierailija
318/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut sehän on kiva! Teillä oikeistolaisilla taitaa olla tapana vasaroida toisianne kalloon.

Niillähän oli tarkoitus tappaa oman puolueen vanhempi mies. 50 vasara iskua päähän, lisäksi hakkaaminen ja potkiminen.. 2 yhtä vastaan. Menivät verukkeella sisään viemään persujen papereita.. Hyi mitä sikoja. 🐽🐽

Vierailija
319/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako et nyt voi päivittäin kyylätä Sannan elämää. Eikä hän ole milliäkään Suomelle tilivelvollinen. Voi vapaasti nauttia elämästään.. Ihanaa..

Vierailija
320/398 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vähäälyiset persuParat etsikää jo joku toinen maalitettava kuin Marin jos teidän on pakko tuoda sitä tyhmyyttänne esiin jatkuvasti uusi kohde saattaa löytyä ihan lähipiiristä

Tällä hakkumisella ei peitellä persujen surkeaa rasistista hallitustyön aloitusta meillä eikä maailmalla. Eikä Purra takinkääntöä.. Surkea ja häpeällinen hallitusohjelma.. Nytpä onkin kivaa seurata Purra kun pitää olla Orpolle mieliksi ja kun pitäisi olla äänestäjille mieliksi.. Tässäpä meille seurattavaa ja kyylättävää.. Kestääköhän lanttu. 😙😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi