HS: Eduskunnan jättänyt Marin esiintyi muiden liberaalitähtien rinnalla Kanadassa
MARIN piti pari pitkähköä puheenvuoroa. Niissä hän keskittyi pohtimaan, miten kansalaisten luottamus politiikkaan saadaan palautettua ja miten vihapuhetta vastaan tulisi taistella.
Ihmiset eivät ole tyhmiä. He näkevät huolestuttavia kehityskulkuja ympäri maailmaa ja haluavat, että johtavat poliitikot välittävät niistä asioista. Meidän pitää palata maan pinnalle, Marin sanoi.
Meidän pitää olla rehellisiä. Pitää katsoa, mitä ongelmia ihmiset näkevät, ja tarjota niihin ratkaisuja. Kyse on koko maailman ongelmista mutta myös arjen ongelmista, jotka ovat samoja monessa maassa. Ratkaisujen luominen jokapäiväisiin ongelmiin on yksi keino lisätä ihmisten luottamusta politiikkaan.
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa liberaalitähtiä, muiden maiden lehdissä entisiä ja nykyisiä vasemmistopolitiikkoja...
Jossain sanottiin tilaisuuden olleen sitä kun vasemmistolaiset taputtivat toisiaan selkään.
Mut sehän on kiva! Teillä oikeistolaisilla taitaa olla tapana vasaroida toisianne kalloon.
Niillähän oli tarkoitus tappaa oman puolueen vanhempi mies. 50 vasara iskua päähän, lisäksi hakkaaminen ja potkiminen.. 2 yhtä vastaan. Menivät verukkeella sisään viemään persujen papereita.. Hyi mitä sikoja. 🐽🐽
Persujen tyyli taputtaa tovereita selkään 🤷🏻.
Miksi Purra kirjoituksissaan kutsui itseään spermaturvaksi.. Hmmm. Jussikin niitä luki..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kerro, millaisten ihmisten seurassa viihdyt. Minä kerron, millainen olet".
Olen hyvin kiitollinen siitä, että omassa ja läheisteni työssä on mukana sielu.
Mutta kukin taaplaa tyylillään.
Minä eikä lähipiirini ei serustele rasistisien persujen kanssa. Mukana pitää olla sielu joka hyväksyy kaikki Luojan luomat.
Niin, ja selvästikään sinä et hyväksy kaikkia Luojan luomia, siis persuja. :)
Siinä kävi ilmi, että ei rasistisia persuja,koska se on ihmisiä erittelevä.. Pitääkö sinun mielestä hyväksyä rasistisuus.
Vierailija kirjoitti:
"Näemme päivittäin, miten ihmisiä erityisesti naisia ja vähemmistöjen edustajia arveluttaa lähteminen politiikkaan, koska he tietävät joutuvansa kohtaamaan vihapuhetta. Sitä tulee erityisesti verkossa. Heitä pyritään hiljentämään, Marin sanoi.
Näemme tätä jopa paikallispolitiikassa. Se on jatkuvaa, ja sitä on politiikan joka tasolla.
Totta puhuu Marin. Tämäkin ketju on täynnä niin törkeää vihapuhetta Marinia kohtaan, että asiasta on tärkeää puhua.
Niin, ja törkeää vihapuhetta "perusloisia" kohtaan. En hyväksy kummankaan laidan vihapuhetta, näen että molemmat käyttävät törkeää kieltä ainakin täällä, eikä kumpikaan osapuoli tunnista omaa vihaista puhettaan vihapuheeksi vaan syyttävät toista. Miten tämä ratkaistaisiin? :)
Voisiko esimerkiksi nimittelyn kokonaan lopettaa? Pois nimitykset "persuloinen" ja "vihervassari", siitä voitaisiin aloittaa ilmapiirin tervehdyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vähäälyiset persuParat etsikää jo joku toinen maalitettava kuin Marin jos teidän on pakko tuoda sitä tyhmyyttänne esiin jatkuvasti uusi kohde saattaa löytyä ihan lähipiiristä
Tällä hakkumisella ei peitellä persujen surkeaa rasistista hallitustyön aloitusta meillä eikä maailmalla. Eikä Purra takinkääntöä.. Surkea ja häpeällinen hallitusohjelma.. Nytpä onkin kivaa seurata Purra kun pitää olla Orpolle mieliksi ja kun pitäisi olla äänestäjille mieliksi.. Tässäpä meille seurattavaa ja kyylättävää.. Kestääköhän lanttu. 😙😄
Johan hänellä oli kesäloma ollut todella raskas ja vaikea. Miten sitten työt?
Missä persu, siellä tyhmyys. Suurin tyhmyys on Purra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä eikä lähipiirini ei serustele rasistisien persujen kanssa. Mukana pitää olla sielu joka hyväksyy kaikki Luojan luomat.
Siinä kävi ilmi, että ei rasistisia persuja,koska se on ihmisiä erittelevä.. Pitääkö sinun mielestä hyväksyä rasistisuus.
Ei vaan pitäisi ymmärtää, että rasistisesti ajatteleva henkilö on myös ihminen, ja hänessä on muutakin kuin rasistisia mielipiteitä.
Varmaan on joo, mutta ei kiinnosta tutustua niihin puoliin. Maailma on kivempaa sakkia täynnä. Miksi tuhlata aikaa persuloidiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa liberaalitähtiä, muiden maiden lehdissä entisiä ja nykyisiä vasemmistopolitiikkoja...
Jossain sanottiin tilaisuuden olleen sitä kun vasemmistolaiset taputtivat toisiaan selkään.
Mut sehän on kiva! Teillä oikeistolaisilla taitaa olla tapana vasaroida toisianne kalloon.
Niillähän oli tarkoitus tappaa oman puolueen vanhempi mies. 50 vasara iskua päähän, lisäksi hakkaaminen ja potkiminen.. 2 yhtä vastaan. Menivät verukkeella sisään viemään persujen papereita.. Hyi mitä sikoja. 🐽🐽
Sinua tuskin hetkauttaa yhden persun hakkaaminen, kun ei kissojen kiduttaminenkaan tunnu missään. Lapsellista lässytystä ketjusta toiseen.
Kyllä hetkauttaa. Yhtä hyvin kun se persu rikosliiga Lahdessa aseineen ym. Kaikki aikuisia miehiä. Harjoittelevat tappamista ampumalla kissoja. Tarkoituksenaan massamurha ja kaaoksen aikaan saaminen.. Onko tämä parempaa kissoihin ja ihmisiin suunnattu rikosta... Vastaa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pitäisi ymmärtää, että rasistisesti ajatteleva henkilö on myös ihminen, ja hänessä on muutakin kuin rasistisia mielipiteitä.
Varmaan on joo, mutta ei kiinnosta tutustua niihin puoliin. Maailma on kivempaa sakkia täynnä. Miksi tuhlata aikaa persuloidiin?
Tuo on juuri se ajatusvirhe nykymaailmassa: luulemme, että yksi ominaisuus selittää ihmisen tyhjentävästi. Jos hänellä on rasistisia mielipiteitä, hän on kokonaan paha. Tämä ei ole todellisuutta. Todellisuus on monimutkaisempi.
ei valkopesusi mitään putsaa, samaa sakkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuu toistaiseksi, paljon tulee työmatkoja maailman eri kolkkiin.
Ajattelisi vähän ilmastoa, Suomi on syrjässä.
Sannahan voisi muuttaa lapsensa ja kahden äitinsä kanssa vaikka New Yorkiin.
Purrahan voisi muuttaa Turkkiin miehensä kanssa ja Hallis äpärälapsensa kanssa Saudi-Arabiaan.
Tuli vaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut hyväksytkö rasismin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri se ajatusvirhe nykymaailmassa: luulemme, että yksi ominaisuus selittää ihmisen tyhjentävästi. Jos hänellä on rasistisia mielipiteitä, hän on kokonaan paha. Tämä ei ole todellisuutta. Todellisuus on monimutkaisempi.
Mulle ihan riittävän kus*pää. Löydän parempaa seuraa. Juuri kukaanhan ei tuoreen kyselyn mukaan halua pariutuakaan persujen kanssa. Kannattaisko heräillä ihmisten tavoille siellä pierunhajun ja vihan täyttämissä kellareissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua tuskin hetkauttaa yhden persun hakkaaminen, kun ei kissojen kiduttaminenkaan tunnu missään. Lapsellista lässytystä ketjusta toiseen.
Kyllä hetkauttaa. Yhtä hyvin kun se persu rikosliiga Lahdessa aseineen ym. Kaikki aikuisia miehiä. Harjoittelevat tappamista ampumalla kissoja. Tarkoituksenaan massamurha ja kaaoksen aikaan saaminen.. Onko tämä parempaa kissoihin ja ihmisiin suunnattu rikosta... Vastaa. 👍..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä hyväksyminen, hyväksymättömyys tai sieluttomuus ilmenee?
Kokoomuspersumedian politiikan- ja taloudentoimituksissa vemputetaan nyt kaksin käsin horkkaise raivon vallassa kun joutuvat löytämään uuden maalitettavan.
Hyvä uutinen. Tuolla pääsee oikeasti vaikuttamaan asioihin. Siltarumpujen kanssa säheltäminen sopii paremmin pienen maan paikallispoliitikoille.
Spermuli-Riikalla naama kiiltää katkeruudesta ja pää heiluu holtittomasti hillotolpan juurella kun lipoo ja lutkuttaa tukea ja hyväksyntää muilta kaltaisiltaan reppanoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan riittävän kus*pää. Löydän parempaa seuraa. Juuri kukaanhan ei tuoreen kyselyn mukaan halua pariutuakaan persujen kanssa. Kannattaisko heräillä ihmisten tavoille siellä pierunhajun ja vihan täyttämissä kellareissa?
Lauttasaaressa pyörii nykyisin sun parempaa seuraa. Toki niitä laumoja on muuallakin.
P e r s s u o l i n k a i s r a l l a a . . .