HS: Eduskunnan jättänyt Marin esiintyi muiden liberaalitähtien rinnalla Kanadassa
MARIN piti pari pitkähköä puheenvuoroa. Niissä hän keskittyi pohtimaan, miten kansalaisten luottamus politiikkaan saadaan palautettua ja miten vihapuhetta vastaan tulisi taistella.
Ihmiset eivät ole tyhmiä. He näkevät huolestuttavia kehityskulkuja ympäri maailmaa ja haluavat, että johtavat poliitikot välittävät niistä asioista. Meidän pitää palata maan pinnalle, Marin sanoi.
Meidän pitää olla rehellisiä. Pitää katsoa, mitä ongelmia ihmiset näkevät, ja tarjota niihin ratkaisuja. Kyse on koko maailman ongelmista mutta myös arjen ongelmista, jotka ovat samoja monessa maassa. Ratkaisujen luominen jokapäiväisiin ongelmiin on yksi keino lisätä ihmisten luottamusta politiikkaan.
Kommentit (398)
911 meni myös tuhansia amerikkalaisia viattomia!
Emme unohda!
Vierailija kirjoitti:
Letillä olevista hiuksista ei saa irtonäytettä.
Onko sulla siis kokemusta asiasta, kun syytät toisia? Miten joku peruspersupervo voi olla noin kiinnostunut yhdestä kampauksesta? Ihmeellinen pakkomielle 🙄
Vierailija kirjoitti:
Emme unohda!
Taidat olla väärässä ketjussa, miten tämä muka liittyy asiaan? Vai sekositko kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako hesari nimetä myös konservatiivitähtiä?
Totalitarisoituvassa yhteiskunnassamme ei voi olla liberaali olematta konservatiivi. Liberaali-konservatiivi haikailee mennyttä aikaa ja silloin vallinnutta vapautta.
Voitko sinä kuvitella enää isompaa diktatuuria kuin että sinulla on valta valehdella toisen piikkiin joukkotuhoaseita ja tppaa kaikki lapsetkin sen varjolla? Näin Blair teki ja Trudeau vei pankkitilit ja ajoi miljoona ahdinkoon kun uskalsivat ilmaista vastustavansa häntä?
Nämä ovat diktaattoreita! He itse! Marin seisoo siinä rivissä nyt.
Lopeta jo tuo sekoilu ja herjaaminen!
Marin itse puhui diktaattoreista mutta ketä sanoo toista on itse sanovat lapsetkin! Kuka siis herjaa? Marin kuvittelee että sedät turvaavat häntä vaikka onkin kovaa mimmiä, silti sedät turvaa voi voi!
Ahaa, nyt ymmärrän ongelmasi. Olet 5 v. lapsi 😂
Vierailija kirjoitti:
Luulen Supon seuraavan Marinia tarkasti.
Supon työhän on varmistaa kansallinen hyvinvointi.
Höpö höpö.. Supo seurasi Purra avustajia, ja potkasi pari ulos.. Aikovat seurata jatkossakin. 👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme unohda!
Taidat olla väärässä ketjussa, miten tämä muka liittyy asiaan? Vai sekositko kokonaan?
Mm. WEF, Bilderberg, SuPo, CIA, koronapiikki ja 911-sekoilut =
Teemu Vehkala
@Teemujazz
Siellä on näemmä CIA:n kokoontumisajot Kanadassa.
https://twitter.com/Teemujazz/status/1702783557293224123?ref_src=twsrc%…
NWOhavaintojablogissa kootut sekoilut vuodesta 2005 asti.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oikein kyntökilpailu menossa:)! Kuka saa vaon ekana perille! ?
Puutteessa tattiaan joogavideoitaan katsellessaan hakkaava setämies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.. Supo seurasi Purra avustajia, ja potkasi pari ulos.. Aikovat seurata jatkossakin. 👍👍👍👍
Tämä on oikeesti totta. Oli lehdissäkin. Aika härski muidu..
Vierailija kirjoitti:
Taitaa käydä kateeksi kaunis nainen, kun et itse kelpaa kenellekään. Muuten et kirjoittaisi noin törkeitä - eli siitä puhe mistä pula.
Sanna herrojen kanssa kokoustaa.
Täytyy kyllä ihailla Sannaa, rohkea nainen.
Marin taitaa olla näistä aikoa liberaali, jonka mielestä valtion sääntelyä pitäisi lisätä, koska ihmiset vain eivät osaa päättää omista asioistaan.
Ja ehkä myös ainoa, jonka mielestä on kauhea asia, jos ihmisten tilille jää rahaa verojen ja pakollisten laskujen jälkeen, viittaus YLEn suureen vaalikeskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä ketjua ole poistettu? Vielä...
Mielestäni on iso ongelma että Marin kiertää nyt maailmalla puhumassa kokemuksistaan politiikassa ja voi puhua mitä sattuu. Kukaan ulkomailla tuskin tarkistaa faktoja eikä suomalaisilla ole enää juurikaan mahdollisuutta kommentoida hänen väitteitään. Hän voi vaikka sanoa suomalaisten kieltäneen häntä tanssimassa mikä ei pidä paikkaansa. Narsku on irti!
Ja tosiaan ensin puhkui pyhää vihaa turhasta lentelystä ja ilmastonsuojelusta mutta nyt lentelee ympäri maailmaa monta kertaa viikossa kun saa siitä riittävästi rahaa.
Marin ei ole boss lady vaan suurin pyrkyri.
Sinun suurin ongelmasi on, että olet niin kateellinen Marinille, joka pääsi huippuvirkaan. Täällä sinä uikutat palstalla, eikä ketään kiinnosta 🤭
Suurin mainehaitta Suomelle on rassepersut.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et saa mitään vakoa. Katkeroittaahan se. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.. Supo seurasi Purra avustajia, ja potkasi pari ulos.. Aikovat seurata jatkossakin. 👍👍👍
Tämä on oikeesti totta. Oli lehdissäkin. Aika härski muidu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa käydä kateeksi kaunis nainen, kun et itse kelpaa kenellekään. Muuten et kirjoittaisi noin törkeitä - eli siitä puhe mistä pula.
Tarkoitatko Tony Blairia kauniiksi naiseksi :)! Ruma dame on.
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta: tuo suuri punainen portto istuu paljojen vetten päällä ja joka on juonut yhdessä kaikkien maan valtiaiden kannsa Pyhien verta ja saastuttanut itsensä niiden kaikkien kanssa- kukahan tämmönen voi olla?
Tulipa vaan mieleen.
Spermanaama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et saa mitään vakoa. Katkeroittaahan se. Voimia!
No onneksi nuo saavat:)! Hehhee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku Supossa myös selvittää kuinka ihmeessä niin monella on aikaa ja varaa trollata Marinin hyväksi. Miltä taholta Marin on ostanut tuollaisen palvelun. Vai onko jonkun mielisairaalan osasto täynnä Marinin faneja, joilla on pääsy nettiin.
Ilmeisesti persut ovat ostaneet venäjän igorilta kasan trolleja vainoamaan Marinia. Toivottavasti Supo pian toimittaa heidät kaltereiden taakse.
Voi teitä reppanoita peruspaskoja, kun ette tajua, että Marin ei ole enää täällä. Ihan hukkaan menee tämä katkera ulina.