HS: Eduskunnan jättänyt Marin esiintyi muiden liberaalitähtien rinnalla Kanadassa
MARIN piti pari pitkähköä puheenvuoroa. Niissä hän keskittyi pohtimaan, miten kansalaisten luottamus politiikkaan saadaan palautettua ja miten vihapuhetta vastaan tulisi taistella.
Ihmiset eivät ole tyhmiä. He näkevät huolestuttavia kehityskulkuja ympäri maailmaa ja haluavat, että johtavat poliitikot välittävät niistä asioista. Meidän pitää palata maan pinnalle, Marin sanoi.
Meidän pitää olla rehellisiä. Pitää katsoa, mitä ongelmia ihmiset näkevät, ja tarjota niihin ratkaisuja. Kyse on koko maailman ongelmista mutta myös arjen ongelmista, jotka ovat samoja monessa maassa. Ratkaisujen luominen jokapäiväisiin ongelmiin on yksi keino lisätä ihmisten luottamusta politiikkaan.
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä oikein kyntökilpailu menossa:)! Kuka saa vaon ekana perille! ?
Sinä et saa mitään vakoa. Katkeroittaahan se. Voimia!
No onneksi nuo saavat:)! Hehhee!
Ja sinä fantasioit siitä aamusta iltaan 😊. Onhan Marin ihana.
Täällähän lentelee näköjään aika kovat herjat puolin ja toisin...
En tiedä teistä muista, mutta ankeina aikoina ihmiset kaipaavat aina sirkusta elämäänsä.
Sitä on nyt suomalaisille luvassa ja paljon, kun Sanna lähti soutelemaan tällaisille vesille. Mitä tahansa voi tapahtua, kun kyseessä on Marin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna herrojen kanssa kokoustaa.
Ovatkohan entiset ystävät Alma plus muut vielä kuviossa mukana?
Eikö veetä kun Sanna ei ole elämästään milliäkään tilivelvollinen.. On onnellisesti vapaa.. Onnea Sanna 💐💐💐
Niin mitä nämä liberaaliTÄHDET on saaneet aikaan? Konkreettisia esimerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä teistä muista, mutta ankeina aikoina ihmiset kaipaavat aina sirkusta elämäänsä.
Sitä on nyt suomalaisille luvassa ja paljon, kun Sanna lähti soutelemaan tällaisille vesille. Mitä tahansa voi tapahtua, kun kyseessä on Marin!
Onneksi me ei enää kustanneta tuota huvia. Nyt voi nauttia ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä nyt ymmärrä. Saako joku muu tähti muka jotain aikaan? Nehän on tähtiä
Vierailija kirjoitti:
Mitäs persutähdet, muuta kuin kaaosta ja perseilyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen Supon seuraavan Marinia tarkasti.
Supon työhän on varmistaa kansallinen hyvinvointi.
Höpö höpö.. Supo seurasi Purra avustajia, ja potkasi pari ulos.. Aikovat seurata jatkossakin. 👍👍👍👍
Tämä on oikeesti totta. Oli lehdissäkin. Aika härski muidu .
Näin se ura urkenee... Häpeässä ja pelossa.. Hermoraunio.. Kädet vispaa.. Ihan säälittää tuo sinkoilu. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi me ei enää kustanneta tuota huvia. Nyt voi nauttia ilmaiseksi.
Et sä tukirahoillasi kenelläkään oo ennenkään mitään kustantanut. 😄
Vierailija kirjoitti:
Missähän 5-vuotias Emma on?
Missähän sun lapset on? Ai niin, eihän incelillä oo lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna herrojen kanssa kokoustaa.
Ovatkohan entiset ystävät Alma plus muut vielä kuviossa mukana?
Eikö veetä kun Sanna ei ole elämästään milliäkään tilivelvollinen.. On onnellisesti vapaa.. Onnea Sanna 💐💐💐.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan Suomen turvallisuus ei vaarantuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö bilesanna muistuttamaan Trudeauta mitä demokratia on vai miksi se sinne meni? Molemmilla on tosin hukassa. Trudeau vei ihmisten rahat ja Sanna ostatti aamiaiset perheelleen. On siinä varsinaisia tähtiä. Trudeau varsinkin on vaarallinen hullu.
Missä persu, siellä valhe ja vilppi.
Oliko Junnila ja persukumppanit tuolla?
Kolmesataa poliisia esti äärioikeiston konsertin Dresdenissä
Bildin mukaan monilla konserttiin osallistujilla oli vaatteita, joissa oli nasismiin viittaavia tunnuksia. Yhdellä miehellä oli päällään paita, jossa luki 88. Numerolla viitataan äärioikeistopiireissä H eil Hit ler -tervehdykseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö bilesanna muistuttamaan Trudeauta mitä demokratia on vai miksi se sinne meni? Molemmilla on tosin hukassa. Trudeau vei ihmisten rahat ja Sanna ostatti aamiaiset perheelleen. On siinä varsinaisia tähtiä. Trudeau varsinkin on vaarallinen hullu.
Missä persu, siellä valhe ja vilppi.
Oliko Junnila ja persukumppanit tuolla?
Kolmesataa poliisia esti äärioikeiston konsertin Dresdenissä
Bildin mukaan monilla konserttiin osallistujilla oli vaatteita, joissa oli nasismiin viittaavia tunnuksia. Yhdellä miehellä oli päällään paita, jossa luki 88. Numerolla viitataan äärioikeistopiireissä H eil Hit ler -tervehdykseen
Vassarihan sen parhaiten tietää, mitä mikäkin numeroyhdistelmä "tarkoittaa" :D
Tuoreen ministerin äärioikeistokytkökset ihmetyttävät – Junnila 88-heitosta ja Turun puheestaan: " Pahoittelen ja otan opikseni"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tuoreen-ministerin-aarioikeistokytk…
Tällaisia äärioikeistoviittauksia elinkeinoministeri Junnila on viljellyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra, Junnila ja Rydman rasistisuudesta koko maailman lehdissä kauhisteltavana. Saivat ulkomailta nimekseen kauhugalleria. Miten Ruotsissakin pilkallisesti nauroivat. Tässä konkreettista esimerkkiä.. Saatana. 👹👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Johtamisen taito on sitä, miten saada kaikki kulkemaan samaan suuntaan, puhaltamaan yhteen hiileen ja tekemään yhdessä asioita. Yksin pääsee nopeasti, mutta yhdessä pääsee pitkälle , sanoo LUTissa vieraillut Marin.
Marinin mielestä johtajuus ei ole synnynnäistä, vaan taito, joka pitää opetella.
Ei ole yhtä oikeaa tapaa tehdä päätöksiä. On kuitenkin parempi, että päätöksiä tekee kuin jättää ne tekemättä virheiden pelossa.
Marin itse vierastaa puheita siitä, että hänet olisi nostettu pinnalle muiden toimesta. Myöskään tyylikysymykset eivät ole niitä, joihin hän haluaa haastattelussa keskittyä.
Olen ollut puolueen puurtaja jo parikymppisestä, tehnyt kovasti töitä, kiertänyt valtavasti maata ja tavannut puolueväkeä. Tässä on kuljettu pitkä polku nykyiseen pisteeseen, hän sanoo.
Marinin mielestä johtajan työtä helpottaa se, jos tuntee hyvin oman väkensä ja heidän ajattelunsa. Kaikilla johtajilla ei ole tällaista vahvuutta käytettävänään.
Oma vahvuuteni on se, että hahmotan ison kuvan nopeasti ja näen, mistä löytyy kompromissi. Olen joutunut opettelemaan, miten viedä koko joukkuetta kohti samaa johtopäätöstä ja miten myös tunteet vaikuttavat ihmisten päätöksentekoon.
Marin kertoo olevansa itse sitä ihmistyyppiä, joka pystyy sulkemaan henkilökohtaiset tunteet pois vaikeista tilanteista.
Esimerkiksi koronakriisi, niin tiukka paikka kuin se meille kaikille olikin, ei mennyt minulla ihon alle. Olen onnekas siinä, että minulla on myös hyvät unenlahjat."
https://www.lut.fi/fi/artikkelit/sanna-marin-johtajuus-taito-joka-opita…Ilmeisesti Marin kouluttaa maailman johtajia sulkemaan tunteet pois. Sepä hyvä.
Tuohan on ihan harhoissa tuossa johtajakuvittelussaan ! En tiennytkään miten sekaisin on Marin! Mitä se kuvittelee nyt johtavansa:)?
Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivät persu hehkuttaa taas omia aivopierujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Johtamisen taito on sitä, miten saada kaikki kulkemaan samaan suuntaan, puhaltamaan yhteen hiileen ja tekemään yhdessä asioita. Yksin pääsee nopeasti, mutta yhdessä pääsee pitkälle , sanoo LUTissa vieraillut Marin.
Marinin mielestä johtajuus ei ole synnynnäistä, vaan taito, joka pitää opetella.
Ei ole yhtä oikeaa tapaa tehdä päätöksiä. On kuitenkin parempi, että päätöksiä tekee kuin jättää ne tekemättä virheiden pelossa.
Marin itse vierastaa puheita siitä, että hänet olisi nostettu pinnalle muiden toimesta. Myöskään tyylikysymykset eivät ole niitä, joihin hän haluaa haastattelussa keskittyä.
Olen ollut puolueen puurtaja jo parikymppisestä, tehnyt kovasti töitä, kiertänyt valtavasti maata ja tavannut puolueväkeä. Tässä on kuljettu pitkä polku nykyiseen pisteeseen, hän sanoo.
Marinin mielestä johtajan työtä helpottaa se, jos tuntee hyvin oman väkensä ja heidän ajattelunsa. Kaikilla johtajilla ei ole tällaista vahvuutta käytettävänään.
Oma vahvuuteni on se, että hahmotan ison kuvan nopeasti ja näen, mistä löytyy kompromissi. Olen joutunut opettelemaan, miten viedä koko joukkuetta kohti samaa johtopäätöstä ja miten myös tunteet vaikuttavat ihmisten päätöksentekoon.
Marin kertoo olevansa itse sitä ihmistyyppiä, joka pystyy sulkemaan henkilökohtaiset tunteet pois vaikeista tilanteista.
Esimerkiksi koronakriisi, niin tiukka paikka kuin se meille kaikille olikin, ei mennyt minulla ihon alle. Olen onnekas siinä, että minulla on myös hyvät unenlahjat."
https://www.lut.fi/fi/artikkelit/sanna-marin-johtajuus-taito-joka-opita…Ilmeisesti Marin kouluttaa maailman johtajia sulkemaan tunteet pois. Sepä hyvä.
Tuohan on ihan harhoissa tuossa johtajakuvittelussaan ! En tiennytkään miten sekaisin on Marin! Mitä se kuvittelee nyt johtavansa:)?
Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivät persu hehkuttaa taas omia aivopierujaan.
Sama sairaus kuin ihailemallaan Alex Jonesilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra, Junnila ja Rydman rasistisuudesta koko maailman lehdissä kauhisteltavana. Saivat ulkomailta nimekseen kauhugalleria. Miten Ruotsissakin pilkallisesti nauroivat. Tässä konkreettista esimerkkiä.. Saatana. 👹👹👹👹
Hallitus täynnä rasisteja ja rikostuomion saaneita. On meille ohjelmaa kun Riikkulin on pakko tuoda pällinsä kansan eteen... 🤣🤣🤣🤣🤣
Aivan loistavaa mainosta suomelle!