Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höpöttele tässä höpinäketjussa

Vierailija
17.09.2023 |

Höpinöitä kaikenmaailman höpisijöille.

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpöhöö

Vierailija
42/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilahtuisin, jos joku vuosien takaa ottaisi yhteyttä. Sitten itse en kuitenkaan ikinä saa aikaiseksi kysellä kuulumisia vanhoilta ystäviltä tai tutuilta, joiden kanssa yhteydenpito hiipui. 

Olen kaipausketjussa huhuillutkin vanhoja ystäviä. Jopa saanut kiinnikin yhden. Sain sanottua paljon sellaista mitä en suoraan olisi uskaltanut viestillä laittaa. Toki myös viestiteltiin hetki sen jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pilata tunnelmaa, mutta oletteko huomanneet ajan kulua?

Jos ette, niin katsokaapa Glenn Medeiros. Nothings gonna change my love for you. Meinasin tippua tuolilta, kun näin tämän 40 vuoden jälkeen. Mikä vauvannaama! Minä muistelin, että vanha ukko. 

%3D

Vierailija
44/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään myös kissoista. 

Se telkkarissa pyörivä kissamainos on ihana!

Vierailija
45/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöttelyketju.

Vierailija
46/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PuppaIsTheBest oujee

47/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inspiraatio hukassa, sillä liian kova realistinen ja analyyttinen vaade päällä. Se voisi selittää miksi mieleni ei leiki ja spekuloi. Tarvitsisin uuden tai uudelleen sytytetyn ihastuksen jotta inspis puhkeaisi kukkaan. 

No, voisin piirtää kiikaroija vaaleansinisen pipon, kuten profiilikuvassani on, yhdessä mun tutun kanssa joka on vähän niinkuin mustapöksyinen rytmitajuinen konepistooliapina 🐒 😎

Vierailija
48/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähät pölyistä välitän, huitelen vaan syrjään kun alkavat jaloille hyppimään. Aina on tärkeämpää, kiireellisempää (nyt tuli vale) tekemistä, siis sijaistekemistä siivoamisen sijaan. Nuoruudessa kun piti lukea kokeisiin, siivousinto iski... Kun piti ruveta muuttoa varten pakkaamaan, oli tärkeämpää maalata pääsiäismunia...

Mitähän pakollista tekemistä pitäisi nyt kehittää että ryhtyisinkin mieluummin siivoamaan?

Hölyistä en tiedä, huhuja kuuluvat olevat.

Vierailija
49/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleasinipipo kirjoitti:

Inspiraatio hukassa, sillä liian kova realistinen ja analyyttinen vaade päällä. Se voisi selittää miksi mieleni ei leiki ja spekuloi. Tarvitsisin uuden tai uudelleen sytytetyn ihastuksen jotta inspis puhkeaisi kukkaan. 

No, voisin piirtää kiikaroija vaaleansinisen pipon, kuten profiilikuvassani on, yhdessä mun tutun kanssa joka on vähän niinkuin mustapöksyinen rytmitajuinen konepistooliapina 🐒 😎

Etsi se muusa sisältäsi, sitä sinulta ei voida viedä. Vaikka kaikki ulkopuoleltasi häviäisi, sinä jäät.

Vierailija
50/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity aina olennaiseen, näin et kerää kuormaa niin helposti ja aikaakin jää enemmän käytettäväksi.

Vierailija
51/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään myös kissoista. 

Se telkkarissa pyörivä kissamainos on ihana!

Se, jossa se nainen käyttäytyy kuin kissa, kunnes emäntä kutsuu ruokakupille? Lajinmukaiseen hyvinvointiin. Oletan, että puhut jostakin muusta mainoksesta. 

Vierailija
52/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaan ajan voi siis käyttää rennommin mihin tahansa.

Vierailija
53/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiat ovat kunnossa, niitä ei tarvitse hoitaa.

Vierailija
54/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä marise vaan hoida ne marinasi pois alta. Kukaan ei toimita sinulle sitä minkä kuuluu tulla sisältäsi. Jos olet täynnä tunnetta ja sekamelskaa, ei ole tilaa rauhalle ja inspiraatioille.

Vierailija
55/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole oikotietä onneen. Ja jos onkin, onko silläkin hintansa kuitenkin?

Vierailija
56/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siis vastuu itsestäsi 100 prosenttisesti.

Kun jokainen tekee näin, on jokaisella vähemmän työtä ja enemmän aikaa kaikelle muulle.

Vierailija
57/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin siis keskityt? Mihin tämä polku johtaa sinua? Elätkö muiden kautta? Tekeekö se sinut onnelliseksi? Entä jos et enää pystykään tekemään niin? Mitä tapahtuisi? Pääsitkö nyt hyvin eteenpäin?

Vierailija
58/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sinun oma elämäsi ja mitä siellä tapahtuu? Muistitko että sinäkin olet ihminen? Muistitko että sinullakin on elämä?

59/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleasinipipo kirjoitti:

Etsi se muusa sisältäsi, sitä sinulta ei voida viedä. Vaikka kaikki ulkopuoleltasi häviäisi, sinä jäät.

Ape Escape on mun DNA:ssa koodattuna. Sieltä ne tulevat mulle ne inspiraatiot kun tutkin mielikuvitustani. Sen maailman tulkinta elää minussa. Ihanat apinat 💘

Voisin tehdä lapsuuden fantasiani UFOa ohjaavasta piposarusta jolla on Coca-Cola pullo ohjaamossa ja banaaneja laatikossa eväänä. Kunnon laiskuri! 😄

Vierailija
60/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illanjatkoa. 🖤