Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höpöttele tässä höpinäketjussa

Vierailija
17.09.2023 |

Höpinöitä kaikenmaailman höpisijöille.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tämä talvi jo loppuisi.

Miksi se onkin niin, että talvi kestää ja kestää mutta kesä menee hetkessä ohi🤦

No, kevättä kohden🌞

Vierailija
22/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa ilmaista itseänsä - on alettava ilmaisemaan itseänsä.

Puhu ääneen asioita ja kerro millainen sinä olet.

Kun juttelet muiden kanssa, uskalla olla eri mieltä asioista eli omaa mieltä asioista ja kerro rohkeasti mielipiteitäsi. 

Kerro rohkeasti mikä sinua inspiroi ja kiinnostaa. Varaudu siihen että sinut kyseenalaistetaan ja sinulle saattaa joku nauraakin. Älä välitä ilkeilijöistä sillä et mahda heille mitään mutta itsellesi mahdat.

Hyväksy siis se että maailma on mitä on ja niin olet sinäkin. 

Kehitä itseäsi itsesi vuoksi ja koko maailman vuoksi.

Et voisi olla toisenlainen persoona, sehän olisi luonnotonta joten miksi edes yrittäisit muuttua tai piilotella itseäsi? Eiväthän muutkaan tee niin. Tee sinäkin kuten itse haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleasinipipo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mikä aihe kiinnostaa juuri nyt?

Taideterapia psykoterapian suuntauksena on mielen päällä. Ei juuri mitään käsitystä minkälaista on. Sopii varmasti mun kaltaiselle ujolle jännittäjälle ja fantasioijalle hyvin kun en ole tähän mennessä kyennyt ilmaisemaan luovaa puolta itsestäni näkyvästi. Sitä mitä pohjimmiltaan tunnen, ajattelen ja elän.

Voit myös alkaa toteuttamaan itseäsi, ole rohkea ainoastaan. Kirjoistakin löytyy paljon vinkkejä. 

Juuri se rohkeus puuttuu. Tiedän että olisin jotenkin kykenevä mallista piirtämään. Haluaisin kuitenkin luoda omia mallipiirrustuksia ja virheet niissä kuvissa häiritsee joita teen. Olen ankara itselleni. 

Tällä haavaa toteutan luovuutta videopelien parissa. Se on kanssa hyvä luovan ongelmanratkaisun muoto että kuinka toimia eri tilanteissa niillä varusteilla jotka on annettu pelissä.

Vierailija
24/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään kela korvattua terapiaa kun joku sitä mainitsi ja melkein ilmoittauduin. Oikeastaan varmaan ilmoitankin itseni sinne. Asiaa sinne ois varmaan. Vaikka olenkin ollut koko elämäni skeptinen itseoppinut psykoloogishenkilö. 

Vierailija
25/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän kauan sitä tänä vuonna pitäisi joulukuusta... vielä nyt jonkun aikaa kuitenkin. Ehkä 24. päivä veisi pois, sittenhän se olisi kuukauden ollut. Kamala työ muuten niin lyhyen ajan takia.

Juuri korjasin joulukoristeet pois vaikka en olisi jaksanut. Sama kai se olisi ollut ne pitääkin vaikka koko vuoden. 

Kevät alkaa kurkkia kuun lopulla, auringon muodossa.  Eräänlainen ajan jakaja.  Mutta jos tottuu auringonsäteisiin joulukoristeissa niin mikäs siinä. Useimmille ne on pimeän ajan lohtu.

Vierailija
26/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taideterapiaan olen liian vanha ikä rajoitteiden puolesta. 

Vierailija
27/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mikä aihe kiinnostaa juuri nyt?

Taideterapia psykoterapian suuntauksena on mielen päällä. Ei juuri mitään käsitystä minkälaista on. Sopii varmasti mun kaltaiselle ujolle jännittäjälle ja fantasioijalle hyvin kun en ole tähän mennessä kyennyt ilmaisemaan luovaa puolta itsestäni näkyvästi. Sitä mitä pohjimmiltaan tunnen, ajattelen ja elän.

Voit myös alkaa toteuttamaan itseäsi, ole rohkea ainoastaan. Kirjoistakin löytyy paljon vinkkejä. 

Juuri se rohkeus puuttuu. Tiedän että olisin jotenkin kykenevä mallista piirtämään. Haluaisin kuitenkin luoda omia mallipiirrustuksia ja virheet niissä kuvissa häiritsee joita teen. Olen ankara itselleni. 

Tällä haavaa toteutan luovuutta videopelien p

Okei, no tietenkin on mahdollista osallistua kursseille ja koulutuksiin jo niistä on apua ja haluaa kokeilla miten ne asiat luonnistuvat. Oppimistahan kaikki on mutta itsehän sen tietää mikä kiinnostaa ja vetää puoleensa. Tsemppiä sinulle.

Vierailija
28/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö!

Sillai hyvällä mielellä kuitenkin😇

Vierailija
29/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun juttelet muiden kanssa, uskalla olla eri mieltä asioista eli omaa mieltä asioista ja kerro rohkeasti mielipiteitäsi. 

Kerro rohkeasti mikä sinua inspiroi ja kiinnostaa. Varaudu siihen että sinut kyseenalaistetaan ja sinulle saattaa joku nauraakin. Älä välitä ilkeilijöistä sillä et mahda heille mitään mutta itsellesi mahdat.

Et voisi olla toisenlainen persoona, sehän olisi luonnotonta joten miksi edes yrittäisit muuttua tai piilotella itseäsi? Eiväthän muutkaan tee niin. Tee sinäkin kuten itse haluat.

Tämäpä oli myöskin todella hienosti kirjoitettu!

Kunpa vaan olisikin noin helppoa...

Vierailija
30/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä oli myöskin todella hienosti kirjoitettu!

Kunpa vaan olisikin noin he

Nopsasti vähän ajatuksia. Pikkusen kerrallaan oman hyvinvoinnin tähden. Kiitti sinulle.

Vierailija
31/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulle terveisiä. 

Vierailija
32/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tänne kertoa kummitus tai muita juttuja?

Vierailija
33/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tänne kertoa kummitus tai muita juttuja?

Mun puolestani ihan mitä vain kunhan ei kiusaamista tai tappelua.

Vierailija
34/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne voi höpötellä mitä vain kivoja. Jutella itsekseen muille ja juttu luistaa.

Vierailija
35/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan kaikkea muuta kuin kouluja.

Kesää.

Ystäviä toisessa kaupungissa. 

Ystävää toisessa maassa. 

Muuttoa. 

Uutta asuntoa. 

Lapsuuden metsiä ja kallioita. 

Kävelymatkaa pikkukauppaan metsän läpi.

Jäähyväisiä. 

Huokaisua helpotuksesta. 

Vierailija
36/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpölöpöhöpitihöplöp...

Vierailija
37/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkö minäkin saan jakaa rauhassa asioitani. Täällä käyn jos muitakin käy.

Millainen päivä on ollut porukalla?

Itse ihmettelin taas tänään pölyn määrää, tuntuu että sitä tulee aina vaikka kuinka olisi vanhoja vaatteita. Loppuuko se pölyttäminen ikinä? Joka kerta kun pesen pyykkiä niin kaikkialla on pölykerros.

Vierailija
38/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosteleeko ne samat häpinät kuin ennen siellä terveiset-ketjussa?

Vierailija
39/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin, jos joku vuosien takaa ottaisi yhteyttä. Sitten itse en kuitenkaan ikinä saa aikaiseksi kysellä kuulumisia vanhoilta ystäviltä tai tutuilta, joiden kanssa yhteydenpito hiipui. 

Vierailija
40/130 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnosteleeko ne samat häpinät kuin ennen siellä terveiset-ketjussa?

Juttelen mistä vaan ja kaipaan aika varmasti välillä.