Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sykkivä ja vihlova kipu munasarjassa?

Vierailija
17.09.2023 |

Jätin noin viikko sitten e-pillerit, koska yritämme lasta. Olen 28 v. Mitään vuotoa ei ole vielä alkanut. Sen sijaan tunnen sykkivää ja vihlovaa kipua vasemmassa munasarjassa. Minulla on endometrioosi ja on todettu leikkauksessa, että vasemman puolen piti olla terve.

Olisiko endo voinut viikossa levitä jo sinnekin (koska lopetin hoitavat hormonit) vai voisiko tämä olla merkkinä raskaudesta?

Kiitos

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen asia minkä takia menin gynelle oli että kun minulla oli viimeksi alkamassa menkat sain järkyttävän kipukohtauksen. Oksensin yön ja olin kalpea ja kylmänhikinen. Ja olin 2 päivää saikulla sitten. Olin viittä vaille valmis soittamaan itselleni ambulanssin että nyt puhkesi joku sisäelin tai sisäinen verenvuoto.

Niin hän epäili että minulla olisi puhjennut munasarjakysta.

Vierailija
22/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovuloin tänään, milloin voin tehdä testin?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko:Lääkärit ja tietäjät sinulle tällä vastaa? 

Vierailija
24/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäismuna

Vierailija
25/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ovulaatiolta.

Raskaustestin näyttää raskautumisen viimeistään silloin, kun seuraavien oletettujen kuukautisten pitäisi alkaa. Osan jo aiemmin riipuen siitä onko alkio ehtinyt kiinnittyä kohdun seinämään.

Vierailija
26/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainaki pcos oireisiin kuuluu just tommonen kipu... En ovuloi vaan munasarjat niin rakkulaiset että jatkuvaa kipuilua. Raskautta yritetty yli 3 vuotta. Yksi keskenmeno. Mietin koska munasarja räjähtää

Vierailija
27/27 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on raskaus mutta munasarjoissa, voi olla kohdunulkoinen. Ovulaatio mahdollinen.

Minulla tuntui joskus kohdun suunnalla kipua mutta kyseessä oli kysta tai vastaava.

Myöhemmin oikeasti ollessani raskaana sain yöllä tuntemuksen jonkun olennon läsnäolosta ja sitten hormonit alkoivat tuntua vähän. Olin ollut muutaman kerran alkion siirrossa, joten tunsin että kerta oli erilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi