Miksi olet jo hereillä? Nyt on sunnuntai.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta painosti hankkimaan lapsia ja siitä lähtien olen joutunut jo vuosia viikonloputkin heräämään klo 06.30. Odotan niin teinivuosien pitkään nukkumista. Enää 10v jäljellä.
Ikävä tuottaa pettymys mutta sitten kun ne on teinejä niin yhä heräät aikaisin koska ne ei halua lähteä kouluun, oppilaitokseen ja mihin nyt meneekin opiskelemaan. Joudut heräämään vielä aikaisemmin. Ne ei myöskään nuku ikinä pitkään aamuisin, paitsi silloin kun pitäisi mennä kouluun, sitten ne nukkuisi.
Ne ovat itse vastuussa asioistaan, kun ne oikein kasvattaa.
Vattuakos mä niiden orja olen? Jos nukkuvat liian myöhään, joutuvat kävelemään koko matkan. Oppivat olemaan.
Samat ihmiset vastaa samaan kysymykseen uskollisesti joka sunnuntaiaamu. Mitä ap tästä saa?
Vierailija kirjoitti:
Nukuin 7 tuntia. Unta ei riitä enempää. En jäänyt lorvimaan sänkyyn, koska halusin nauttia aamupalasta ja hiljaisuudesta yksin. Eiköhän tuo ukko tuosta kohta heräile ähisemään ja rouhimaan aamumurojaan. Tajunnan räjäyttävää kuunneltavaa aamuisin.
T. esivaihdevuodet
Hyvin erikoista luokitella itsensä esivaihdevuosiksi. Mitä jos ihan olisit nainen ja hankkisit ne hormonit. Suhaus käsivarteen niin nukut hyvin ja rupsahdat hitaammin.
N 58
Lähden kohta töihin. Viikonlopputyöt on v*tu*ta.
Kaatosade herätti, enkä kyllä muutenkaan enää nykyään nuku seiskaa pitempään.
Uni loppui kesken, johan sitä tuli 8 h. Hiljaiset aamut ovat ihania, mies nukkuu pitkään.
7v aamuvirkku kolisteli 6.45 liikkeelle ja heräsin siihen. Uni ei enää tullut.
Koska kello on jo kaksi iltapäivällä.
Herään puoli seitsemän aikaan aamuisin joka aamu, kelloa ei tarvita. Ihana tehdä rauhassa aamutoimet, hissukseen näin sunnuntaisin, kun ei ole töihin kiire. Vielä viikko töitä, ja sitten kahden viikon loma!
Ryyppäsin eilen kunnolla, piti saada kahvia ja röökiä jo aamulla.
Asianajajani pahoinpiteli minut ja heräsin murtuneen olkavarren kipuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuin 7 tuntia. Unta ei riitä enempää. En jäänyt lorvimaan sänkyyn, koska halusin nauttia aamupalasta ja hiljaisuudesta yksin. Eiköhän tuo ukko tuosta kohta heräile ähisemään ja rouhimaan aamumurojaan. Tajunnan räjäyttävää kuunneltavaa aamuisin.
T. esivaihdevuodet
Hyvin erikoista luokitella itsensä esivaihdevuosiksi. Mitä jos ihan olisit nainen ja hankkisit ne hormonit. Suhaus käsivarteen niin nukut hyvin ja rupsahdat hitaammin.
N 58
No, miten olisi ihan vain huumoria? Saisko sitäkin suihkeena? Enkä nyt itselleni ajatellut... 😄
7 h on ihan riittävästi unta. Ääniyliherkkyys, joka mulla on ollut aina, on vain saanut ihan uudet mittasuhteet. Just jossain törmäsin, että sekin on vaihdevuosiin liitettävää, en ollut ennen tiennyt. Selviän kyllä tämän kanssa. Samoin kuin miehen aamumurojen syönnin. Ähinäkin on kuulemma keski-ikäisten juttu.
T. esivaihdevuodet ei ollut itsensä määrittelimistä esivaihdevuosiksi, vaan se kommentin loppukevennys.
Kivaa sunnuntaita sillekin, suihkeilla tai ilman!
N 44
Heräsin ennen kuutta kun 1-vuotias herätti. Olisi unta kyllä riittänyt enemmänkin.
Heräsin kun oli kuuma ja jotenkin epämukava olo.
Ehkä nukun vielä vähän lisää, väsyttää.
T. esivaihdevuodet