Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varainsiirtovero ja perintövero silkkaa varkautta

Vierailija
16.09.2023 |

Miksi valtiolle pitää maksaa siitä että talo vaihtaa omistajaa? Se on silkkaa varkautta. Suomi köyhdyttää kansaansa kaikilla tavoin. Suomalaisten ostovoima on surkea ja miksi. Mitä meillä on verojen vuoksi niin hyvää, mitä ei muilla länsimailla ole? Me verotetaan siksi, että hallintokerrokset paisuu, tehdään hulluja päätöksiä jotka osottautuvat entisiä päätöksiä kalliimmaksi jne jne. Kaikkea meille myydään mitkä myöhemmin osottautuu virheeksi. Ennen velkakaan ei maksanut mitään, nyt maksaa. On Urpilaista, Kataista, Marinia ja kaikki levittelevät käsiään ja pelaavat omaan pussiin. Meillähän pitäisi olla kaikki ihan helkatin hyvin kun otetaan huomioon mitä meille on myyty. Nyt suomi kyntää melko syvällä. Onko suomessa maailman sinisilmäisin kansa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto politiikkaa, Suomessa ei ole kuin vasemmistopuolueita.

Vierailija
2/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoita ja hallitse sulle mulle politiikkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä meillä on verojen vuoksi niin hyvää, mitä ei muilla länsimailla ole?" 

Eniten viime vuosina ykköspaikkoja onnellisuusvertailuissa? 

Vierailija
4/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmisto politiikkaa, Suomessa ei ole kuin vasemmistopuolueita.

Pitäis leikata ja kunnolla, laita lista niin keskustellaan

Vierailija
5/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkavero on suurempi kuin perintövero, se sinusta on ihan ok?

Sun pitäis saada tuloa vaikka vanhapiikatädin perinnöstä ihan ilman verotusta?

Vierailija
6/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki verotus on oikeasti ryöväystä.

Opiskelkaa!

Vierailija
7/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo monet vuodet antanut lapsilleni joka vuosi juuri sen summan mistä ei veroteta heidän säästötililleen.. 😙

Vierailija
8/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on sosialidemokraattinen himoverotus. Rikkaalta saa viedä vain sen takia, että hän on rikas.

Vierailija
9/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo monet vuodet antanut lapsilleni joka vuosi juuri sen summan mistä ei veroteta heidän säästötililleen.. 😙

Mitä sitä aikuisia kakaroita hoivaamaan. Hankkikoot omat rahansa.

Vierailija
10/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen kerran jo siitä veron maksanut.

Vierailija
11/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä aikuisia kakaroita hoivaamaan. Hankkikoot omat rahansa .

En hoivaa, vaan näin annan ennakkoon perintöä kun on joskus luovuttava kumminkin.

Vierailija
12/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki verotus on oikeasti ryöväystä.

Kaikki HINNAT on oikeasti ryöväystä! Ottakaa ilmaiseksi!  

"Opiskelkaa!"

Mutta vain niiden kirjoista, jotka eivät ole saaneet verotuksen avulla luku- ja kirjoitustaitoa, tukea tutkimuksiin valtioilta jne.  jne. jne. 

Ennen kaikkea, älkää koskeko tietokoneisiin, internettiin ja älypuhelimiin! NIitä ei olisi olemassa ilman verotusta.    

Vierailija
13/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on naurettavaa että puolustellaan korkeaa verotusta koulutuksella yms. Äitini asuu Tanskassa ja ihan samalla tapaa siellä saa lapset koulussa käydä. Ostovoima järettömän paljon parempi kuin Suomessa. On turvallista ja terveydenhuoltopalvelut pelaa. Urheilua tuetaan toisin kuin suomessa. Onnellisuustutkimus mittaa bruttokansantuotetta. Ei ystävyyssuhteita, sosiaalisuutta, elinympäristöä, luottamusta päättäjiin, onnen tunteita jne.. Costa Rica on näillä mittareilla ollu vuosikaisia onnellisin kansa. Mehän emme ole onnellisin kansa vaan meillä on onnellisin maa ja tässä on iso ero. Kuka voi sanoa että täälä asuu maailman onnellisin kansa? Parempaa vitsiä ei ole. Suomi on kateellisten kansa. Siksi suomalaiset ei hyväksy tosiasioita ja keskustelevat somessa sen sijaan että oltaisiin sosiaalisia oikeassa elämässä. Miksi maailman onnellisin kansa viettää eniten päivistään älypuhelimilla? Tämä todistetaan tiedonsiirtomäärillä.

Vierailija
14/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu verottomana joka vuosi.

Teet siis verovilppiä mikä voi kostautua lapsillesi jos jäävät kiinni

Vierailija
15/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöveromon täysin oikeudenmukainen. Ihminen ei tee yhtään mitään sen saadakseen, sattuu vain syntymään vanhemmille, joilta jää perittävää.

Vierailija
16/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu verottomana joka vuosi.

Teet siis verovilppiä mikä voi kostautua lapsillesi jos jäävät kiinni

Tietyn summan saa antaa ihan laillisesti joka vuosi. Ei ole rikollista. Se on määritelty.

Vierailija
17/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siitä on kuluja valtiolle. Maarekisteri ja kiinteistörekisteri eivät pyöri ilmaiseksi. Varainsiirtoveron maksa ostaja, ellei ole ensiasuntoa ostamassa ja perintöveron maksaa perillinen. Verotuksesta kitisevät ovat poikkeuksetta yhteiskunnan vähä-älyisimpiä ja oikeistolaisimpia jäseniä, joilla ei ole tajua siitä, miten paljon itse käyttävät verovaroin järjestettyjä palveluja, esimerkiksi tieverkkoa, sähköverkkoa, viemäriverkkoa ja koululaitosta sekä terveydenhoitoa.

Vierailija
18/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas vuosi saa laillisesti antaa alle 5000e.,elikkä 4995e verottomana. Ei ole rikollista.

Vierailija
19/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintövero on hyvä vero!

Kun saa ilmaiseksi, niin siitä ei saisi verottaa!

Mutta kun vali vali!!!

Vierailija
20/22 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa sain laskun perintöverosta, minun 5 kk nettoapalkan verran. Äitini asuu vielä talossa, joten mitään en nyt saa mutta maksaa pitää kaikki vuoden loppuun mennessä. Tosi kiva!! Kommunistinen maa, ei paljon motivoi käydä töissä kun kaikki rahat menee veroihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän