Miten naiset voivat syödä niin paljon karkkia?
Taas oli oikein ruuhkaa Prisman karkkihyllyllä, kun kävin sieltä viereiseltä hyllyltä kreatiinia hakemassa. Lähinnä naisia.
Kommentit (47)
Heh, ei voi päätellä tuosta mitään. Silloin kun olin teini, niin isälläni oli tapana ostaa minulle ja pikkuveljelleni karkkipussit. Joku sivullinen olisi sitten tuosta päätellyt, että onpa tuossakin mies. :D
Vierailija kirjoitti:
En voi suhtautua vakavasti yhteenkään lisäravinteiden käyttäjään.
Eikä kukaan lisäravinteiden käyttäjä menetä siinä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes taas tilaisuus valistaa. Ihmiset kyllä on jo hyvin oppineetkin.
Nuorista eli 18-29-vuotiaista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.
Eli sekä lihavuus että vyötärölihavuus on naisilla yleisempää kuin miehillä? Ymmärretty.
Ap
Vyötärölihavia on molemmissa joka toinen ja ylipainoisia miehiä 72% ja naisia 63%
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet pihtaa..
Vetää varmaan yliannostuksella kreatiinia. On mennyt kyky.
Jos sinäkin söisit enemmän karkkia, et tarvitsisi kallista kreatiinia läskin kerryttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi suhtautua vakavasti yhteenkään lisäravinteiden käyttäjään.
Eikä kukaan lisäravinteiden käyttäjä menetä siinä yhtään mitään.
Lisäravinteiden käyttäjillä ei ole mitä menettää.
Meilläkin mies on ollut aina persompi makealle kuin minä, ja minäkin olen aika perso =)
Vierailija kirjoitti:
Jos sinäkin söisit enemmän karkkia, et tarvitsisi kallista kreatiinia läskin kerryttämiseen.
En ole lapsi, joten en syö karkkia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet siis vain vegaani? Kreatiinilisällä ei ole juurikaan vaikutusta lihasmassaan ja kreatiinivarastoihin, jos on sekasyöjä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain hölmöt ostaa kreatiinia Prismasta.
Mistä vähemmän hölmöt ostavat?
Ap
Fiksut jättävät kokonaan ostamatta, kun ko. tuotteen on tutkimuksissa todettu aiheuttaneen maksa- ja munuaisvaurioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes taas tilaisuus valistaa. Ihmiset kyllä on jo hyvin oppineetkin.
Nuorista eli 18-29-vuotiaista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.
Eli sekä lihavuus että vyötärölihavuus on naisilla yleisempää kuin miehillä? Ymmärretty.
Ap
Vyötärölihavia on molemmissa joka toinen ja ylipainoisia miehiä 72% ja naisia 63%
Sekä lihavuus että vyötärölihavuus (45,6 % vs 46 %) ovat naisilla yleisempiä kuin miehillä, vaikka Suomessa miesten v.lihavuuden rajaa on pyöristetty alaspäin ja naisten ylöspäin. Finterveys 2017. En tiedä miksi te tästä edes jankkaatte, kun aloituksessa ei puhuta lihavuudesta mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Fiksut jättävät kokonaan ostamatta, kun ko. tuotteen on tutkimuksissa todettu aiheuttaneen maksa- ja munuaisvaurioita.
Höpö höpö. Tämä on kyllä vihoviimeinen palsta, josta kenenkään kannattaa ottaa neuvoja sen suhteen, mitä suuhunsa pistää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies joka mulla on ollut, on syönyt enemmän karkkia kuin minä. Minä olen suolaisten herkkujen syöjä.
Mun miehistä taas yksikään ei ole syönyt karkkia ja muutenkaan napostelleet mitään. Itse kyllä pidän karkeista, mutta yritän syödä vaan harvoin, kun lihon helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet siis vain vegaani? Kreatiinilisällä ei ole juurikaan vaikutusta lihasmassaan ja kreatiinivarastoihin, jos on sekasyöjä...
Kreatiini on niin kattavasti tutkittu lisäravinne, että siitä on turha yrittää alkaa keksiä omia totuuksia. Vilkaisepa vaikka täältä ensialkuun.
Myönnän olevani karkkihiiri, tänään ostin reilu puoli kiloa ja vain ja ainoastaan itselleni. Treenaan sen verran aktiivisesti että karkin syöminen ei näy päällepäin. Ihanaa että olen päässyt tähän tilanteeseen että voin vain mennä ja ostaa karkkia ilman että koen siitä valtavaa syyllisyyttä, nimittäin joitain vuosia sitten se oli mahdotonta.
Ja miehet juoda niin paljon kaljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Höpö höpö. Tämä on kyllä vihoviimeinen palsta, josta kenenkään kannattaa ottaa neuvoja sen suhteen, mitä suuhunsa pistää.
Ap
Sinulta tietenkin menee oman kommenttisi ironia ohi, mutta meitä fiksumpia naurattaa.
Siellä karkkihyllyllä on sen takia paljon naisia, kun naiset hakee koko perheen karkit. Monissa perheissä vain nainen ylipäätään käy ruokakaupassa ja ostaa sieltä sitten kaikki.
Meillä vain mies syö karkkeja,mutta minä ne ostan, koska mies käy harvoin kaupassa.
Ja harvoin mies ostaa maitoakaan, vaikka on perheessä ainoa, joka maitoa juo. Tämän perusteella luultavasti luulisit, että naiset on kovia juomaan maitoa??