Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset voivat syödä niin paljon karkkia?

Vierailija
16.09.2023 |

Taas oli oikein ruuhkaa Prisman karkkihyllyllä, kun kävin sieltä viereiseltä hyllyltä kreatiinia hakemassa. Lähinnä naisia.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies joka mulla on ollut, on syönyt enemmän karkkia kuin minä. Minä olen suolaisten herkkujen syöjä.

Vierailija
2/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hölmöt ostaa kreatiinia Prismasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes taas tilaisuus valistaa. Ihmiset kyllä on jo hyvin oppineetkin.

Nuorista eli 18-29-vuotiaista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.

Vierailija
4/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreatiinia? No mulla jäis tämmöiset heti hylkyyn.

Vierailija
5/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hölmöt ostaa kreatiinia Prismasta.

Mistä vähemmän hölmöt ostavat?

Ap

Vierailija
6/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet pihtaa..

Vierailija
7/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorista eli 18-29-vuotiaista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.

Eli sekä lihavuus että vyötärölihavuus on naisilla yleisempää kuin miehillä? Ymmärretty.

Ap

Vierailija
8/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ostaa ruokakauppareissulla miehellekin karkit. Näin ainakin meillä. Itse en syö karkkia.

Vierailija
9/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sekä lihavuus että vyötärölihavuus on naisilla yleisempää kuin miehillä? Ymmärretty.

Ap

Hyvä että on ymmärretty. Nyt laihuta.

Vierailija
10/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ostaa ruokakauppareissulla miehellekin karkit. Näin ainakin meillä. Itse en syö karkkia.

Juu, juu. Vaimon puolesta miehetkin vain Alkossa käyvät tietenkin. :)

Ap

Vierailija
11/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän niitä karkkeja vetää minun kokemuksen mukaan.

En edes tiennyt, että aikuisetkin syö karkkeja, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Syö karkkia, kuin leipää ja sitten valittaa, että on huono olo, mutta koskaan ei opi.

Sisareni sanoi, että hänenmiehensä on niin kova karkin ja kaiken makean syöjä, että rusinatkin katoaa kaapista alta aikayksikön.

Meillä joutuu piilottamaan karkit, jos haluaa, että itsekin ehtii edses pari syömään. 

Ei tuo asia varmaan ole sukupuolisidonnainen, vaan jotkut onmakean perään.

Vierailija
12/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies joka mulla on ollut, on syönyt enemmän karkkia kuin minä. Minä olen suolaisten herkkujen syöjä.

Sama. En itse syö karkkia ollenkaan enkä tällä hetkellä mitään muutakaan makeaa. Mies syö joka ikinen päivä sekä karkkia että pullaa tai muuta kahvileipää.

Vierailija
13/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lauantaina ostavat viikonloppuherkkuja itselleen/muille. Itse olen aina ollut sokeriherkkujen ystävä, en sipsinmässyttäjä. Sipsit lihottavat helpommin. En ole koskaan ollut ylipainoinen. Kohtuudella pitää syödä plus pitää myös pitkiä taukoja, jos jää sokerikoukkuun (olen jäänyt joitakin kertoja).

Vierailija
14/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö salmiakit ole riittävän suolaisia? Huvittavaa miten jotkut ulkomaalaiset kauhistelevat YouTubessa suomalaisten mieltymystä salmikkeihin kun ne eivät olekaan mitään imeliä makeisia.

Vierailija
15/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin sinä, naiset yleensä hoitavat koko perheen ostokset. Miehet yleensä hoitavat itse omat ostoksensa tai pistävät naisen asialle, siksi et niitä miehiä karkkihyllyllä näe. 

Vierailija
16/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vetää karkkien sijaan sipsejä ja kaljaa. Ja viinaa.

Vierailija
17/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiennyt, että aikuisetkin syö karkkeja, kunnes tapasin nykyisen mieheni. Syö karkkia, kuin leipää ja sitten valittaa, että on huono olo, mutta koskaan ei opi.

Sisareni sanoi, että hänenmiehensä on niin kova karkin ja kaiken makean syöjä, että rusinatkin katoaa kaapista alta aikayksikön.

Meillä joutuu piilottamaan karkit, jos haluaa, että itsekin ehtii edses pari syömään. 

Muista piilottaa myös lasten vanukkaat jääkaapissa, jotta mies ei syö niitäkin.

Vierailija
18/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suhtautua vakavasti yhteenkään lisäravinteiden käyttäjään.

Vierailija
19/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin kuin sinä, naiset yleensä hoitavat koko perheen ostokset. Miehet yleensä hoitavat itse omat ostoksensa tai pistävät naisen asialle, siksi et niitä miehiä karkkihyllyllä näe. 

Kauheasti oli nuoria äitejä sitten liikenteessä.

Ap

Vierailija
20/47 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista piilottaa myös lasten vanukkaat jääkaapissa, jotta mies ei syö niitäkin.

Ja se hyydekakku kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan