Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö naista , jos ei se kalua ole heti kovana?

Vierailija
16.09.2023 |

meneekö fiilikset, jos pitää nostaa lippua tankoon?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tullut tosi epävarma olo ja vähän lopahtanut fiilikset, kun mies ei oikein saanut kovaksi. Se oli uuden tapailukumppanin kanssa eka kerta. Oli jo kertaalleen ainakin vähän kovettunut ja sitten löystyi yhtäkkiä. En uskaltanut runkata häntä hirveästi siinä, kun pelkäsin että ei kovene ollenkaan ja tulee tosi kiusallista. Aikaisemmin kaikki seksikumppanit on olleet heti kovana eikä ole ollut mitään lopahtamisongelmia.

Tehtiin ensin muuta (nuolemista, sormetusta yms.) ja sitten mies halusi panna minua. Hän joutui runkkaamaan itseään siinä juuri ennen yhdyntää, niin sekin tuntui siltä että joudun jännittämään hänen puolesta, ja oma kiihottuminen lopahti. Hän oli etukäteen maininnut ettei hänellä aina seiso niin helposti kuin haluaisi. Mutta siitä olisi silti minusta voinut ja pitänyt keskustella että se ei johdu minusta. kun ryhdyttiin puuhiin.

No hänhän oli nimenomaan tämän sanonut jo etukäteen, joten tiesit ettei johdu sinusta. Olisit voinut suhtautua asiaan itse tilanteessa rennommin, nyt sen sijaan teit siitä ongelman.

Vierailija
22/28 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilikset menee jos turhan kauan joutuu houkutella pystyyn tai lerpahtelee kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään haittaa. En minä itsekkään ole heti valmis vain siitä ilosta, että seksiä on tiedossa. Päin vastoin, sehän on oikein nautinnollista alkaa valmistella miestä ns. juhlakuntoon.

Vierailija
24/28 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mene fiilikset. Seisokki tulee ja menee. Jos tunnelma on rento ja hyvä, kyllä se nousee kun on tarve :) On kiva ottaa rento kulli suuhun juurta myöten, kohtapa se ei sinne enää mahdukaan..

Vierailija
25/28 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä: "Häiritseekö miestä , jos ei se pillukaan ole heti märkänä", ihan voisi kysyä vastineeksi, ap:lle.

..tiedätkö, sen oikean, vastauksen?

Vierailija
26/28 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana häiritsi. Nyt kokeneempana en ota asiasta itseeni, kunhan ei kesken yhdynnän lerpahda.

Vierailija
27/28 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä on selkeä ero, seisooko kovana heti seksiä aloittaessa vaiko ei. Vaimo tottunut siihen, että seisoo vaativana ja kovana. Silloin hänen halunsa syttyy heti ja klitta paisuu kovaksi jo aloittaessa. Nyt vanhempana huomannut, että jos kaluni ei ole heti kovettunut, niin vaimon syttyminenkin ollut huonompaa. Ei varmaan tee sitä tahallaan, mutta vaikuttaa fiiliksiin tiedostamatta. Onneksi viimeistään nuollessa on kaluni noussut täyteen seisokkiin. Mutta ihan vastaavasti, jos vaimon pillu ei selvästikään herää katoaa itseltäkin into ja seisokki laskee. Vastaavasti vaimon saadessa suuseksillä orgasmin omakin himo on tapissa ja kulli pullistelee odottaen kiimaiseen pilluun pääsyä. Tottunut siihen, että vaimo ollut halukkaana ja pillu saanut orgasmin. Jos jäänyt tulematta, niin ollut vaikeuksia seisokin kanssa jotta yhdyntä onnistuisi. Vaimo kuitenkin aina halunnut kullia pilluun, sai orgasmin tai ei. Itse vaan tottunut aina halukkaaseen pilluun joten orgasmittomuus vaikuttanut aina seisokkiini. Sitä vain jotenkin tottunut elämään vaimon kiiman mukaan, eikä ajattelemaan itseä.  Tottahan se on, että kiimaiseen pilluun naiminen on miehellekin parasta nautintoa. 

Vierailija
28/28 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään siitä kun saan herätellä nukkuvaa karhua. Olen ihan mielelläni kaksin käsin kiinni miehen miehen munissa ja kalussa. Minulle tulee automaattisesti pimsa märäksi kun huomaan saaneeni kalun kovenemisen alkuun. Tuntuu kuin käyttäisin hyvinkin suurta käskyvaltaa kun miehelle kunnon erektion aikaiseksi.

Toki on meilläkin niitäkin kertoja kun mies imee minua ja saa sekä minut että itsensä kiihkeään panokuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme