Miten peset kasvosi kun tarjolla ei ole vettä?
Ja tilanne on useita päiviä kestävä ja toistuva. Meikkiä ei tarvitse poistaa, en käytä sellaista näissä oloissa, mutta toki päivän aikana kertyy iholle kaikenlaista, jota ei voi jättää puhdistamatta, tai se näkyy.
Olen helposti allergisoituvaa tyyppiä, se vaikuttaa vähän.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Käytän ihan perusarjessakin Pampers Aqua Pure -puhdistuspyyhkeitä.
Jep, aina vastaava tuotepaketti836
käsilaukussa, kun ei voi aina tietää mistä herää. ;)
Vierailija kirjoitti:
Olisin huolissani ihan muusta hygieniasta kuin kasvojen pesusta, jos olisin useita päiviä ilman vettä. Kasvot puhdistaisin kosteuspyyhkeellä tai misellivedellä riippuen muista olosuhteista.
Samoilla babywipeilla voi koko kropan käydä läpi ja alapäänkin. Tai voi jopa ostaa aikuiswipeja. Savettitkin on keksitty.
Kyllä mä pärjään ilman naamapesua tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tilanne se voisi olla? En ikinä ole missään ilman vettä. Antakaa nyt joku esimerkki.
No esim vaikka telttaillessa.
Mä olen jonkin verran patikoinnut ja reitit pitää aina suunnitella siten, että joku puro jossain pulpahtaa pintaankin per päivä, että saa siistittyä itsensä ja juomavettä.
En vaan osaa nähdä tilannetta, että vettä ei olisi saatavilla missään muodossa useampana vuorokautena.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tilanne se voisi olla? En ikinä ole missään ilman vettä. Antakaa nyt joku esimerkki.
Kai nyt telttaretkelle otetaan juomavettä mukaan, ja sillä voi käsittääkseni tarvittaessa pestä kasvotkin.
Vierailija kirjoitti:
Joku kosteusvoide käy ja pyyhkii nenäliinalla liat pois
Aqualan L oli joskus sellainen, mitä sanottiin myös naamaputsariksi. Kuivaihoisille ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt telttaretkelle otetaan juomavettä mukaan, ja sillä voi käsittääkseni tarvittaessa pestä kasvotkin.
Mä asun kesät vanissa. Vettä on tietenkin, täysissä tonkissa 32 litraa, enemmän kyse on siitä, etten näe naamanpesua tarpeelliseksi. Mies kyllä pesee omansa (lämmittää vettä kattilassa, ellei sulamisvesipuroja löydy), on rasvaisempi kaveri.
Käytän joka päivä muutenkin misellivettä ja vanulappuja, en pese vedellä kuin suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jonkin verran patikoinnut ja reitit pitää aina suunnitella siten, että joku puro jossain pulpahtaa pintaankin per päivä, että saa siistittyä itsensä ja juomavettä.
En vaan osaa nähdä tilannetta, että vettä ei olisi saatavilla missään muodossa useampana vuorokautena.
ohis
Ennemmin sitä miettii juomista kuin naamaa, jos ei ole vettä.
Ohis II
En ole useita päiviä paikassa jossa ei ole vettä. Vähintään sitä tarvitsee ruokaan ja juomaksi.
Jos ei meikkaa niin ei niitä kasvoja tarvitse pestä. Erikseen. Iho nauttii kun saa olla omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä telttailet, jos et tuhansien järvien maassa löytä järveä, jokea tai puruo moneen päivään?
Micellar-vesi tai meikinpoistopyyhkeet
Vierailija kirjoitti:
Pissin käsilleni ja siitä huljuuttelen naamalleni
Ei tällaista voi tänne kirjoittaa, ihmisillä ei ole huumorintajua. Kiitos nauruista.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Jos ei meikkaa niin ei niitä kasvoja tarvitse pestä. Erikseen. Iho nauttii kun saa olla omillaan.
Eheeei, eihän se. Ihoa pitää rassata joka päivä aamuin illoin kovilla kemikaaleilla, ei se muuten voi hyvin. Kyllä teollisuus tietää paremmin, niin ja kosmetologi....
Hankaan vessapaperilla, kuten per*eenkin.
Käytän yleensä aurinkosuojaa enkä meikkiä joten ei sitä paljon tarvii pestä pois.