Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten peset kasvosi kun tarjolla ei ole vettä?

Vierailija
16.09.2023 |

Ja tilanne on useita päiviä kestävä ja toistuva. Meikkiä ei tarvitse poistaa, en käytä sellaista näissä oloissa, mutta toki päivän aikana kertyy iholle kaikenlaista, jota ei voi jättää puhdistamatta, tai se näkyy.

Olen helposti allergisoituvaa tyyppiä, se vaikuttaa vähän.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän yleensä aurinkosuojaa enkä meikkiä joten ei sitä paljon tarvii pestä pois.

Vierailija
22/37 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän ihan perusarjessakin Pampers Aqua Pure -puhdistuspyyhkeitä.

Jep, aina vastaava tuotepaketti836

käsilaukussa, kun ei voi aina tietää mistä herää. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin huolissani ihan muusta hygieniasta kuin kasvojen pesusta, jos olisin useita päiviä ilman vettä. Kasvot puhdistaisin kosteuspyyhkeellä tai misellivedellä riippuen muista olosuhteista.

Samoilla babywipeilla voi koko kropan käydä läpi ja alapäänkin. Tai voi jopa ostaa aikuiswipeja. Savettitkin on keksitty.

Vierailija
24/37 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pärjään ilman naamapesua tarvittaessa.

Vierailija
25/37 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tilanne se voisi olla? En ikinä ole missään ilman vettä. Antakaa nyt joku esimerkki.

No esim vaikka telttaillessa.

Mä olen jonkin verran patikoinnut ja reitit pitää aina suunnitella siten, että joku puro jossain pulpahtaa pintaankin per päivä, että saa siistittyä itsensä ja juomavettä.

En vaan osaa nähdä tilannetta, että vettä ei olisi saatavilla missään muodossa useampana vuorokautena.

ohis

Vierailija
26/37 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tilanne se voisi olla? En ikinä ole missään ilman vettä. Antakaa nyt joku esimerkki.

Kai nyt telttaretkelle otetaan juomavettä mukaan, ja sillä voi käsittääkseni tarvittaessa pestä kasvotkin.

Vierailija
27/37 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kosteusvoide käy ja pyyhkii nenäliinalla liat pois

Aqualan L oli joskus sellainen, mitä sanottiin myös naamaputsariksi. Kuivaihoisille ilmeisesti.

Vierailija
28/37 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt telttaretkelle otetaan juomavettä mukaan, ja sillä voi käsittääkseni tarvittaessa pestä kasvotkin.

Mä asun kesät vanissa. Vettä on tietenkin, täysissä tonkissa 32 litraa, enemmän kyse on siitä, etten näe naamanpesua tarpeelliseksi. Mies kyllä pesee omansa (lämmittää vettä kattilassa, ellei sulamisvesipuroja löydy), on rasvaisempi kaveri.

29/37 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä muutenkin misellivettä ja vanulappuja, en pese vedellä kuin suihkussa. 

Vierailija
30/37 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jonkin verran patikoinnut ja reitit pitää aina suunnitella siten, että joku puro jossain pulpahtaa pintaankin per päivä, että saa siistittyä itsensä ja juomavettä.

En vaan osaa nähdä tilannetta, että vettä ei olisi saatavilla missään muodossa useampana vuorokautena.

ohis

Ennemmin sitä miettii juomista kuin naamaa, jos ei ole vettä.

Ohis II

Vierailija
31/37 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole useita päiviä paikassa jossa ei ole vettä. Vähintään sitä tarvitsee ruokaan ja juomaksi.

32/37 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei meikkaa niin ei niitä kasvoja tarvitse pestä. Erikseen. Iho nauttii kun saa olla omillaan.

Vierailija
33/37 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä telttailet, jos et tuhansien järvien maassa löytä järveä, jokea tai puruo moneen päivään?

Vierailija
34/37 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micellar-vesi tai meikinpoistopyyhkeet

Vierailija
35/37 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissin käsilleni ja siitä huljuuttelen naamalleni

Ei tällaista voi tänne kirjoittaa, ihmisillä ei ole huumorintajua. Kiitos nauruista.

Vierailija
36/37 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Jos ei meikkaa niin ei niitä kasvoja tarvitse pestä. Erikseen. Iho nauttii kun saa olla omillaan.

Eheeei, eihän se. Ihoa pitää rassata joka päivä aamuin illoin kovilla kemikaaleilla, ei se muuten voi hyvin. Kyllä teollisuus tietää paremmin, niin ja kosmetologi....

Vierailija
37/37 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaan vessapaperilla, kuten per*eenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi