Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna teki rikosilmoituksen, hankki miehelle lentolipun ja saattoi suoraan putkasta lentokoneeseen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suomen poliisi kykene saattamaan öykkäreitä lentokoneeseen?

Vierailija
2/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria O. kirjoitti:

Ei järkeä Minnalla. Karvakäden patjaksi antautui ja sitten valittaa. Ei sympatiaa.

Olipa myönsi suoraselkäisesti virheensä itselleen ja laittoi väkivaltaisen hullun ukon kotimatkalle. Juuri näin eikä urhiutumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Mun exällä oli "valvottu maastapoistuminen". (Tai "maastapoistaminen"?)

Jouduin ostaa itse lipun, mutta jepet vei suoraan putkasta kentälle ja koneeseen.

Poliisit neuvoi tekemään useamman eri rikosilmoituksen. Muistaakseni edellytti 3 ilmoa tähän ulosheittoon, vaikka oltiin virallisesti aviossa. Ukko piileskeli jonkun kaverinsa luona, mutta kyllähän jepet nämä porukat tunsi ja löytyi pian.

Jos en olisi ostanut lentolippua, asia olisi pitkittynyt. Nytmeni lopulta aika nätisti

Vaikka osa poliiseista kommentoi mua syyllistäen. Pöh, nykyään voisi valittaa poliisin huonosta asenteesta uhria kohtaan. Silloin oli eri aika.

Myöhemmin huhuili mulle (muka) Ruotsista. Puhelut loppui, kun mieheni kerran vastasi ja lateli suorat sanat.

Vierailija
4/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ehkä käytetty tarinassa vähän reilummalla kädellä värikynää.

Ei tainnut olla kuin se yksi ja se sai lähteä kotimatkalle.

Vierailija
5/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se niin on, että kun ukot kantoi nuo sisään 2015 niin me naiset kannetaan ne ulos.

Vierailija
6/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria O. kirjoitti:

Ei järkeä Minnalla. Karvakäden patjaksi antautui ja sitten valittaa. Ei sympatiaa.

Maria laittaa vaan housut jalkaan ja ajaa partansa. Kaikki me tehdään virheitä. Minna tarttui toimeen ja teki asialle tarvittavan jopa vaikka kytät pelleili tapansa mukaan. Moni pilaa elämänsä ja tuhlaa tyttövuodet kusipäiden kanssa, harmi ettei suomalaisia kusipäitä voi minnekkään passittaa. Pilaa meidän kunnon miesten maineen.

Vierailija
7/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koki parisuhdeväkivaltaa, lähetti italiaanon matkoihinsa ja .... meni vartijan töihin saudien palatsiin?

Vähän kuin olisi ollut juutalainen joka pakeni Varsovan Ghetosta ja menisi sitten töihin Göringin huvilaa vahtimaan.

Vierailija
8/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Jouduin ostaa itse lipun, mutta jepet vei suoraan putkasta kentälle ja koneeseen.

Poliisit neuvoi tekemään useamman eri rikosilmoituksen. Muistaakseni edellytti 3 ilmoa tähän ulosheittoon, vaikka oltiin virallisesti aviossa. Ukko piileskeli jonkun kaverinsa luona, mutta kyllähän jepet nämä porukat tunsi ja löytyi pian.

Jos en olisi ostanut lentolippua, asia olisi pitkittynyt. Nytmeni lopulta aika nätisti

Vaikka osa poliiseista kommentoi mua syyllistäen. Pöh, nykyään voisi valittaa poliisin huonosta asenteesta uhria kohtaan. Silloin oli eri aika.

Myöhemmin huhuili mulle (muka) Ruotsista. Puhelut loppui, kun mieheni kerran vastasi ja lateli suorat sanat.

Tuskin toimii tässä tapauksessa kun kyseessä on Euroopan Unionin kansalainen. Italialainen saa tulla ja mennä Suomeen täysin rajoituksetta. Kuten myös me sinne.

Vierailija
9/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?

Tuskin toimii tässä tapauksessa kun kyseessä on Euroopan Unionin kansalainen. Italialainen saa tulla ja mennä Suomeen täysin rajoituksetta. Kuten myös me sinne.

Jos tämä mies oli "italialainen".

Vierailija
10/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria O. kirjoitti:

Valittaa? Eihän se mitään valita, vaan teki jotain asialle!

Vierailija
11/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se niin on, että kun ukot kantoi nuo sisään 2015 niin me naiset kannetaan ne ulos.

Eikös se yks pääministeri ihan toivottanut tervetulleeksi ja toinen, tais olla nainen että tänne kyllä mahtuu x-määrä niitä tulijoita...

Vierailija
12/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on lähestymiskielto voimassa niin mitä hittoa se hakeutuu miehen lähettyville itse.

Saisi kielto olla sitten puolin toisin, kun sellainen tulee voimaan.

Vierailija
13/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoit juttua tietämättä lainkaan, mistä kyse? Tämä kyseinen tarina tapahtui viime vuosituhannen puolella ja EU-kansalaisen kanssa, joten tuskin kukaan muu avusti kuin tyttöystävä korkeintaan.

Vierailija
14/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se yks pääministeri ihan toivottanut tervetulleeksi ja toinen, tais olla nainen että tänne kyllä mahtuu x-määrä niitä tulijoita...

Ihme lukutaidottomia vajukkeja taas palsta täynnä. Jutun nainen tapasi italialaisen miehensä 1990-luvulla. Arabikevät oli tosiaan 2015. Näillä asioilla ei ole tasan mitään tekemistä keskenään. Välissä on kymmeniä vuosia, eikä kyse ollut arabipakolaisesta.

Ja mitä tulee naisten hakkaamiseen, sillä on Suomessa pitkät perinteet. Kantasuomalaiset miehet hakkaavat naisiaan toiseksi eniten Euroopassa. Jostain syystä tämäkään ei persuja kiinnosta.

Vierailija
15/24 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa muukalaisrikollisillekin hankittaisiin suoraan yksisuuntainen lentolippu sinne mistä tulivatkin.

Vierailija
16/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pennanen seisoo edessä.

Vierailija
17/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria O. kirjoitti:

Olipa myönsi suoraselkäisesti virheensä itselleen ja laittoi väkivaltaisen hullun ukon kotimatkalle. Juuri näin eikä urhiutumista.

Naisenko virhe se on, jos mies on sika?

Ehkä siinä mielessä, että miehen äidin olisi pitänyt tehdä abortti, muttei tehnyt. Sinun äitisi teki saman virheen. Tai ehkä isäsi olisi pitänyt vain lyödä pääsi murskaksi ovenpieleen kun synnyit hänen klooninaan.

Vierailija
18/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Minna ! Sinunlaisiasi tarvitaan. Kaikki väkivalta on rikollista. Onneksi et lannistuntut poliisin vähättelyyn, vaikka olit vielä nuori. Mustasukkaisuus on paha sairaus eikä siitä parane millään lääkkeellä. Rakastuminen on ihanaa, kun se on aitoa ja rehellistä. Olen iloinen sinun puolesta että jaksat auttaa toisia saman kokeneita. Surullista että saat kusipäiltä tyhmää palautetta. Anna niitten sitten hakata päätään seinään kun ei apu kelpaa. Mies osaa puhua hakatun omalle puolelleen. Nimimerkki 55 aviossa ollut ja monta koskea on laskettu, mutta nyt on suvanto vaihe.

Vierailija
19/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Minna ! Sinunlaisiasi tarvitaan. Kaikki väkivalta on rikollista. Onneksi et lannistuntut poliisin vähättelyyn, vaikka olit vielä nuori. Mustasukkaisuus on paha sairaus eikä siitä parane millään lääkkeellä. Rakastuminen on ihanaa, kun se on aitoa ja rehellistä. Olen iloinen sinun puolesta että jaksat auttaa toisia saman kokeneita. Surullista että saat kusipäiltä tyhmää palautetta. Anna niitten sitten hakata päätään seinään kun ei apu kelpaa. Mies osaa puhua hakatun omalle puolelleen. Nimimerkki 55 aviossa ollut ja monta koskea on laskettu, mutta nyt on suvanto vaihe.

Vierailija
20/24 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria O. menee nyt vaihtamaan kalsarit ja nimimerkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi