Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa paljaalla?
Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Olen 40v ja en ole kertaakaan kortsua pukenut, tai mitään tautia saanut. Ja vaikka saisin, niille on lääke.
Sama juttu. Olen 60+ ja kokenut noin 30 naista elämäni aikana. Ei koskaan kortsua. Tarvitsee vaan valita laadukkaasti.
Et voi olla tosissasi?
Noin 100 naista 35v aikana. Max 40% ( alle ) tapauksissa on menty kumilla. Summassa mukana tyttöystävät, kertapanot, kaksi fwb, kaksi vaimoa ja useita maksullisia. Kertaakaan ei mitään, ei yhtään tautia.
Lukuja en myöskään liioittele. Tarkkaan en voi sanoa, mutta seksikumppaneita on 90 - 110 kpl ( en kirjoittanut ylös tyyliin; rakas päiväkirja tänään panin Tanjaa ). Sillä matikalla olen harrastanut suojaamatonta seksiä 60 - 70 eri naisen kanssa. Monen
Hyvä tuuri ollut sinulla, joku saa taudit heti ensimmäiseltä kumppanilta. Mutta ne on ne miehet joilta taudit tulee.
Noihin "mietoihin" tauteihin on alkanut kehittyä superbakteereja, joihin ei tehoa mitkään antibiootit. Esim. Tippuri.
Hiivatulehduksestakin on jo löydetty tappavan vaarallisia muotoja.