Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa paljaalla?
Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.
Kommentit (62)
Just näin. En harrasta noita, mut olis kyllä iso iso red flag jos tollaista edes ehdottaisi. Oikeastaan niin iso miinus että saisi laittaa housut samantien takaisin jalkaan.
Kyllä rouvat antaa paljaalla vieraalle, myös ola rouva.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei ole vaatinut pitämään kumia kun olen saanut suuhoidon. Ne naiset joilla taas ei ole enää raskaudenpelkoa eivät ole vaatineet kumia. On mulla ollut ne tietysti mukana mutta vastaus on ollut "et sä tarvii". Yksi katsoi vielä munan päästä valuuko mitään. Käsitykseni mukaan ei yli 40v enää käytä kondomia yhdenyön jutuissakaan.
Toisaalta myös alle 20v tytöt eivät koskaan vaadi kumia. Ainakaan määrätietoiselta vanhemmalta mieheltä, joka kostuttaa pillun, jota halutaan miellyttää ja näin ollen annetaan aivan luonnollisesti paljaalla. Ainoat harvat kerrat, kun joku on kumeista puhunut, ovat osuneet 23-28v ikähaarukkaan (ja silloinkin yleensä eka kerta naisen toiveesta kumilla, mutta tokalla kerralla ei ollutkaan enää väliä)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Olen 40v ja en ole kertaakaan kortsua pukenut, tai mitään tautia saanut. Ja vaikka saisin, niille on lääke.
Sama juttu. Olen 60+ ja kokenut noin 30 naista elämäni aikana. Ei koskaan kortsua. Tarvitsee vaan valita laadukkaasti.
Turvallisen kumppanin kanssa vapaammin ilman mitään kumeja.
No se on joskus myös jossakin tapauksessa hedelmöityshoidon tarve naisella. Ja kun kohdalle sattuu oman miehen kokoinen ja näköinen neitsytpoika, niin se on menoa silloin. No sattuuhan sitä paremmissakin perheissä.
En tiedä nykyaikana, mutta ainakin ennen pani jokunen vuosikymmen sitten.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä nykyaikana, mutta ainakin ennen pani jokunen vuosikymmen sitten.
Ihan normia 2024
Ärsyttävää on vängätä "en laske sisään"-tyyppien kanssa, varsinkin kun itsekin oikeesti haluaisi ilman kortsua (koska joo, se vaan tuntuu niiiiin paljon paremmalta). En tajua miksi jätkiä huolettaa vaan se raskaus, taudit ei yhtään. Tautipelossa siis AINA kondomi.
N
Vierailija kirjoitti:
Paljaalla veteleminen tuntemattoman kanssa on typerintä lottopeliä molemmin puolin ikinä. Ja kun arvonta tapahtuu vasta jonkin ajan päästä. Seuraukset voivat olla loppuelämän (pitkän tai lyhyen)
Typerää ja vastuutonta on myös tupakointi, päihteiden käyttö, extreme urheilulajit ja niin moni muu. Mutta sen takia niitä harrastetaankin. Jännitys ja vaara pois ja mitään ei jää.
Eikä ole kiinni vain miehestä. Edelliseltä pikasuhteelta itse pannessa kysyin "sisään vai ulos?". Sisään mulla on kierukka" oli vastaus. Eikä kumpikaan kysellyt ketä on pantu missä tai milloin. Nainen oli myös laiha, koulutettu, töissä, hyvässä kunnossa ja itse aloitti ottamalla suihin. Ikä reilusti yli 30v.
Itse kannamme tekojemme seuraamukset, mutten koondoomia takulla pue, ellei nainen sitä vaadi. Olkoon miten kertapano hyvänsä. Mutten myöskään pakota. Käytän kumia naisen niin pyytäessä.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää on vängätä "en laske sisään"-tyyppien kanssa, varsinkin kun itsekin oikeesti haluaisi ilman kortsua (koska joo, se vaan tuntuu niiiiin paljon paremmalta). En tajua miksi jätkiä huolettaa vaan se raskaus, taudit ei yhtään. Tautipelossa siis AINA kondomi.
N
Taudit ovat kuppaa tai HIV:iä lukuun ottamatta aika "mietoja", ja yleensä hoituvat lyhyellä lääkekuurilla. Raskaus ja mahdolliset elatusmaksut sen sijaan ovat "isompi juttu".
Jos nyt yleensä jotain tauteja tai sairauksia pelkään, niin sitten puhutaan syövästä, sepelvautimotaudista tms, ei tippurista, herpeksestä tai kondylomasta.
Ps. En ole koskaan harrastanut yhden yön suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuu jatkuvasti.
Valitettavasti. Sitten itketään kun saa sukupuolitaudin tai pahimmassa tapauksessa hivin.
Ilmanmuuta!
nautintoja parhaillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Olen 40v ja en ole kertaakaan kortsua pukenut, tai mitään tautia saanut. Ja vaikka saisin, niille on lääke.
Sama juttu. Olen 60+ ja kokenut noin 30 naista elämäni aikana. Ei koskaan kortsua. Tarvitsee vaan valita laadukkaasti.
Et voi olla tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi?
Noin 100 naista 35v aikana. Max 40% ( alle ) tapauksissa on menty kumilla. Summassa mukana tyttöystävät, kertapanot, kaksi fwb, kaksi vaimoa ja useita maksullisia. Kertaakaan ei mitään, ei yhtään tautia.
Lukuja en myöskään liioittele. Tarkkaan en voi sanoa, mutta seksikumppaneita on 90 - 110 kpl ( en kirjoittanut ylös tyyliin; rakas päiväkirja tänään panin Tanjaa ). Sillä matikalla olen harrastanut suojaamatonta seksiä 60 - 70 eri naisen kanssa. Monen kanssa useita kertoja.
Etenkin rouvashenkilöitä on mukava naida paljaalla niin, että laskee sisään. Parasta on, jos haluaa uuden kierroksen, että oikein kirnuaa niitä siemeniä siellä ja laskee uuden satsin sisään. Sen jälkeen on mukava passittaa rouva kotiin oman ukkonsa viereen.