Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa paljaalla?
Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.
Kommentit (62)
No voi voi. Mitä se sua liikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Siinä yksi panija.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuu jatkuvasti.
Ihanko oikeesi?
Miksi ei? Olen 40v ja en ole kertaakaan kortsua pukenut, tai mitään tautia saanut. Ja vaikka saisin, niille on lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä yksi panija.
Niin? Mitä se sua liikuttaa?
Aloittaja voi olla huoleti, kiltit eivät saa kumilla eikä ilman.
Kyllä oon pannut ilman kumia. Täytyy vaan olla varovainen ettei naisen pimppiin laukea.
Vierailija kirjoitti:
Eikä rumat.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jokin ihmisryhmä säästyy sukupuolitaudeilta. Mutta nämä "terveet" eivät pääse jatkamaan sukuaan. Mitä luonto/Jumala tarkoittaa tällä?
Kyllä minä ainakin olen pannut paljaalla ja panen tästä edeskin päin. Mukava ruiskuttaa siemenet toisen sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jokin ihmisryhmä säästyy sukupuolitaudeilta. Mutta nämä "terveet" eivät pääse jatkamaan sukuaan. Mitä luonto/Jumala tarkoittaa tällä?
Ei kaikesta tarvitse etsiä syvempää merkitystä. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen pannut paljaalla ja panen tästä edeskin päin. Mukava ruiskuttaa siemenet toisen sisään.
Nieleekö?
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavaa
Mikä kohta?
Oon pannu joo, mut kerran kävi tyhmästi kun olis pitänyt vetää ulos niin pinppi lukitsi kullin sisään niin oli pakko päästää soosit sisään. Ei ollu mun vika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavaa
Mikä kohta?
Se kohta jossa kairaan sua paljaalla perseeseen ja just ennen orgasmiani vedän ulos ja ammun kudin sun naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Sisään ruiskuttaminen on ihanan tutuista ja naisetkin siitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavaa
Mikä kohta?
Se kohta jossa kairaan sua paljaalla perseeseen ja just ennen orgasmiani vedän ulos ja ammun kudin sun naamalle.
Sitten massuttelee niitä roippeita ihan kiimoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Niiden sukupuolitautien hoito yleensä maksetaan verorahoilla, mutta sinä taidatkin olla vain saamapuolella, mitä tulee etuuksiin.
Tapahtuu jatkuvasti.