Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummipoika 13v. En ole nähnyt häntä vuosiin. Lahja-asiaa mietin.

Vierailija
23.12.2006 |

Olen nähnyt pojan viimeksi vuonna 2003 kun saimme kutsun pojan synttäreille. Muuttavat usein enkä aina tiedä edes missä kaupungissa asuvat. Osoitekorttia ei ole koskaan tullut ja puhelinnumero on salainen. Poika on minulle rakas, mutta lahjan toimittaminen on vähän hankalaa. Joskus olen laittanut sen pojan mummon postilaatikkoon. En tiedä onko mennyt perille kun mitään ei ole kuulunut.:( Onko törkeetä kun lahja jää antamatta kun olosuhteet ovat nämä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joskus olen laittanut sen pojan mummon postilaatikkoon.

Vierailija
2/8 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien velvollisuus osoite ja puhelinnumero kertoa. etkö voi kysyä osoitetta mummolta?

Vierailija
4/8 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ethän sä voi mitään tehdä tuossa tilanteessa, jos nyt vakavasti puhutaan. Ethän sä voi tietää, mihin sun pitää lahja laittaa. Toki seuraavalla kerralla, kun olet puheissa kummilapsesi vanhempien kanssa, voisit kertoa tästä ongelmastasi. t. 2

Vierailija
5/8 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan äiti sanoo, että juu juu, mutta mitään ei kuulu.

Vierailija
6/8 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin hänen vanhempansa ovat poikani kummeja, eikä heistäkään ole mitään kuulunut. Harmittaa, mutta ei voi mitään.

Vierailija
7/8 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirje ja loppuun vielä teksti että ohessa 50¿ lahjarahaa, mutta jätä raha pois, niin johan kohta ottaa yhteyttä

Vierailija
8/8 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat poistaneet sinut tuttava-listalta.