Kummipoika 13v. En ole nähnyt häntä vuosiin. Lahja-asiaa mietin.
Olen nähnyt pojan viimeksi vuonna 2003 kun saimme kutsun pojan synttäreille. Muuttavat usein enkä aina tiedä edes missä kaupungissa asuvat. Osoitekorttia ei ole koskaan tullut ja puhelinnumero on salainen. Poika on minulle rakas, mutta lahjan toimittaminen on vähän hankalaa. Joskus olen laittanut sen pojan mummon postilaatikkoon. En tiedä onko mennyt perille kun mitään ei ole kuulunut.:( Onko törkeetä kun lahja jää antamatta kun olosuhteet ovat nämä?
Kommentit (8)
vanhempien velvollisuus osoite ja puhelinnumero kertoa. etkö voi kysyä osoitetta mummolta?
Mut ethän sä voi mitään tehdä tuossa tilanteessa, jos nyt vakavasti puhutaan. Ethän sä voi tietää, mihin sun pitää lahja laittaa. Toki seuraavalla kerralla, kun olet puheissa kummilapsesi vanhempien kanssa, voisit kertoa tästä ongelmastasi. t. 2
Tosin hänen vanhempansa ovat poikani kummeja, eikä heistäkään ole mitään kuulunut. Harmittaa, mutta ei voi mitään.
kirje ja loppuun vielä teksti että ohessa 50¿ lahjarahaa, mutta jätä raha pois, niin johan kohta ottaa yhteyttä
Vierailija: