Minä siunaan teitä kaikkia Jeesukselle naureskelevia omassa mielessäni.
Suren myös sitä, että suuri osa ihmiskuntaa on tänäkin jouluna ilman Jeesusta. Teiltä puuttuu elämästä rauha. Siksi näette vaivaa Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamiseksi.
Jumala, siunaa sinä meitä jokaista tänä jouluna. Siunaa erityisellä parantavalla rakkaudellasi jokaista tällä Aihe vapaa-palstalla surffailevaa ihmistä. Kiitos Jeesus, että sinä olet tehnyt syntien anteeksi saamisen meille mahdolliseksi kuolemalla meidän pahuutemme tähden. Tule tänä jouluna meitä lähelle. Sinua minä haluan ylistää ja kunnioittaa. Sinä olet rakkauden ja armon antaja, Isä, kaiken kiitoksen arvoinen. Aamen.
Kommentit (20)
luoduilleen anteeksi ilman uhrausta. Miten kuolematon ottaa osan itsestään ja lähettää jonnekin kuolemaan, jotta hän itse voisi antaa toisille anteeksi? Ei näissä kristittyjen höpinöissä ole minkään valtakunnan järkeä.
Kristinuskon sanoma on yksinkertainen. Kysehän on vain vapaasta valinnasta uskoa se tai ei.
Jumala, anna meille ymmärrystä sanasi suhteen. Näytä meille mikä on totuus. Kosketa meitä jokaista niin, että tänäkin jouluna rauhasi voi täyttää meidät. Siunaa av-mammoja ja muita näillä sivuilla käyviä. Sinulle kuuluu kunnia! Ylistetty Jeesus, Jumalan ainoa poika, joka tarjoat meille sovitusta ilmaiseksi. Anna meidän ymmärtää. Kiitos valtavasta rakkaudestasi ja armostasi meitä jokaista kohtaan. Sinä rakastat uskovaa. Sinä rakastat häntä, joka sinua pilkkaa. Ylistys sinulle Herra Kaikkivaltias. Tänä jouluna 2006 sinä olet yksin Tie, Totuus ja Elämä. Kiitos sinulle siitä. Aamen.
Hän on nimittäin läsnä kaikkialla. Kuulee ja näkee. Siksi minäkin vuodatan näitä ajatuksiani. Tiedän etten tee sitä turhaan.
Siunaa sinä, Jumala, suomalaisia tänäkin jouluna! Sinä olet rakkaus.
Hello ketjun aloittaja. Uskikseksi voisin itseänikin sanoa. Olen vain huomannut sen ikävän tosiasian tässä maailmassa, että vaikka tunnen Jumalalle täysin kelpaavanikin vikoineni ja synteineni, niin toisille uskoville en kelpaa.. Missä vika? Ju,alahan opettaa meitä rakkauteen toisiamme kohtaan. Tuntisin hengelliseksi kodikseni esim. vapaakirkon, mutta elämäntyylini (avoliitto ja lapsi) saa aikaan vain sen, että minut tuomitaan tuossa kirkossa ja yritetään saada elämäni muuttumaan=ero avoliitosta tai avioliitto. Miksi ihmiset ovat niin raakoja? Kerroppa se? Luterilainen kirkko ei niin omalta tunnu, mutta on se ainoa vaihtoehto.
Tää teidän " rakkaus" on järjestänyt aika kivoja luonnon tuhoja ihmisille ja mm. Jobille aika kivat paikat.
Jumala kuvataan raamatussa pikkusieluiseksi narsistiksi. Sellaisen Jumalan kannattajat ei itsekään kauhean kummoisia ihmisiä voi olla.
Sinut on tuomittu siksi, että ihmiset ovat inhimillisiä. Jumalalla rakkautta riittää ihmisille kaikissa eri elämäntilanteissa. Jos mahdollista, voisitko ajatella jättäväsi nuo tuomiot omaan arvoonsa? Nämä tuomitsijat kyllä itse vastaavat Jumalalle omista tekemisistään, ihan niin kuin sinäkin omistasi. Ei ole helppoa liittyä porukkaan, jossa tuntee itsensä erilaiseksi tai jopa tuomituksi, mutta myös me uskovaiset olemme siinä mielessä epätäydellisiä, että luulemme olevamme aina oikeassa ja riittävän päteviä " korjailemaan" toistemme elämää. Jumalalla on meitä kaikkia varten hyvät suunnitelmat ja ajatukset. Armoa kyllä riittää, jos olemme itse valmiita sitä Jumalalta pyytämään. Saamme elää vapaina ja armahdettuina epätäydellisinä ihmisinä!
Kiitos Herra Jeesus, että sinä annat tälle toiselle kirjoittaneelle uskovalle tänä jouluna valtavan annoksen rakkauttasi. Sinä uudistat häntä, parannat häntä, ja tuot hänelle ilon, rohkeuden ja varmuuden elämässä. Sinä Jeesus olet armo ja rakkaus. Kiitos siitä että sinä olet meitä lähellä. Ylistän sinua Herra, taivaan ja maan luoja. Aamen.
Kunnioitan häntä siinä missä muitaki profeettoja. Jumalan sanaa hän on aikanaan tullut maailmalle kertomaan mutta sinunkaltaisesi ihmiset ovat mielummin kuunelleet saatanaa ja alkaneet näin ollen palvomaan Jeesusta.
Järkeä sen verran pitäisi olla että tajuaa että Jumala on Jumala eikä ketää muuta tarvi palvoa.
kuin että meillä on yhä suurempi syy kantaa teitä rukouksessa Jumalalle. Jumala rakastaa teitä. Teillekin olisi avattuna uusi " maailma" vapaina ja armahdettuina.
ap edelleen täällä puhuu Jumalalle ja pyytää häntä ottamaan kaikki täällä surffaavat erityiseen suojelukseensa
Tämä on hienoa kehitystä jonka toivon jatkuvan. Ehkä tuhannen vuoden päästä ei ole enää yhtään uskovaista... siinä toivossa on hyvä elää.
Helvettiin voi sinut viedä sydämesi sisältö.
Rakas Taivaallinen Isä, siunaa erityisesti Putaansuuta ja hänen perhettään. Sinä tiedät ja tunnet hänet. Kiitos loputtomasta rakkaudestasi meitä ihmisiä kohtaan. Aamen.
Kyllä voin ajatella, että inhimillisiä ihmisiä vain olemme kaikki ja tuomiot voi jättää omaan arvoonsa. Katselin vain kerran ystävääni, joka uhattiin erottaa kirkosta jos hän ei eroa avoliitostaan, jossa oli lisäksi pieni lapsi. Toinen vaihtoehto oli tietenkin mennä naimisiin. Asiaa nämä tuomitsevat ihmiset perustelivat raamatulla.
Itse olen kuulunut vapaakirkkoon. Enää en ole sen kirkon ovea aukaissut, koska en halua kuulla sitä samaa soopaa, mitä kaverini kuuli. Kyllähän raamatussa sanotaan, että uskiksien tulisi nuhdella väärintekijöitä ja että avioliitto on se ainoa oikea tie. Mutta.. Itse en ole naimisiin menossa, enkä usko että se asia minulta taivaspaikkaa vie pois.
Ehkä Kristittyjen määrä vähenee kokoajan, mutta Luojan kiitos yhä useampi valitsee Islamin, sillä Islam on Jumalan osottama tie!
2:190. Taistelkaa Jumalan retkellä niitä vastaan, jotka vastaanne sotaa käyvät, mutta itse älkää aiheetta hyökätkö. Totisesti Jumala ei rakasta rauhanrikkojia.
----------------------------------------------------------------------------------
Tämä siis meinaa sitä että jos joku hyökkää Islamilaiseen maahan niin silloin voi puolustaa. Samalla lailla kun Suomi alkoi puolustamaan kun Venäjä hyökkäsi Suomea vastaan. Mutta itse ei saa alottaa hyökkäystä.
Ja sitten tulee se JUMALA EI RAKASTA RAUHANRIKKOJIA!!!!
Siitä on ollut hirveesti nytten juttua että ne ei oo ollutkaa ne lentokoneet jotka sen romahduksen on aiheuttanut vaan siellä ois ollut pommeja jotka ehkä Bush poppoineen on aiheuttanut. Kannattaa katsoa myös farenheit 9/11.
Ensinnäkin me puhumme paratiisista, ei taivaasta. Ja meinaatko kysymykselläsi että Islam alistaa naisia? Se mitä paratiisissa tapahtuu sitten niin siellä ei ole sellaista ku mustasukkaisuus. Mietippä ku toinen vaihtoehto ois helvetti. En mä sinne ainakaa halua mennä, mutta sinne mm. sä olet tällä hetkellä matkalla.
Ja Islam ei muuten alista naisia vaan naista käsitellää kun kukkasta. Mutta tämä käsitys " naisen alistaminen" on kanssa median aikaan saantia.
Eikö Jumala kuitenkin?