Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin alkoholin käytön, ja nyt laihdun vaikka syön ihan mitä ikinä haluan

Vierailija
15.09.2023 |

Olin siis suurkuluttaja, ja ihmettelin, että miksi en laihdu vaikka syön todella vähän. Alkoholista tuli niin valtavasti kaloreita, että lihoin koko ajan. Nyt olen ollut kohta 2kk melkein kokonaan ilman (2 olutta tuli juotua kerran), ja kilot karisevat huimaa vauhtia vaikken yhtään vahdi syömisiäni. Ahdistuskin on ehkä vain kymmenesosa entiseen verrattuna, luulin olevani ahdistunut ihminen mutta alkoholi sitä tilaa selvästi ylläpiti. Suoraan sanottuna kaikki asiat on paremmin ilman alkoholia. Ei mene rahaa siihen kusilitkuun, laihtuu, on parempi mieli. Suosittelen kaikille kokeilemaan olla vähintään 1kk ilman, sillä siinä vasta alkaa huomaamaan muutoksia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laihdun kun syön juurikin sitä, mitä haluan. Enkä tarvii siihen edes alkoo tai sen puutetta.

Vierailija
2/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ap syöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta lopettaa koska en ole juoppo.

Vain juopoilla on tarve lopettaa juominen.

Vierailija
4/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ap syöt?

Ihan tavallista ruokaa ja välillä herkkujakin.

Vierailija
5/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ennen piti pihdata koko ajan mitä syön, vaikka käytin alkoholia ihan tosi kohtuudella. Nyt olen puoli vuotta ollut ilman, ei haluat lainkaan. Olen olut ns normaalipainoinen ja kaksi kiloa on tippunut ja syön kaikkea ,mitä mieli tekee.

Kaikkina aamuina on ihana herätä freesinä.

Ei kiitos viinaa enää koskaan.

Vierailija
6/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Ap. Luota muhun kun sä olet hetken ollu ilman niin sä et tuu enää koskaa palaamaan takas sinne mistä sä tulit :)

Vierailija
7/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ap syöt?

Mikä on "ihan tavallinen ruoka"?

Vierailija
8/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sun kohdalla toimii.

Itsellä taas masennus ja ahdistus vaan kasvaa tipattomina kausina ja rauhoittavaa menee enemmän. Eikä se unettomuuskaan ole parantunut yhtään.

Viimeksi kun olin kolme kuukautta juomatta, jouduin kuukauden jälkeen osastolle kun olo meni niin pahaksi.

Vierailija
9/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ap syöt?

Tosi veemäinen vastaus.

Vierailija
10/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ap syöt?

Tosi veemäinen vastaus.

No siis mitä nyt tavallinen suomalainen kotiruoka on. Makaronilaatikkoa, lihapullat ja perunamuusi, ruisleipää jne. Herkkuna sitten vaikka jäätelöä, karkkia, suklaata, limsaa.

Vierailija
11/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, ennen piti pihdata koko ajan mitä syön, vaikka käytin alkoholia ihan tosi kohtuudella. Nyt olen puoli vuotta ollut ilman, ei haluat lainkaan. Olen olut ns normaalipainoinen ja kaksi kiloa on tippunut ja syön kaikkea ,mitä mieli tekee.

Kaikkina aamuina on ihana herätä freesinä.

Ei kiitos viinaa enää koskaan.

Jos lopettamisen vaikutus on ollut noin radikaali, niin käyttö ei ehkä ole ollutkaan ihan niin kohtuullista kuin ajattelet.  Jos oikeasti käyttää kohtuudella, niin siitä käytöstä ei tule yhtään mitään haittavaikutuksia tai oireita.

Vierailija
12/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ap syöt?

Tosi veemäinen vastaus.

No siis mitä nyt tavallinen suomalainen kotiruoka on. Makaronilaatikkoa, lihapullat ja perunamuusi, ruisleipää jne. Herkkuna sitten vaikka jäätelöä, karkkia, suklaata, limsaa.

Minkälaisista aineksista valmistat ne "tavalliset" ruokasi? "Tavallisista" keinoaineista vai aidoista aineksista?

Vierailija
13/13 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ap syöt?

Tosi veemäinen vastaus.

Minkälaisista aineksista valmistat ne "tavalliset" ruokasi? "Tavallisista" keinoaineista vai aidoista aineksista?

Mitä väliä sillä nyt on? Ketjun pointti on, että alkoholi lihottaa enemmän kuin mikään ruoka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä