Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi vaivata ihmistä, joka ei hyväksy sitä, että jollain on eri mielipide asiasta kuin hänellä?

Vierailija
15.09.2023 |

Eikä kyse tarvitse olla eri mitenkään iso asia. Jos joku on vaikka sitä mieltä, että suklaajäätelö on parempaa kuin mansikkajäätelö, niin hän saattaa suuttua ja alkaa itkemään kun eihän hänen mielestään niin saa olla kun hän ei itse pidä suklaasta ja on sitä paitsi allerginen sille. Siksi kukaan muukaan ei saa pitää suklaasta. Kuitenkin tietääkseni jo joku 3-4v lapsi ymmärtää, että muilla ihminen voi pitää eri asioista kuin hän eikä suutu asiasta kuten tämä noin 60v ihminen suuttuu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joku B-ryhmän persoonallisuushäiriö. Itsekeskeinen ja näkee muut itsensä jatkeena.

Vierailija
2/7 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki AV:n ketjut ovat tällaisia. Yksi tuolla käyttää kertakäyttöastioita ja tuhat raivoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on paljon näitä :D musta hauskin oli se kun joku joskus teki aloituksen siitä kuinka hänellä tulee huono olo kun hän katsoo aikuisviihdettä. Porukka otti ihan kunnon pultit ja haukku tän alottajan sen takia että alottaja ei tykkää aikuisviihteen katsomisesta :D

Sillon mä tajusin et  tää palsta on ihan täyteen luusereita

Vierailija
4/7 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on ihan täyteen????

Vierailija
5/7 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin vaikea luonnehäiriö.

Vierailija
6/7 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla on paljon näitä :D musta hauskin oli se kun joku joskus teki aloituksen siitä kuinka hänellä tulee huono olo kun hän katsoo aikuisviihdettä. Porukka otti ihan kunnon pultit ja haukku tän alottajan sen takia että alottaja ei tykkää aikuisviihteen katsomisesta :D

Sillon mä tajusin et  tää palsta on ihan täyteen luusereita

No onneksi mukaan mahtuu myös meitä fiksumpia. Mutta valitettavasti sitäkin enemmän elämänkoululaisia...

Vierailija
7/7 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että nykyajan kuplautuminen on yksi syy miksi joidenkin on vaikea sietää ja ymmärtää erilaisia mielipiteitä. Olen itse senverran vanhempi, että työelämässä ja ihan arkielämässä ennenvanhaan piti sietää paljon enemmän mitä nyt. Monet duunit mitä nuorena miehenä tuli tehtyä, törmäsi välillä sellaisiin ääliöihin ja idiootteihin ettei mitään järkeä, pakko niitä ihmisiä oli vain sietää ja silloin oli tapana että siedettiin kunhan hommat hoitui.

Jos ei siedä nykyajan kilttejä ihmisiä, niin aika heikosti on asiat, niin paljon on ajat muuttuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän